command /ustawspawnpoint [<text>]:
trigger:
set {_point%player%} to location of player
command /spawnpoint [<text>]:
trigger:
teleport player to {_point%player%}
Bo napisałeś to tak niezrozumiale, że nie wiem o co ci chodzi, chcesz aby każdy miał inny teleport, do czego ci to wytłumacz, jak mam po jednej komendzie ci to zastąpić.
Witam, śledząć forum, zauważyłem ciekawy zdanie, a mianowicie "Pamiętaj o zabezpieczeniach proxy, portów, geo itp itd.". Co prawda, wiem, co może się stać z niezabezpieczonego BungeeCorda, ale ktoś może mi wytłumaczyć, jeżeli nie tu, to przynajmniej na pw, w jaki sposób mogę to zabezpieczyć? Wszystkie "pomocne" odpowiedzi, wynagrodze reputacją
on damage:
if victim is a player:
if damage is greater than or equal to victim's health:
cancel event
heal victim
teleport victim to {loc.spawn}
send "zostales zabity przez %attacker%" to victim
Jeżeli mob jest nazwany, to dalej pokazuje zombie, a chcę, aby pokazywało nazwe zombie.
command /ulepsz:
trigger:
set {unbreaking::%player%} to enchant level of unbreaking of player's tool
add 1 to {unbreaking::%player%}
execute player command "/enchant unbreaking %{unbreaking::%player%}%"
Licze na rep
Witaj, poszukuję skryptu / pluginu na zabezpieczenie skakania po roślinach, czy robienie jakiś dziwnych nieokreślonych ruchów w celu niszczenia przez innych graczy farmy czy pola (jak kto woli), dotyczy się to również mobów. Z góry dziękuję