Skocz do zawartości

c324

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    47
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia c324

Początkujący II

Początkujący II (3/13)

2

Reputacja

  1. Robiłem z innego poradnika i tam np klikałem młotek potem z artifact wrzucałem plugin do plugins i działa . Wsm zastanawiam się czemu tu mi nie działa albo coś pokręciłem (prawdopod. ostatni rozdzial kompilacja) albo może na to wpływ ma tez silnik . Bo z tego tutoriala z yt plugin sprawdzalem na serwerze dzialajacym na moim komputerze na 1.7.10 spigot . Natomiast plugin z tej strony (skirpt.pl) sprawdzałem na silniku typu thermos 1.7.10
  2. Tutaj screeny nie bardzo chcą sie wysyłać da się chyba tylko kod kopiowac i wklejać
  3. W sensie spigot.snahpshot.1.7.10.jar to mam otworzyc ?. Napisz dokładniej jest plugin.yml i ma dobrą zawartość jest w C:\Users\czarek\IdeaProjects\Poradnik razem z src ,out ,.idea i poradnik.iml Istnieją takie foldery i w środku istnieje PoradnikPlugin ale jaką ma końcówkę nie wiem typ Intelij idea Comm Edition dokładnie taka sciezka C:\Users\czarek\IdeaProjects\Poradnik\src\me\revan\poradnik
  4. paczka nazywa się package me.revan.poradnik; w niej jest klasa PoradnikPlugin plugin.yml robilem kilkajac na Poradnik C/users itd PPM i tworzac plik ogólnie sam kod się kompiluje Build completed successfully in 3 sec, 556 ms ale w konsoli mam błąd
  5. package me.revan.poradnik; import org.bukkit.command.Command; import org.bukkit.command.CommandSender; import org.bukkit.entity.Player; import org.bukkit.plugin.java.JavaPlugin; public class PoradnikPlugin extends JavaPlugin{ @Override public void onEnable() { this.getLogger().info("Wiadomosc przy wlaczeniu.");} @Override public void onDisable() { this.getLogger().info("Wiadomosc przy wylaczeniu.");} @Override public boolean onCommand(CommandSender sender, Command command, String label, String[] args) { if (command.getName().equalsIgnoreCase("sprawdz")) { if (sender instanceof Player) { sender.sendMessage("Jestes graczem!"); } else { sender.sendMessage("Jestes konsola!"); } } return true; } } name: PoradnikPlugin version: 1.0 author: Lord_Revaan main: me.revan.poradnik.PoradnikPlugin commands: sprawdz: description: "Plugin pokazujacy czy jestes graczem" aliases: [spr, spraw] permission: sprawdz.sprawdz permission-message: "Nie masz uprawnien!"
  6. Ja niestety mam error + nie wykrywa go w /plugins [12:09:40 ERROR]: Could not load 'plugins/Poradnik.jar' in folder 'plugins' org.bukkit.plugin.InvalidPluginException: Cannot find main class `me.revan.poradnik.PoradnikPlugin' at org.bukkit.plugin.java.PluginClassLoader.