on join:
set {kod.%player%} to random integer between 100000 and 999999
wait 1 seconds
set {logowanie.%player%} to false
send "&aWpisz /l %{kod.%player%}% aby zalogowac sie na serwer"
wait 30 seconds
if {logowanie.%player%} is false:
kick the player due to "&cNie wpisales kodu logujacego: %{kod.%player%}%!!!"
stop
command /l [<text>]:
trigger:
if arg 1 is "%{kod.%player%}%":
set {logowanie.%player%} to true
send "&aLogowanie poprawne"
else:
send "&cBlad w logowaniu"
I mam problem jak zrobić żeby gdy gracz chce się poruszać to nie może jeśli zmienna logowanie.%player% jest false.
Pytanie
uiuin17 4
Witam mam taki oto kod:
I mam problem jak zrobić żeby gdy gracz chce się poruszać to nie może jeśli zmienna logowanie.%player% jest false.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
7 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi