KronossPL 6 Opublikowano 3 czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 czerwca 2014 Siemka Czy da się ustawic w skrypcie limit graczy na Arenie np miniGames 0/32 mapa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 NeXv 21 Opublikowano 3 czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 czerwca 2014 (edytowane) Owszem da się ./arena join i po każdym dołączeniu dodaje do variables i później ustawiasz w kodzie if {arena.1.gracze} is 32:i tak dalej :>Gdybyś podał kod dopisał bym ci to :>zrobił.Moim zdaniem tak się da, ale oczywiście ja jestem początkujący. Więc niewiem :> Edytowane 3 czerwca 2014 przez NeXv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 herhor67 916 Opublikowano 3 czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 czerwca 2014 command /dolacz: trigger: {liczba.graczy} < 32: add 1 to {liczba.graczy} teleport player to .... else: send "&cTa arena jest pelna" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 KronossPL 6 Opublikowano 3 czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 czerwca 2014 (edytowane) command /dolacz: trigger: {liczba.graczy} < 32: add 1 to {liczba.graczy} teleport player to .... else: send "&cTa arena jest pelna"on rightclick on sign: player has permission "classPVP.Dolacz": teleport player to {ustaw.mapa} give emerald to player give diamond to player {liczba.graczy} < 1: add 1 to {liczba.graczy}else: send "Arena Jest Pelna" zrobiłem to tak... jednak nie dziala Edytowane 3 czerwca 2014 przez KronossPL Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 AboundPL 17 Opublikowano 3 czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 czerwca 2014 on rightclick on sign: player has permission "classPVP.Dolacz": teleport player to {ustaw.mapa} give emerald to player give diamond to player {liczba.graczy} < 1: add 1 to {liczba.graczy} else: send "Arena Jest Pelna" Poprawiony kod Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 SzymnYo ~ KoYGeR 69 Opublikowano 3 czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 czerwca 2014 Rany boskie ludziee... @up Twoj kod najpierw tepa, a pozniej sprawdza... on rightclick on sign: line 1 is "cos tam": player has permission "classPVP.Dolacz": {liczba.graczy} < 1: add 1 to {liczba.graczy} teleport player to {ustaw.mapa} give 1 emerald to player give 1 diamond to player else: message "Arena jest pelna!" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 KronossPL 6 Opublikowano 3 czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 czerwca 2014 Rany boskie ludziee... @up Twoj kod najpierw tepa, a pozniej sprawdza...on rightclick on sign: line 1 is "cos tam": player has permission "classPVP.Dolacz": {liczba.graczy} < 1: add 1 to {liczba.graczy} teleport player to {ustaw.mapa} give 1 emerald to player give 1 diamond to player else: message "Arena jest pelna!"dalej nie dziala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 SzymnYo ~ KoYGeR 69 Opublikowano 3 czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 czerwca 2014 A dales na tabliczce w 1 linijce "cos tam" ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 KronossPL 6 Opublikowano 3 czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 czerwca 2014 tak pisze caly czas ze Arena jest pełna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 NeXv 21 Opublikowano 3 czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 czerwca 2014 (edytowane) on rightclick on sign: line 1 is "cos tam": player has permission "classPVP.Dolacz": {liczba.graczy} > 32: add 1 to {liczba.graczy} teleport player to {ustaw.mapa} give 1 emerald to player give 1 diamond to player else: message "Arena jest pelna!"Jak miało działać skoro liczba graczy nie mogła być większa niż 1... teraz masz dobrze Edytowane 3 czerwca 2014 przez NeXv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 KronossPL 6 Opublikowano 3 czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 czerwca 2014 on rightclick on sign: line 1 is "cos tam": player has permission "classPVP.Dolacz": {liczba.graczy} > 32: add 1 to {liczba.graczy} teleport player to {ustaw.mapa} give 1 emerald to player give 1 diamond to player else: message "Arena jest pelna!"Jak miało działać skoro liczba graczy nie mogła być większa niż 1... teraz masz dobrze Dalej nie dziala Da ktoś działające ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 SzymnYo ~ KoYGeR 69 Opublikowano 3 czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 czerwca 2014 A są jakies errory ? Tp musi dzialac on rightclick on sign: line 1 is "cos tam": player has permission "classPVP.Dolacz": {liczba.graczy} < 10: add 1 to {liczba.graczy} teleport player to {ustaw.mapa} give 1 emerald to player give 1 diamond to player else: message "Arena jest pelna!" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 NeXv 21 Opublikowano 3 czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 czerwca 2014 (edytowane) Mam do ciebie 2 zadania stwórz tabliczke w której będzie pisać ClassPVP tylko w 1 linice ale ma pisać identycznie.on rightclick on sign: line 1 is "ClassPVP": player has permission "classPVP.Dolacz": {liczba.graczy} > 32: add 1 to {liczba.graczy} teleport player to {ustaw.mapa} give 1 emerald to player give 1 diamond to player else: message "Arena jest pelna!"I podaj logi podczas ładowania tego kodu @up to przepraszam moja pomyłka źle to zinterpretowałem Edytowane 3 czerwca 2014 przez NeXv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 SzymnYo ~ KoYGeR 69 Opublikowano 3 czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 czerwca 2014 @up W Twoim kodzie jest "jezeli {liczba.graczy} jest wieksza niz 32" ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 KronossPL 6 Opublikowano 3 czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 czerwca 2014 Zrobiłem tak jak mówisz jednak dalej nie dziala. a jak restartuje skrypt to pisze ze jest wszystko ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 NeXv 21 Opublikowano 3 czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 czerwca 2014 No masz racje. A on wgl ma ustawiony gdzie ma tepać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 SzymnYo ~ KoYGeR 69 Opublikowano 3 czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 czerwca 2014 Ale weź ten mój kod bo on miał źle i powiedz czy wywala cos Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 KronossPL 6 Opublikowano 3 czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 czerwca 2014 No masz racje. A on wgl ma ustawiony gdzie ma tepać?tak jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 SzymnYo ~ KoYGeR 69 Opublikowano 3 czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 czerwca 2014 Daj caly kod to porozmawiamy... PS. Sorry za spam :c Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 KronossPL 6 Opublikowano 3 czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 czerwca 2014 (edytowane) command /ClassPVP: trigger: teleport player to {class.pvp}command /classpvptp: permission: classpvp.tp trigger: set {class.pvp} to location of player send "ustawiles Teleporter"on rightclick on sign: line 1 is "mapa1": player has permission "classPVP.Dolacz": {liczba.graczy} < 10: add 1 to {liczba.graczy} teleport player to {ustaw.mapa} give 1 emerald to player give 1 diamond to player else: message "Arena jest pelna!" command /opusc: trigger: kill the player command /ustawmape: permission: ustaw.lobby trigger: set {ustaw.mapa} to location of player send "ustawiles Mape"#-------------------------------------------------------------------------------------------------------------command /teamb: trigger: send "Dolaczyles do drużyny B" teleport player to {team.b} set player nametag to "&4%player%" remove diamond from the player remove emerald from the player on respawn: set player nametag to "%player%"command /teama: trigger: send "Dolaczyles do drużyny A " teleport player to {team.a} set player nametag to "&1%player%" remove diamond from the player#-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------on respawn: set player nametag to "%player%"on death: if victim is player: if attacker is a player: broadcast "&7Gracz &8%victim% &7zostal zabity przez gracza &8%attacker%" to "world" set death message to "" add 10 to attacker's account#---------------------------------------------------------------------------------------------------------------command /teambspawn: permission: team.bspawn trigger: set {team.b} to location of player send "ustawiles spawn B"command /teamaspawn: permission: team.aspawn trigger: set {team.a} to location of player send "ustawiles spawn A"#------------------------------------------------------------------------------------------------command /lucznik: permission: lucznik.classpvp trigger: give bow to player give 64 arrow to player give stone sword to player remove emerald from the playerSkrypt jest troszkę pomieszany Skrypty zawsze wstawiamy w kod ~Dragon Edytowane 3 czerwca 2014 przez PoweredDragon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 SzymnYo ~ KoYGeR 69 Opublikowano 3 czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 czerwca 2014 A ustawiles wgl {ustaw.mapa} po reoladzie skryptu ? Moglo sie zbugowac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
KronossPL 6
Siemka Czy da się ustawic w skrypcie limit graczy na Arenie
np
miniGames
0/32
mapa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
34 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi