Skocz do zawartości

G12

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    20
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia G12

Początkujący I

Początkujący I (2/13)

0

Reputacja

  1. G12

    Skrypt

    Nie wiem, czy nie ma błędów. Nie pisać, że są [ciach] zmienne z kropkami.
  2. G12

    Drop Potki

    już mam - drop splash potion of strenght 2
  3. G12

    Drop Potki

    Jak zrobić, żeby z np. case'a dropnęła *RZUCANA* potka siły 1, albo 2? on place of chest [...]: if [...]: drop (potka siły - jaki kod?)
  4. Na używanie komendy "/sklep" nie ma permisji, każdy może używać tej komendy.
  5. Skrypt V1.2 nie blokuje komendy, bo nie ma "cancel event" lolz
  6. serwer* i słaby skrypt ogarniałeś, szybko bym taki napisał
  7. masz z 8 lat(xd), ale po minięciu już 10 sekund(możesz aktywować komendę kilka razy na raz(wprowadź jakąś zmienną czy coś)) następuje to samo co po wpisaniu komendy spawn, czyli musisz(domyślnie) czekać +5 sekund. I jak nie grasz na serwerach pvp(normalnych) to się nie wypowiadaj o loganiu po wpisaniu komendy czasowej.
  8. polecam pisać skrypty na stronie code.skript.pl ze składnią skript. Jak się poruszysz, albo zrobisz byle co(nawet chyba logniesz) to nadaj będzie trwało odliczanie, a wykonywanie komendy spawn jeszcze przedłuża ten proces o timeout komendy. 50 ticks = 2.5 seconds 0/10
  9. pisze się: "Zabezpieczenie" i można przecież zrobić permisje dla graczy, którym można tego używać, a jeszcze to: execute console command "helpop %player% uzywa &4&lCalc" <------- wiadomosc o tym na helpop prawdopodobnie wywali się błąd, zrób tak: execute console command "helpop %player% uzywa &4&lCalc" #<---- <twój tekst do zmiany> a jeśli chodzi o sam skrypt, widziałem taki sam, więc plagiat
  10. G12

    Drop z stone i z obsydianu

    jak ci nie działa to wgraj na serwer 2 plg: "skQuery" i "WildSkript"
  11. G12

    Drop z stone i z obsydianu

    dział: "nauka" - wymień to, co jest źle, a co dobrze i ewentualnie rozpisz to, jak miałby napisać skrypt, wytłumacz co to są np. aliasy itp.
  12. G12

    Motd

    0/10 - skrypt nic "nowego" nie wprowadza, nie wiem po co dałeś po 4 taby(lub 16 spacji) i jeszcze: **376** linijka: "storna" i nie wiem po co dawać spację w send ""(" ") to player, użyj tego: on join: add 1 to {odwiedziny} loop 99 times: send "" to player send "<Wiadomości po wejściu na serwer>" to player
  13. G12

    Drop z stone i z obsydianu

    Nie rozumiem czemu robisz takie coś: command /dropstone: trigger: command /dropobsydian: trigger: możesz przecież zrobić takie coś: command /drop [<text>]: trigger: if arg 1 is not set: open chest... if arg 1 is set: if arg 1 is "obsydian": <eventy po wpisaniu /drop obsydian, kliknięciu na item w GUI> if arg 1 is "stone" <eventy po wpisaniu /drop stone, kliknięciu na item w GUI> oczywiście można zrobić to bez "if arg 1 is set:"
  14. G12

    Skrypt na Warn

    zastosowania aliasów(bo nie każdy od razu ogarnia dawanie przecinka i spacji(xd)): command /test: aliases: test1, test2, test3 trigger: komende test, przez zastosowanie aliasów możesz zastosować poprzez wpisanie test1, 2 czy 3.
  15. G12

    Skrypt na Warn

    Nie chodziło mi o takie coś: command /unwarn [<player>]: permission: warn.admin permission message: "Nie masz odpowiednich uprawnień" trigger: if arg 1 is set: send "&3Pomyślnie zabrano punkt ostrzeżenia gracza &b&l%arg 1%." to player send "&3Zabrano ci 1 punkt ostrzeżenia przez &b&l%player%." to arg 1 remove 1 from {warny.%arg 1%} else: send "&bPoprawne użycie /unwarn <player>" command /warndel [<player>]: permission: warn.admin permission message: "Nie masz odpowiednich uprawnień" trigger: if arg 1 is set: send "&3Pomyślnie zresetowano ostrzeżenia gracza &b&l%arg 1%." to player send "&3Twoje punkty ostrzeżeń zostały zresetowane przez &b&l%player%." to arg 1 set {warny.%arg 1%} to 0 else: Tylko o takie coś: command /unwarn [<player>]: permission: warn.admin permission message: "Nie masz odpowiednich uprawnień" aliases: delwarn trigger: if arg 1 is online: send "&3Pomyślnie zabrano punkt ostrzeżenia gracza &b&l%arg 1%." to player send "&3Zabrano ci 1 punkt ostrzeżenia przez &b&l%player%." to arg 1 remove 1 from {warny.%arg 1%} else: send "&bPoprawne użycie /unwarn <player>" A przerwy pomiędzy komendami nie są potrzebne, jak nie chcesz ich usuwać zrób takie coś: # ▼ Komenda na Warn ▼ # I jak robisz wszędzie send "" to player, to nie rób czegoś takiego: message "" to arg 1, tylko send "" to arg 1 A to: "&4Nie &4masz &4odpowiednich &4uprawnień" zastąp tym: "&4Nie masz odpowiednich uprawnien" lub tym: "&4Blad: &cNie masz permisji" Jeśli nie zresetowałeś koloru(&r) to nie musisz go powtarzać, np.: "%arg 1% ma &a%{warny.%arg 1%}% &awarnow" - źle "%arg 1% ma &a%{warny.%arg 1%}%&r &awarnow" - dobrze "%arg 1% ma &a%{warny.%arg 1%}% warnow" - dobrze
×
×
  • Dodaj nową pozycję...