Skocz do zawartości

ZatQQQ

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia ZatQQQ

Świeżak

Świeżak (1/13)

4

Reputacja

  1. ZatQQQ

    Napisanie skryptow

    Witam Chcialbym wam zlecic napisanie pare skrytpow na -staty (wykopany stone) -turbodrop -zeby w drop dalo sie wylaczyc drop przedmiotu i fortuna dawala wieksze szanse na drop -pandory Wbijac na ts Eu141.ts3.cloud:7265 Skype:ZatQQQ
  2. ZatQQQ

    Skrypty

    /menu w gui i tam bedzie wszystko teleproty itp ale jutro na ts sie dogadamy bo dzis juz nie mg ale pisz szybko do 22 mam czas
  3. ZatQQQ

    Skrypty

    Witam Szukam kogos kto moze mi napisac pare skryptow na moj serwer (za darmo lub za vipa svipa na moim serwerze)Kontakt ts Eu141.ts3.cloud:7265 lub skype ZatQQQ bede na ts prawie zawsze kazdego dnia jesli ktos cosi pisac lub dodac na skype a jak nie to napisac w odpowiedzi
  4. ZatQQQ

    GUI /menu

    Aha dzieki a moglbys umiesci ten sklep jakos zeby ladnie to wygladalo? I tam gdzie jest TAB to mam nacisnac tab czy jak?
  5. ZatQQQ

    GUI /menu

    Witam Chciałbym prosiłbym żeby ktoś mi napisał skrypt na gui pod komendą /menu w gui ma sie znjadowac: Teleportacja na spawn Znaczek:kompas (permisja dla wszystkich) Ma zawierac napis glowny teleport na spawn opis Teleportuje cie na spawn teleportacja na strefe vip Znaczek:Złoto (permisja tylko dla vipow) Ma zawierac napis glowny Warp vip Opis Teleprotuje sie na Strefe vip teleportacja na strefe svip Znaczek:Diament (permisja tylko dla svipow) Ma zawierac napis glowny Warp svip Opis Teleprotuje sie na Strefe svip Teleportacja na warp stoniarki teleportacja na stoniarki Znaczek;Stone (permisja dla wszystkich) Teleportacja na warp sklep Znaczek:szmaragd (permisja dla wszystkich) GUI ma wygladac tak (jakby pojedyncza skrzynka) Szare szklo cale u gory Kompas Szare szklo Zloto Szare szklo Diament Szare szklo Stone Szare szklo Szmaragd Szare Szare Szklo cale na dole Oczywiscie dzieki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...