Skocz do zawartości

JeLLQ

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    38
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Treść opublikowana przez JeLLQ

  1. Mam taki problem, że przy użyciu tego kodu: display board named "%{pkt.%loop-player%}% Pkt." to loop-playermove display of loop-player to below namewyświetla się 0 na początku i teraz pytanie jak się go pozbyć
  2. Chciałbym sparwdzić, czy gracz posiada głowę gracza uzyskaną przez: on death of player: give the victim's skull to the attacker set the block at the entity to the entity's skulli nie wiem w jaki sposób ją zapisać @edit Nie ważne, popełniłem głupi błąd
  3. A jak mam lokalnie i bez hasła to jak to zrobić, żeby logowało się bez hasła? np : Skript: type: MySQL pattern: .* host: localhost port: 3306 user: root password: pass database: skript monitor changes: true monitor interval: 20 secondsDobra, udało mi się ustawić hasło w xampp ale kolejne pytanie: czy da się coś zrobić, żeby to było bardziej czytelne: 4 hardcore.ban.xjellzyx boolean [bLOB - 1 B] 983af123-6b6f-43c9-b3fd-f1996550fc6c - wartości przechowuje binarnie :(
  4. database 1: # an example database to describe all possible options. type: MySQL # The type of this database. Allowed values are 'CSV', 'SQLite', 'MySQL' and 'disabled'. # CSV uses a text file to store the variables, while SQLite and MySQL use databases, and 'disabled' makes Skript ignore the database as if it wasn't defined at all. pattern: .* # Defines which variables to save in this database. # This pattern uses Regex syntax, e.g. use 'db_.*' (without the quotes) to store all variables prefixed with 'db_' in this database, # or use '.*' (the default value) to store all variables here (recommended for the last database in this list, as otherwise some variables might not be saved). # Please note that variables are only stored in one database, and databases are checked from top to bottom, # e.g. if a variable matches the topmost database's pattern it will be saved there and nowhere else. # BTW: Patterns are checked in a separate thread, i.e. your server likely won't run slower when using complicated patterns. monitor changes: false monitor interval: 20 seconds # If 'monitor changes' is set to true, variables will repeatedly be checked for updates in the database (in intervals set in 'monitor interval'). # ! Please note that you should set 'pattern', 'monitor changes' and 'monitor interval' to the same values on all servers that access the same database! # == MySQL configuration == host: localhost # Where the database server is located at, e.g. 'example.com', 'localhost', or '192.168.1.100' port: 3306 # 3306 is MySQL's default port, i.e. you likely won't need to change this value user: root password: pass database: skript # The database to use. Skript will automatically create a table 'variables21' in this database if it doesn't exist # (If the table exists but is defined differently that how Skript expects it to be you'll get errors and no variables will be saved and/or loaded)Nie wiem też jak wpisać, że nie używam hasła
  5. Napisałem tam niżeJ, na razie chce lokalnie , bo chce zobaczyć jak skript wprowadza dane, żeby stronę zrobić i mam xamppa
  6. Cały czas wyskakuje mi błąd: [00:50:18 ERROR]: #!#! [00:50:18 ERROR]: #!#! ===!!!=== Skript variable load error ===!!!===[00:50:18 ERROR]: #!#! Unable to load (all) variables:[00:50:18 ERROR]: #!#! Cannot connect to the database '424665_'![00:50:18 ERROR]: #!#! [00:50:18 ERROR]: #!#! Skript will work properly, but old variables might not be available at all and new ones may or may not be saved until Skript is able to create a backup of the old file and/or is able to connect to the database (which requires a restart of Skript)![00:50:18 ERROR]: #!#! Nie wiem co robię nie tak. Jakbyście mogli dodatkowo podać mi jak powinien plik config wyglądać na lokalnym serwerze, żebym mógł sprawdzić czy coś pomijam, na lokalnym też mi nie działa. (używam xampp)
  7. JeLLQ

    TAB lista

    Siemka, mam zrobioną tab listę, ale widzę tylko jej sześć pozycji. Da się jakoś ustawić, że jak nie ma na tyle graczy, żeby i tak była cała widoczna?
  8. Sory, ale nigdy używałem tej foomy. co ci pisze w konsoli? Ps. Zamiast pisać, że nie na temat, wystarczyło napisać Wildskript, bo byłem ciekaw jaki to Plugin i żeby mi łatwiej tom formę było znałeść w internecie. Chciałem sprawdzić, co jest nie tak i mi także nie działał, a błędu nie wywalało, zaczynałem kombinować i mi hosting padł i muszę czekać, aż naprawią, więc ja na razie nie pomogę.
  9. Jakiego pluginu używasz do dodania receptur?
  10. JeLLQ

