Skocz do zawartości
  • 0

Zablokowanie poruszania się jeśli zmiena jest false


uiuin17
 Udostępnij

Pytanie

Witam mam taki oto kod:

on join:
	set {kod.%player%} to random integer between 100000 and 999999
	wait 1 seconds
	set {logowanie.%player%} to false
	send "&aWpisz /l %{kod.%player%}% aby zalogowac sie na serwer"
	wait 30 seconds
	if {logowanie.%player%} is false:
		kick the player due to "&cNie wpisales kodu logujacego: %{kod.%player%}%!!!"
		stop
command /l [<text>]:
	trigger:
		if arg 1 is "%{kod.%player%}%":
			set {logowanie.%player%} to true
			send "&aLogowanie poprawne"
		else:
			send "&cBlad w logowaniu"

I mam problem jak zrobić żeby gdy gracz chce się poruszać to nie może jeśli zmienna logowanie.%player% jest false.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
11 godzin temu, xdreammaster napisał:

On join:

Set {loc.%player%} to player's location

On any move:

IF {logowanie.%player%} is false:

Teleport player to {loc.%player%}

Nwm czy diała.

Już sobie poradziłem ale dzięki za chęci :D

zrób sobie tak:

On any move:

    cancel event

XD polecam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
9 godzin temu, xdreammaster napisał:

Tak ale są od tego bugi czasem

loop 60 times:
            if {logowanie.%player%} is false:
                wait 0.5 seconds
                teleport player to spawn

Od tego raczej błędów nie ma

//Proszę o zamknięcie 

Edytowane przez uiuin17
Proszę o zamknięcie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...