Skocz do zawartości
  • 0

Cancel Event Na Koniu


Nieaktywny
 Udostępnij

Pytanie

Potrzebuję Skryptu Że Jak Jesteśmy Na Koniu O Nazwie koń %player% to nie możemy bić z niego nic

Coś w tym stylu

On LeftClick:

If player's any tool:

If player's RAID on horse named "Koń %player%"

Cancel Event

Coś W Tym Stylu Chcę Tylko Żeby Działało %player% nie dosłownie tylko na każdego gracza czy coś wymyślcie na jutro rano to potrzebuję :p

Pisane Z Telefonu :p

Edytowane przez Nieaktywny
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

on left click:    if player is riding a horse:        if player is holding any tool:            cancel event
Jak chcesz by nie dzialalo na opow to:

on left click:    if player is riding a horse:        if player is holding any tool:            if player is not op:                cancel event
@Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!, po co nabijasz posty? Dajac bledna / nie zgodna z pytaniem odpowiedz tworzysz niepotrzebny spam. Mysle ze administracja wezmie to pod uwage. Edytowane przez Nya
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Ludzie Przeczytaliście Co Ja Chcę ? Tylko O Koniu O Nazwie Koń %player% a na innych ma da się atakować...

Bojowiec %player%

Militar %player%

Na Tych Koniach Ma Da Się Bić Wszystko Tylko Na Koń %player% i każdy gracz miałby zablokowane

Edytowane przez Nieaktywny
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

@up ... Ale to działa na konie a ma działać na konia o nazwie ......... Oto chodzi w tym temacie.....

Kod: Jeżeli osoba Jeździ Na Koniu O Nazwie Koń %player%:

Taki Kod Ma Być A Wy Wyjeżdżacie ciągle z no op.....

Ja chcę pizzę dajecie mi talerz .... Tak trudno zrozumieć co to jest imię... ?

Po Rosyjsku Mam Wam Napisać To ?

Edytowane przez Nieaktywny
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

on click:

loop all horses in radius 1 around player:

if loop-entity's passenger is player:

if name of loop-entity is "%player%":

cancel event

                                stop

on damage:

loop all horses in radius 1 around attacker:

if loop-entity's passenger is attacker:

if name of loop-entity is "%attacker%":

cancel event

                                stop

Edytowane przez Shooterowy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...