<init>(PluginClassLoader.java:191) ~[PluginClassLoader.class:1.7.10-1614.UNOFFICIAL] at org.bukkit.plugin.java.JavaPluginLoader.loadPlugin(JavaPluginLoader.java:145) ~[JavaPluginLoader.class:1.7.10-1614.UNOFFICIAL] at org.bukkit.plugin.SimplePluginManager.loadPlugin(SimplePluginManager.java:334) ~[SimplePluginManager.class:1.7.10-1614.UNOFFICIAL] at org.bukkit.plugin.SimplePluginManager.loadPlugins(SimplePluginManager.java:256) [SimplePluginManager.class:1.7.10-1614.UNOFFICIAL] at org.bukkit.craftbukkit.v1_7_R4.CraftServer.loadPlugins(CraftServer.java:343) [CraftServer.class:1.7.10-1614.UNOFFICIAL] at net.minecraft.world.storage.SaveHandler.initBukkitData(SaveHandler.java:462) [ayq.class:?] at net.minecraft.world.storage.SaveHandler.func_75757_d(SaveHandler.java:138) [ayq.class:?] at net.minecraft.world.World.<init>(World.java:374) [ahb.class:?] at net.minecraft.world.WorldServer.<init>(WorldServer.java:162) [mt.class:?] at net.minecraft.server.MinecraftServer.func_71247_a(MinecraftServer.java:375) [MinecraftServer.class:?] at net.minecraft.server.dedicated.DedicatedServer.func_71197_b(DedicatedServer.java:337) [lt.class:?] at net.minecraft.server.MinecraftServer.run(MinecraftServer.java:643) [MinecraftServer.class:?] at java.lang.Thread.run(Thread.java:748) [?:1.8.0_312] Caused by: java.lang.ClassNotFoundException: Failed to remap class me.revan.poradnik.PoradnikPlugin at org.bukkit.plugin.java.PluginClassLoader.remappedFindClass(PluginClassLoader.java:534) ~[PluginClassLoader.class:1.7.10-1614.UNOFFICIAL] at org.bukkit.plugin.java.PluginClassLoader.findClass(PluginClassLoader.java:455) ~[PluginClassLoader.class:1.7.10-1614.UNOFFICIAL] at org.bukkit.plugin.java.PluginClassLoader.findClass(PluginClassLoader.java:211) ~[PluginClassLoader.class:1.7.10-1614.UNOFFICIAL] at java.lang.ClassLoader.loadClass(ClassLoader.java:418) ~[?:1.8.0_312] at java.lang.ClassLoader.loadClass(ClassLoader.java:351) ~[?:1.8.0_312] at java.lang.Class.forName0(Native Method) ~[?:1.8.0_312] at java.lang.Class.forName(Class.java:348) ~[?:1.8.0_312] at org.bukkit.plugin.java.PluginClassLoader.<init>(PluginClassLoader.java:189) ~[PluginClassLoader.class:1.7.10-1614.UNOFFICIAL] ... 12 more Caused by: java.lang.IllegalArgumentException at org.objectweb.asm.ClassReader.<init>(Unknown Source) ~[asm-all-5.0.3.jar:5.0.3] at org.objectweb.asm.ClassReader.<init>(Unknown Source) ~[asm-all-5.0.3.jar:5.0.3] at org.objectweb.asm.ClassReader.<init>(Unknown Source) ~[asm-all-5.0.3.jar:5.0.3] at net.md_5.specialsource.RemapperProcessor.process(RemapperProcessor.java:83) ~[RemapperProcessor.class:?] at org.bukkit.plugin.java.PluginClassLoader.remappedFindClass(PluginClassLoader.java:490) ~[PluginClassLoader.class:1.7.10-1614.UNOFFICIAL] at org.bukkit.plugin.java.PluginClassLoader.findClass(PluginClassLoader.java:455) ~[PluginClassLoader.class:1.7.10-1614.UNOFFICIAL] at org.bukkit.plugin.java.PluginClassLoader.findClass(PluginClassLoader.java:211) ~[PluginClassLoader.class:1.7.10-1614.UNOFFICIAL] at java.lang.ClassLoader.loadClass(ClassLoader.java:418) ~[?:1.8.0_312] at java.lang.ClassLoader.loadClass(ClassLoader.java:351) ~[?:1.8.0_312] at java.lang.Class.forName0(Native Method) ~[?:1.8.0_312] at java.lang.Class.forName(Class.java:348) ~[?:1.8.0_312] at org.bukkit.plugin.java.PluginClassLoader.<init>(PluginClassLoader.java:189) ~[PluginClassLoader.class:1.7.10-1614.UNOFFICIAL] ... 12 more
  7. c324

    rangi

    nie mam dodatków ten co mi podales jest jeszcze inny jest w pluginach jest w /help dziala /help skript ale jak prubuje wpisac /skript albo /sk cos to pisze an internal error occurred while attempting to perform this command
  8. c324

    rangi

    nie nie dziala ale mam wrazenie ze caly skipt 1.12.2 jest jakis zepsuty przykladowo wpisalem cos takiego command /mow: trigger: send" czesc" pokazuje mi ze nie ma bledow ze wszystko ok ale komenda nie dziala potem jak go celowo zepsulem command mow: tri: send" czesc to dalej pisze ze sucesfully reload ze niby nie ma bledow oczywiscie komenda tez nie dziala wiesz skad mozna pobrac dzialajaca wersje skript na 1.12.2 ?
  9. c324

    rangi

    wcześniej używałem wersji pod 1.7.2 teraz chciałem przerzucic sie pod 1.12.2 skopiowałem prosty skrypt do nowszej wersji ale mi nie działa pisze cannot understand this condition/effect console command ... set gracz dlaczego to nie działa jak pod wersje 1.7.2 dzialalo czy w nowszych wersjach skryptu inaczej sie je pisze ? tu dam kod command /gracz: trigger: console command "/pex user %player% group set gracz " command /vip: trigger: console command "/pex user %player% group set vip " command /svip: trigger: console command "/pex user %player% group set svip " command /legenda: trigger: console command "/pex user %player% group set legenda" command /helper: trigger: console command "/pex user %player% group set helper " command /jrmod: trigger: console command "/pex user %player% group set jrmod " command /mod: trigger: console command "/pex user %player% group set mod " command /admin: trigger: console command "/pex user %player% group set admin" command /wl: trigger: console command "/pex user %player% group set wlasciciel"
  10. c324

    woda

    generalnie chodzi o to żeby był to skrypt w którym jak dotkniesz wody to giniesz
  11. c324

    diamentowe drzewo

    Czy jest możliwe zrobienie skryptu lub pluginu na diamentowe drzewo które wyrastałoby np z bloku diax ?
  12. c324

    questy

    teraz nie da sie wykonac misji poniewaz npc uwaza ze zostala wykonana a jak zmioenilem qreset na command /qreset: trigger: set {Misja::*} to 1 set {MisjaWyk::%player%} to 0 set {MisjaWyk::*} to 1 send "&eWszystkie misje zostaly zrestartowane" to jest to samo co wczesniej jesli gracz wykona misje i drugi raz kliknie na npc ten zabierze mu materialy choc powie ze misja jest wykonana
  13. c324

    questy

    dalej to samo 1 nie dziala (po skonczeniu misji dalej daje miecze choc pisze ze misja zostala wykonana ) 2 dziala (pojawia sie komunikat i nie mozna wykonac misji 2 raz bez resetu)
  14. c324

    questy

    1 nie dziala (dalej daje miecze w niskonczonosc) 2 dziala (pojawia sie komunikat i nie mozna wykonac misji 2 raz bez resetu)
  15. c324

    questy

    Jeśli macie czas przeróbcie skrypt aby miał: 1 Żeby po zakończeniu misji npc nie dawał ciągle tych mieczy w nieskończoność 2 Jeśli zadanie zostanie skończone a gracz ponownie użyje ppm na npc niech on odpowie np nie mozesz wykonac tej misji 2 raz variables: {misjapierwsza.%player%} = true {misjapierwszawykonywanie.%player%} = false {misjapierwszawykonana.%player%} = false on rightclick on entity: if name of entity contains "&2&lkowal": if {misjapierwsza.%player%} is true: if {misjapierwszawykonywanie.%player%} is false: set {misjapierwszawykonywanie.%player%} to true send "&6&l[NPC] &eWitaj %player% przynies mi 2 diamenty i patyk a zrobie miecz specjalnie dla ciebie" to player stop if {misjapierwszawykonana.%player%} is false: if player has 2 diamond and 1 stick: set {misjapierwszawykonana.%player%} to true set {misjapierwsza.%player%} to false remove 2 diamond from player remove stick from player send "&6&l[NPC] &edziekuje oto twoja nagroda" console command "/give %player% diamond_sword 1 sharpness:5 name:&2Miecz_Kowala" if {misjapierwszawykonywanie.%player%} is true: if {misjapierwszawykonana.%player%} is false: send "&6&l[NPC] &eNie masz materiałow idz i przynies mi 2 diaxy i 1 patyk " to player stop command /qreset: trigger: set {misjapierwsza.%player%} to true set {misjapierwszawykonywanie.%player%} to false set {misjapierwszawykonana.%player%} to false send "&ewszystkie misje zostaly zrestartowane"
×
×
  • Dodaj nową pozycję...