Skocz do zawartości

Kajoszo

Użytkownik
  • Zawartość

    33
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Kajoszo

  • Tytuł
    Początkujący II
  • Urodziny 27.07.2004 (15.140697008 lat)

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Bydgoszcz
  • Hobby
    Pisanie skryptów, nauka pisania pluginów.
  • Nick w MC
    Kiyosho

Metody kontaktu

Ostatnie wizyty

139 wyświetleń profilu
  1. Kajoszo

    Generator Drewna

    Chodzi mi, aby zamieniało stone na drewno a nie tworzylo drewno nad, nie chce zepsuc kodu wole, zeby ktos mi to zmienil. zaraz sprawdze.
  2. Witam, czy jest ktoś w stanie wysłać/napisać mi skrypt na generator drewna, tylko nie tak, ze wszystkie drewno bedzie podlegalo temu tylko np bede mial cobblestone i napisane na nim "Generator Drewna" i jak go stawie to zamiast cobbla stawia sie drewno i sobie mozna kopac? Prosilbym o 2 rodzaje drewna debowe i świerkowe, reszte rodzai sobie skopiuje wzor tego i wstawie po prostu inny rodzaj drewna. Pozdrawiam.
  3. Witam, potrzebuje skryptu, ktory przetelportuje mnie na kordy ktore podam, lecz zeby to nie dzialalo tylko na cobblestone (naprzykład) tylko na rozne bloki ze wystarczy ze wpisze komende na danym bloku czy cos takiego, pozdrawiam.
  4. Kajoszo

    Problem z SkQuery

    execute player command "komenda" moze takie cos? @TermitCG inaczej wpisz tak : to close then run [execute player command "komenda"]
  5. Kajoszo

    Dzialki zamiana komend

    Super, dziala czy jestes w stanie powiedziec co zrobic, jezeli chce prawidlowe uzycie? Bo wyskakuje to brzydkie correct usage i wiadomosc jezeli nie jest online? Bo mi cos nie dziala to else.
  6. Witam, pomoze mi ktos w bardzo prostym skrypcie? Chcialbym zrobic zeby bylo zamiast /p add to /dodaj reszte komend mam typu /stworz, /wyczysc i potrzebowalbym tez zamiast /p remove to /wyrzuc i zamiast /p trust to /zaufany pozdrawiam! probowalem zrobic to tak ale mi nie wychodzi:
  7. Siemka, mam pytanie jak zrobic, zeby dla danej grupy byl limit blokow? mam w configu tak i gracz i tak moze milion ustawiac. limits: allow-extra-data-values: true max-blocks-changed: Gracz: 150 Premium: 750 Premium+: 1000 Budowniczy: -1 KidMod: 2500 Mod: 3000 Admin: 5000 HeadAdmin: -1 max-polygonal-points: default: -1 maximum: 20 max-radius: -1 max-super-pickaxe-size: Gracz: 1 Premium: 2 Premium+: 2 Budowniczy: 5 KidMod: 5 Mod: 5 Admin: 5 HeadAdmin: 5 max-brush-radius: Gracz: 1 Premium: 2 Premium+: 2 Budowniczy: 5 KidMod: 5 Mod: 5 Admin: 5 HeadAdmin: 5 butcher-radius: Gracz: 1 Premium: 2 Premium+: 2 Budowniczy: 5 KidMod: 5 Mod: 5 Admin: 5 HeadAdmin: 5 disallowed-blocks: [6, 7, 14, 15, 16, 26, 27, 28, 29, 39, 31, 32, 33, 34, 36, 37, 38, 39, 40, 46, 50, 51, 56, 59, 69, 73, 74, 75, 76, 77, 81, 83, 137, 210, 211, 255]
  8. Kajoszo

    Przydatne komendy

    Napewno isę komuś przyda, skrypt jak skrypt (początkowy) fajniejsze byłoby np. w formacie GUI. Pozdrawiam.
  9. Kajoszo

    zupki leczenie hp

    Łap w cytacie masz kodzik xdd
  10. To co mam zrobić @xAxee żeby nie wywalało itemów po zastopowaniu serwera?
  11. Wyskakuje mi błąd że nie można tam coś zapisać ale działa, i czy jest opcja zrobienia dostepu dla plecaka kogoś?
  12. Okej, dzięki teraz czekam tylko na backpack.
  13. Niestety, nie działa. /pu pokazuje ze tylko z wlaczonym vanishem a gdy wpisujje /v to nic nie wyskakuje ani nie znikam.
  14. Siemka, na samym wstępie mowię "SKRYPT NA BACKPACK NIE JEST MÓJ! JA GO TYLKO PRZEROBIŁEM!" Mam problem, który polega na tym, ze jak wkładam jakieś rzeczy do tego backpacka to one po ponownym otwarciu znikają, jest ktos w stanie pomoc? Oraz czy jest ktos w stanie wyslac mi skrypt na vanisha? Takiego że oni mnie nie widza ale ja siebie widze, nie podnosze itemow i nie widac ze otwieram skrzynki, pozdrawiam.
×