Skocz do zawartości
  • 0

Sklep z punktami


PanFrejk
 Udostępnij

Pytanie

Witajcie, mam prośbe o napisanie dla mnie takiego o to kodu:


Mam sobie zmienną jakąś tam (wymyślcie) 


Jak użyje komendy /wymiana to otwiera się okno od skrzyni i tam jest np: diament. Jak klikniemy na ten diament to zabierze nam z tej zmiennej 10000 punktów i wykona inną komende np: /drop. Jak nie będziemy mieć w tej zmiennej tych 10k puntków to nie wykonuje tej komendy i pisze nam wiadomość że nie możemy tego kupić. 


 


Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

command /wymiana:

trigger:

open chest with 1 rows named "Drop" to player

format slot 5 of player with 1 of diamond named "Diax" with lore "Cena 10000 pkt" to run "sudo %player% diaxysklep diaxy %player%"

command /diaxysklep [<text>] [<player=%player%>]:

trigger:

if arg 1 is "diaxy":

if 10000 is greater than {pkt.%player%}:

message "&cMasz za malo pkt!"

stop

else:

remove 10000 from {pkt.%player%}

send "&aOtrzymales diax - Odebrano&c 10000 pkt"

execute console command "give %arg 2% diamond 1"

stop

Powinno działać, chodź nie do końca o co ci chodzi  

Edytowane przez ShroN
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...