-
Ilość zawartości
13 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia kalendarmenn

Początkujący I (2/13)
0
Reputacja
-
Witam, czy ktoś mógłby powiedzieć, czemu widoczny na dole kod nie działa? Błędy: [Skript] 'player to 4' is not an item stack (UHC.sk, line 15: make score "&7&l> &a%{team.%player%}%" in sidebar of player to 4') Tak w każdej linijce. command /sb: trigger: set name of sidebar of player to "&8&m]=&c&l UHC &8&m=[" make score "&8&m====================" in sidebar of player to 7 make score "&7&l> &a&lZabojstwa: &7%{zabojstwa.%player%}%" in sidebar of player to 6 make score "&7&l> &5&lZABÓJSTWA" in sidebar of player to 5 make score "&7&l> &a%{team.%player%}%" in sidebar of player to 4 make score "&7&l> &5&lTEAM" in sidebar of player to 3 make score "&7&l> &a%{sekundypvp}%" in sidebar of player to 2 make score "&7&l> &5&lPVP" in sidebar of player to 1 make score "&8&m====================" in sidebar of player to 0 Z góry dziękuję za wszelką udzieloną mi pomoc!
-
Usuwanie przedmiotów włożonych przez gracza z wybranego slota GUI
kalendarmenn odpowiedział(a) na kalendarmenn pytanie w Pytania i problemy
remove {_ilosci::1} from player's current inventory's slot 11 Problem rozwiązany, ta linijka zadziałała. -
Usuwanie przedmiotów włożonych przez gracza z wybranego slota GUI
kalendarmenn odpowiedział(a) na kalendarmenn pytanie w Pytania i problemy
Jak kliknąłem Backspace przed liczbą to nic nie usunęło, tak jakby jakiś niewidzialny znak wywaliło, zobaczę czy teraz działa. Już działa, ale mam jedno pytanie. set {_ilosci::*} to {_crafting::3} split at " " parsed as number Ta linijka nie działa, pisze, że mogę jedynie pojedyncze wartości zamieniać na liczby, ale kiedy robię tak: set {_ilosci::1} to {_ilosci::1} parsed as number set {_ilosci::2} to {_ilosci::2} parsed as number set {_ilosci::3} to {_ilosci::3} parsed as number set {_ilosci::4} to {_ilosci::4} parsed as number set {_ilosci::5} to {_ilosci::5} parsed as number set {_ilosci::6} to {_ilosci::6} parsed as number set {_ilosci::7} to {_ilosci::7} parsed as number set {_ilosci::8} to {_ilosci::8} parsed as number set {_ilosci::9} to {_ilosci::9} parsed as number To pisze 'remove {_ilosci::1}' is not a number Teraz wogóle nie działa. Pisze, że 1 is not a number. Znalazłem sposób na usunięcie przedmiotu ale muszę podać jego typ. Mam pytanie: Jak zapisać w zmiennej typ przedmiotu z wybranego slotu GUI? -
Usuwanie przedmiotów włożonych przez gracza z wybranego slota GUI
kalendarmenn odpowiedział(a) na kalendarmenn pytanie w Pytania i problemy
'remove ?25' is not a number (crafting.sk, line 135: remove ?1 of player's current inventory's slot 11') Mam właśnie taki błąd. Nie wiem dlaczego przed 25 w konsoli jest znak zapytania, skoro w kodzie go nie ma. -
Usuwanie przedmiotów włożonych przez gracza z wybranego slota GUI
kalendarmenn opublikował(a) pytanie w Pytania i problemy
Witam, chciałbym zapytać czy jeśli gracz włoży do GUI przykładowo 64 stonea, to czy jest opcja, by usunąć z tego slota 25 stonea? Z góry dziękuję za pomoc! -
świat LightDrop - Mój pierwszy skrypt na drop!
kalendarmenn odpowiedział(a) na kalendarmenn temat w Nauka
A ćwiczenie wystawiam, bo chce wiedzieć jak rozwinąć ten skrypt, by móc go zastosować w przyszłości. -
świat LightDrop - Mój pierwszy skrypt na drop!
kalendarmenn odpowiedział(a) na kalendarmenn temat w Nauka
_AvaX_ bardzo ci dziękuję za rady i pomoc! Był to tylko testowy skrypt. Kiedyś dzięki waszym radom zrobię kolejny! -
świat LightDrop - Mój pierwszy skrypt na drop!
kalendarmenn odpowiedział(a) na kalendarmenn temat w Nauka
Jeszcze jedno. Nie wystawiłem tego skryptu pod konfiguracje (tak jak tamte skrypty) tylko tak jak mówiłem pod ćwiczenie i użytek osobisty. -
świat LightDrop - Mój pierwszy skrypt na drop!
kalendarmenn odpowiedział(a) na kalendarmenn temat w Nauka
Po pierwsze to nie plagiat, po drugie nie umiałem zrobić GUI więc skopiowałem z innego skryptu GUI, usunąłem wszystkie ity z opisami i nazwami i podmieniłem własnymi nie chciało mi się pisać: format slot.... i tak dalej, po drugie oprócz GUI resztę napisałem całkowicie sam, a to, że skrypt jest podobny to tylko zbieg okoliczności....(chociaż nie widzę podobieństwa, oprócz komend typu /zloto itp ale tak to chciałem zrobić i znikąd nie ściągałem tego pomysłu), po trzecie liczyłem na to, że ktoś wstawi ocenę nie adekwatną do wszystkich skryptów, a pierwszych skryptów osób. Nie liczyłem na dobrą ocenę, ale wystawiłeś z tego co widzę ocenę na podstawie tego, że są już lepsze skrypty więc mam takich nie tworzyć. Jest to skrypt, który miał być bardziej moim ćwiczeniem. -
Ee.. wasza strona coś nie działa. Craftlin.net host error 521 A oprócz tego bardzo podoba mi się pomysł, by móc pisać skrypty w kotlinie. Czy jest jakaś możliwość dotacji? Być może jak mi się spodoba, to coś tam wam dam.
-
Witam! Otóż jestem dość początkujący jeśli chodzi o skrypty i prosiłbym, aby ktoś ocenił mój skrypt! Jest to skrypt na serwer ciach, oraz mój przyszły projekt. Może mi ktoś powiedzieć co mógłbym dodać, lub jakie aspekty rozwinąć? Nie ma tu za dużo nowego, ale długo go pisałem i udało mi się napisać. Czekam na państwa ocene! DL: P.S komenda /wylaczturbodropgracz była testowa i można(powinno się) ją usunąć! Usuwa ona bowiem turbodrop dla gracza, który ją wpisał!
-
Znalazłem mój błąd trzeba dodać kolejny znak % po procencie znajdującym się w szansie.
-
Witam! Mam otóż problem z tym kawałkiem kodu: command /drop: trigger: open chest with 3 rows named "&cDrop" to player format slot 10 of player with 1 of emerald named "&2&lEMERALD" with lore "&8» &7Szansa: &60%||&7Status: {emerald.%player%}" to run [make player execute command "/emerald"] format slot 11 of player with 1 of apple named "&c&lJABLKO" with lore "&8» &7Szansa: &60%||&7Status: {apple.%player%}" to run [make player execute command "/apple"] format slot 12 of player with 1 of iron ingot named "&7&lIRON" with lore "&8» &7Szansa: &60%||&7Status: {iron.%player%}" to run [make player execute command "/iron"] format slot 13 of player with 1 of ender pearl named "&1&lPERLA" with lore "&8» &7Szansa: &60%||&7Status: {pearl.%player%}" to run [make player execute command "/pearl"] format slot 14 of player with 1 of obsidian named "&9&lOBSYDIAN" with lore "&8» &7Szansa: &60%||&7Status: {obsidian.%player%}" to run [make player execute command "/obsidian"] format slot 16 of player with 1 of string named "&f&lNITKA" with lore "&8» &7Szansa: &60%||&7Status: {string.%player%}" to run [make player execute command "/string"] format slot 17 of player with 1 of redstone named "&4&lREDSTONE" with lore "&8» &7Szansa: &60%||&7Status: {redstone.%player%}" to run [make player execute command "/redstone"] format slot 18 of player with 1 of tnt named "&4&lTnT" with lore "&8» &7Szansa: &60%||&7Status: {tnt.%player%}" to run [make player execute command "/tnt"] format slot 19 of player with 1 of diamond named "&9&DIAMENT" with lore "&8» &7Szansa: &60%||&7Status: {diamond.%player%}" to run [make player execute command "/diamond"] format slot 20 of player with 1 of gold ingot named "&6&lZLOTO" with lore "&8» &7Szansa: &60%||&7Status: {gold.%player%}" to run [make player execute command "/gold"] format slot 21 of player with 1 of coal named "&7&lWEGIEL" with lore "&8» &7Szansa: &60%||&7Status: {coal.%player%}" to run [make player execute command "/coal"] format slot 23 of player with 1 of lapis lazuli named "&3&lLAPIS" with lore "&8» &7Szansa: &60%||&7Status: {lapis.%player%}" to run [make player execute command "/lapis"] Błąd jest następujący: [17:36:25 ERROR]: [Skript] '"/string"]' is not a text (drop.sk, line 317: format slot 16 of player with 1 of string named "&f&lNITKA" with lore "&8╗ &7Szansa: &60%||&7Status: {string.%player%}" to run [make player execute command "/string"]') Tak jest w każdej linijce. Proszę o pomoc!