    Problem z Gildiami

    Powiem ci tak, niestety czyjegoś skryptu nie można zmieniać bo jest to łamanie praw autorskich, ale akurat na gildie jest wiele fajnych pluginów jak funnyguilds ;) Jak chcesz poprawy skryptu musiałbyś się skontaktować z jego autorem, albo napisać swój własny, co nie jest takim problemem akurat na gildie, ale jest czasochłonne
  11. Już wiem o co chodziło, przepraszam za kłopot, ale kolega dodał na serwer flagę na spawn mobów, o której nic nie wiedziałem. Temat do zamknięcia.
  12. Pisze mi: can't loop {spawn::swiniarka: :*} because it's only a single value. Dla pewności jeszcze, czym ma być {spawn::swiniarka: :*}? Nie wiem czemu ale nic się nie dzieje gdy daje nawet tak: every second: spawn pig at {spawn::swiniarka::1}
  13. Chciałem aby po ustawieniu miejsca co sekundę świnia była wyrzucana w daną stronę z daną prędkością. Żaden błąd nie wyskakuje, ale nic się nie dzieje. every 1 second: if {spawn::swiniarka} is true: shoot a pig from {spawn::swiniarka::1} with speed 2({spawn::swiniarka::1} jest ustalane komendą jako location of player) ({spawn::swiniarka} włączanie i wyłączanie)
  14. Jak zrobić polecenie, które będzie sprawdzało czy blok jest w odległości większej niż np. 10 kratek od bloku tego samego rodzaju i tylko w tedy będzie można go położyć. Z góry dzięki za pomoc
  15. JeLLQ

    Wysadzane bloki

    To teraz zniesienia ma błędu ale nie usuwa innych bloków niż te które zostały wysadzone
  16. JeLLQ

    Wysadzane bloki

    Zrobiłem tak: on explode: loop boom boomed blocks: if loop-block is diamond ore or emerald ore or iron ore or gold ore or redstone ore or lapis lazuli ore or coal ore: cancel event set loop-block to air if loop-block is decorated bricks: cancel event if block 1 south is {@item_do_tp}: delete block 1 east delete block 1 west delete block 1 south delete block 1 south 1 west delete block 1 south 1 east delete block 2 south delete block 2 south 1 west delete block 2 south 1 east drop {@item_do_tp} of {@enchant_itemu_do_tp} named "{@nazwa_itemu_do_tp}" if block 1 north is {@item_do_tp}: delete block 1 north delete block 1 east delete block 1 west delete block 1 north 1 west delete block 1 north 1 east delete block 2 north delete block 2 north 1 west delete block 2 north 1 east drop {@item_do_tp} of {@enchant_itemu_do_tp} named "{@nazwa_itemu_do_tp}" if block 1 east is {@item_do_tp}: delete block 1 north delete block 1 south delete block 1 east delete block 1 north 1 east delete block 1 south 1 east delete block 2 east delete block 1 north 2 east delete block 1 south 2 east drop {@item_do_tp} of {@enchant_itemu_do_tp} named "{@nazwa_itemu_do_tp}" if block 1 west is {@item_do_tp}: delete block 1 north delete block 1 south delete block 1 west delete block 1 north 1 west delete block 1 south 1 west delete block 2 west delete block 1 north 2 west delete block 1 south 2 west drop {@item_do_tp} of {@enchant_itemu_do_tp} named "{@nazwa_itemu_do_tp}" delete block if loop-block is netherrack: if block 1 south 1 west is {@item_do_tp}: cancel event delete block delete block 1 south delete block 2 south delete block 1 west delete block 2 west delete block 1 south 1 west delete block 2 south 1 west delete block 1 south 2 west delete block 2 south 2 west drop {@item_do_tp} of {@enchant_itemu_do_tp} named "{@nazwa_itemu_do_tp}" if block 1 north 1 east is {@item_do_tp}: cancel event delete block delete block 1 north delete block 2 north delete block 1 east delete block 2 east delete block 1 north 1 east delete block 2 north 1 east delete block 1 north 2 east delete block 2 north 2 east drop {@item_do_tp} of {@enchant_itemu_do_tp} named "{@nazwa_itemu_do_tp}" if block 1 south 1 east is {@item_do_tp}: cancel event delete block delete block 1 south delete block 2 south delete block 1 east delete block 2 east delete block 1 south 1 east delete block 2 south 1 east delete block 1 south 2 east delete block 2 south 2 east drop {@item_do_tp} of {@enchant_itemu_do_tp} named "{@nazwa_itemu_do_tp}" if block 1 north 1 west is {@item_do_tp}: cancel event delete block delete block 1 north delete block 2 north delete block 1 west delete block 2 west delete block 1 north 1 west delete block 2 north 1 west delete block 1 north 2 west delete block 2 north 2 west drop {@item_do_tp} of {@enchant_itemu_do_tp} named "{@nazwa_itemu_do_tp}"i pisze, że nie ma bloku w tym evencie
  17. JeLLQ

    Wysadzane bloki

    Witajcie!!!! Chciałem, żeby przy wybuchu działało tak samo ale nie potrafię tego napisać: On Break decorated bricks: cancel event if block 1 south is {@item_do_tp}: delete block 1 east delete block 1 west delete block 1 south delete block 1 south 1 west delete block 1 south 1 east delete block 2 south delete block 2 south 1 west delete block 2 south 1 east drop {@item_do_tp} of {@enchant_itemu_do_tp} named "{@nazwa_itemu_do_tp}" if block 1 north is {@item_do_tp}: delete block 1 north delete block 1 east delete block 1 west delete block 1 north 1 west delete block 1 north 1 east delete block 2 north delete block 2 north 1 west delete block 2 north 1 east drop {@item_do_tp} of {@enchant_itemu_do_tp} named "{@nazwa_itemu_do_tp}" if block 1 east is {@item_do_tp}: delete block 1 north delete block 1 south delete block 1 east delete block 1 north 1 east delete block 1 south 1 east delete block 2 east delete block 1 north 2 east delete block 1 south 2 east drop {@item_do_tp} of {@enchant_itemu_do_tp} named "{@nazwa_itemu_do_tp}" if block 1 west is {@item_do_tp}: delete block 1 north delete block 1 south delete block 1 west delete block 1 north 1 west delete block 1 south 1 west delete block 2 west delete block 1 north 2 west delete block 1 south 2 west drop {@item_do_tp} of {@enchant_itemu_do_tp} named "{@nazwa_itemu_do_tp}" delete blockOn Break netherrack: if block 1 south 1 west is {@item_do_tp}: cancel event delete block delete block 1 south delete block 2 south delete block 1 west delete block 2 west delete block 1 south 1 west delete block 2 south 1 west delete block 1 south 2 west delete block 2 south 2 west drop {@item_do_tp} of {@enchant_itemu_do_tp} named "{@nazwa_itemu_do_tp}" if block 1 north 1 east is {@item_do_tp}: cancel event delete block delete block 1 north delete block 2 north delete block 1 east delete block 2 east delete block 1 north 1 east delete block 2 north 1 east delete block 1 north 2 east delete block 2 north 2 east drop {@item_do_tp} of {@enchant_itemu_do_tp} named "{@nazwa_itemu_do_tp}" if block 1 south 1 east is {@item_do_tp}: cancel event delete block delete block 1 south delete block 2 south delete block 1 east delete block 2 east delete block 1 south 1 east delete block 2 south 1 east delete block 1 south 2 east delete block 2 south 2 east drop {@item_do_tp} of {@enchant_itemu_do_tp} named "{@nazwa_itemu_do_tp}" if block 1 north 1 west is {@item_do_tp}: cancel event delete block delete block 1 north delete block 2 north delete block 1 west delete block 2 west delete block 1 north 1 west delete block 2 north 1 west delete block 1 north 2 west delete block 2 north 2 west drop {@item_do_tp} of {@enchant_itemu_do_tp} named "{@nazwa_itemu_do_tp}"
  18. Jak to nie działa to możesz dodać enchant do przedmiotu który normalnie nie istnieje jak Fire Aspect 3 i żeby sprawdziło po enchancie nie po nazwie
  19. Witajcie chciałem napisać polecenie, które po wejściu na end stone sprawdzi czy bloki widoczne na zdjęciu są odpowiednie, i wykona dopiero dalszą część kodu, jednak ciągle mi nie wychodzi. Proszę pomóżcie!!!!
  20. JeLLQ

    skript na klik

    co za różnica takie pytanie? jedyna zmiana tutaj to więcej expa i to że może wypaść albo exp albo diament a nie, że razem wypadają. Duża zmiana
  21. JeLLQ

    skript na klik

    ja bym to jeszcze inaczej zrobił, bo teraz usuwa pierwszy jaki będzie w eq remove 1 diamond chestplate named "&8Diax" from player's toolTeraz by było ok
  22. JeLLQ

    skript na klik

    nom zapomniałem o remove :D
  23. JeLLQ

    skript na klik

    Nie mam jak sprawdzić więc niektóre rzeczy mogą być źle on rightclick with a diamond chestplate named "&8Diax": chance of 25%: give 1 diamond to the player drop 3 xp remove 1 diamond chestplate named "&8Diax" from player's toolPoprawiłem po poście użytkownika maciek102: dodałem remove 1 diamond chestplate named "&8Diax" from player's tool
  24. JeLLQ

    Usuwanie itemow

    A co chcesz osiągnąć?
  25. Podałby ktoś dokładny poradnik łączenia skryptu z bazą danych MySQL? Z góry dzięki za odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...