piter909 4 Opublikowano 6 sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 sierpnia 2015 (edytowane) Hej,Mam pewny problem z tym efektem: trail projectile with %particle%Jak nazywa się typ, który odpowiada za "%particle%"?Chciałbym zrobić coś takiego: on shoot: set {Particles::typ} to "explode" trail projectile with particle {Particles::typ}Niestety, po wstawieniu zmiennej, particles się nie ukazują, zaś, gdy wpiszę po prostu: on shoot: trail projectile with particle explodeTo wszystko działa bez zarzutu.I tu tkwi pytanie: Jak zrobić, aby z typu "text" zrobić typ particles? Trzeba zrobić parsed'a do jakiegoś typu? Jeśli tak, to do jakiego? Będę bardzo wdzięczny za pomoc :D! @editZ tego co teraz wyczaiłem, robiąc odwrotną czynność: on shoot: set {_test} to fireworks spark send "%{_test}%" to shooterTekst zawierający nazwe particles to odwołanie do klasy w pluginie: [email protected]8Czy wie ktoś, jak zamienić zwykły tekst, aby skript "widział" go jako typ particle? ;/ Edytowane 6 sierpnia 2015 przez piter909 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Shooterowy 353 Opublikowano 6 sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 sierpnia 2015 Chyba chodzi o to: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 piter909 4 Opublikowano 6 sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 6 sierpnia 2015 Tak, dokładnie o to..Tylko jak z typu text zrobić typ particle? :PTo dla mnie ważne, bo robię sklepik efektów. Umieściłem cały config w .yml i stamtąd też są sczytywane dane na "on load", tyle, że zawsze w postaci textu (bo inaczej się nie da).I mój problem tkwi w tym, jak przekonwertować particle np. "fireworks spark" (text) w typ particles (taki jak w głównym poście, na samym dole).Chodzi mi dokładnie o coś takiego, tylko że z particles: set {_test} to "Kowalski" parsed as player Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Shooterowy 353 Opublikowano 6 sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 sierpnia 2015 (edytowane) Może spróbuj:parsed as particleparsed as particle type@Edit Mi ten twój kodon shoot: set {Particles::typ} to "explode" trail projectile with particle {Particles::typ}nie wywala błędów (wywala mi błędy o particles, ale to nic bo mam Bukkit 1.8) Edytowane 6 sierpnia 2015 przez Shooterowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 piter909 4 Opublikowano 7 sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 7 sierpnia 2015 (edytowane) Nie wywala, ale nie działa. text MUSI być zamieniony na typ particles, żeby działało, tylko jak?parsed as particle i particle type też nie działa (nie rozpoznaje). Edytowane 7 sierpnia 2015 przez piter909 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
piter909 4
Hej,
Mam pewny problem z tym efektem:
Jak nazywa się typ, który odpowiada za "%particle%"?
Chciałbym zrobić coś takiego:
Niestety, po wstawieniu zmiennej, particles się nie ukazują, zaś, gdy wpiszę po prostu:
To wszystko działa bez zarzutu.
I tu tkwi pytanie: Jak zrobić, aby z typu "text" zrobić typ particles? Trzeba zrobić parsed'a do jakiegoś typu? Jeśli tak, to do jakiego?
Będę bardzo wdzięczny za pomoc :D!
@edit
Z tego co teraz wyczaiłem, robiąc odwrotną czynność:
Tekst zawierający nazwe particles to odwołanie do klasy w pluginie:
Czy wie ktoś, jak zamienić zwykły tekst, aby skript "widział" go jako typ particle? ;/
Edytowane przez piter909
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
4 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi