ZC4U 1 Opublikowano 25 czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 czerwca 2015 Witam.Czy da się napisać skrypt, który będzie dawał większy odrzut po zjedzeniu np. koxa? Chodzi o to że gdy gracz zje złote jabłko to każdy miecz odpycha go tak jakby na tym mieczu był knockback 2. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Gość DonFallingCookie Opublikowano 25 czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 czerwca 2015 Chyba na odwrót? To co napisałeś nie ma większego sensu, ale proszę:on eat of enchanted golden apple: set {kox::%player%} to true wait 30 seconds clear {kox::%player%}on damage of player: {kox::%attacker%} is true: push the victim in direction of attacker at speed 0.5 # tutaj sobie pozmieniaj jak daleko ma odrzucacon quit: clear {kox::%player%} Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PanNiedzwiadek 171 Opublikowano 25 czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 czerwca 2015 (edytowane) DonFallCookie, "koks jabłko" trwa 30 sekund(regeneracja IV) nie mówiąc już o efekcie odporność i fire resistance. Dlatego lepiej zastosuj wait 30 sekund nie 20 :) Edytowane 25 czerwca 2015 przez xNiedzwiadek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
ZC4U 1
Witam.
Czy da się napisać skrypt, który będzie dawał większy odrzut po zjedzeniu np. koxa? Chodzi o to że gdy gracz zje złote jabłko to każdy miecz odpycha go tak jakby na tym mieczu był knockback 2.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
2 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi