Virus2001 2 Opublikowano 26 lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 26 lipca 2015 12 błedów i nie wyświetla w gui tych itemków********** KOD **********variables:{member.%player%} = 1 command /drop:trigger:open chest with 3 rows named "&8&l* &6&lTagi &8&l*" to playerwait 1 tickformat slot 1 of player with 1 of diamond named "&c( &b1,2% &c )"format slot 2 of player with 1 of emerald named "&c( &a2,3% &c)"format slot 3 of player with 1 of iron ingot named "&c( &710% &c)"format slot 4 of player with 1 of coal named "&c( &512% &c)"format slot 5 of player with 1 of obsidian named "&C( &12,7 &c)"format slot 6 of player with 1 of redstone named "&C( &9 &c)"format slot 7 of player with 1 of tnt named "&C( &8 &c)"format slot 8 of player with 1 of apple named "&C( &11,8 &c)"format slot 9 of player with 1 of gold ingot named "&C( &66,3 &c)"format slot 10 of player with 1 of slime ball named "&C( &a3,6 &c)"format slot 11 of player with 1 of book named "&C( &e3,4 &c)"format slot 12 of player with 1 of Ender pearl "&C( &e2,7 &c)" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Norbi 1337 Opublikowano 26 lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 26 lipca 2015 1. przy ender pearl brakuje ci słówka "named"2. na końcu każdego format slot musisz określić działanie po kliknięciu:- to be unstealable (po kliknięciu nic się nie dzieje)- to run [execute player command "komenda"] (gracz wykonuje komendę "komenda")- to close then run [execute player command "komenda"] (zamyka gui i gracz wykonuje komendę "komenda")- to run "komenda" (konsola wykonuje komendę "komenda")- to close then run "komenda" (zamyka gui i konsola wykonuje komendę "komenda")- to close (zamyka gui)np. format slot 12 of player with 1 of ender pearl named "&c( &e2,7 &c)" to be unstealable3. jeżeli chcesz w tekście pokazać % lub " musisz to podwoić.np. %% = %, "" = " Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Virus2001 2 Opublikowano 26 lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 26 lipca 2015 variables:{member.%player%} = 1 command /drop:trigger:open chest with 3 rows named "&8&l* &6&lTagi &8&l*" to playerwait 1 tickformat slot 1 of player with 1 of diamond named "&c( &b1,2% &c )" to closeformat slot 2 of player with 1 of emerald named "&c( &a2,3% &c)" to closeformat slot 3 of player with 1 of iron ingot named "&c( &710% &c)" to closeformat slot 4 of player with 1 of coal named "&c( &512% &c)" to closeformat slot 5 of player with 1 of obsidian named "&C( &12,7 &c)" to closeformat slot 6 of player with 1 of redstone named "&C( &9 &c)" to closeformat slot 7 of player with 1 of tnt named "&C( &8 &c)" to closeformat slot 8 of player with 1 of apple named "&C( &11,8 &c)" to closeformat slot 9 of player with 1 of gold ingot named "&C( &66,3 &c)" to closeformat slot 10 of player with 1 of slime ball named "&C( &a3,6 &c)" to closeformat slot 11 of player with 1 of book named "&C( &e3,4 &c)" to close format slot 12 of player with 1 of ender pearl named "&c( &e2,7 &c)" to closeTak zrobiłem ale nie wyświetla reszty przedmiotów ;, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Norbi 1337 Opublikowano 26 lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 26 lipca 2015 reszty czyli czego? kod daj w [.code]kod (bez kropki przy [.code]), bo wtedy taby się nie psują Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Virus2001 2 Opublikowano 26 lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 26 lipca 2015 Wyświetla jedynie Złoto,Ksiażke,Obsydian,Redstone,TNT,Jabłko reszta się nie pokazuje ;. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 dawid26pl 0 Opublikowano 5 sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 sierpnia 2015 Spróbuj pozamieniać nazwy itemów na id. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
Virus2001 2
12 błedów i nie wyświetla w gui tych itemków
*********
* KOD *
*********
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
5 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi