TheElektrolusXD 2 Opublikowano 28 czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 czerwca 2015 Witam.Jak zrobić coś takiego, że gdy wybuchnie tnt zapisać wszystkie zniszczone bloki do zmiennej a następnie komenda np: /test zregenerować taki teren ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Gość DonFallingCookie Opublikowano 28 czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 czerwca 2015 cos takiegoon explode: loop blocks in radius 5: loop-block is not air: add location of loop-block to {regen::*} set {regen::block::%location of loop-block%} to loop-blockcommand /test: loop {regen::*}: set block at loop-value to {regen::block::%location of loop-block%} clear {regen::block::%location of loop-block%} clear {regen::*} Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 TheElektrolusXD 2 Opublikowano 28 czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 28 czerwca 2015 (edytowane) Musiałem trochę zmienić ale działa !Kod:on explode: loop blocks in radius 5: loop-block is not air: add location of loop-block to {regen::*} add type of loop-block to {regen::block::*}command /test: trigger: loop {regen::*}: set block at loop-value to {regen::block::%loop-index%} delete {regen::block::*} delete {regen::*}Dzięki za pomoc ! #CLOSE Edytowane 28 czerwca 2015 przez TheElektrolusXD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
TheElektrolusXD 2
Witam.
Jak zrobić coś takiego, że gdy wybuchnie tnt zapisać wszystkie zniszczone bloki do zmiennej a następnie komenda np: /test zregenerować taki teren ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
2 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi