Fadex 24 Opublikowano 27 maja 2015 Udostępnij Opublikowano 27 maja 2015 Witam, Mam problem z craftingami, a może i jest to ogólny problem Skript. Mam skrypt na stoniarki i gdy tworzę ową stoniarkę to maksymalnie mogę zrobić jedną. Jeśli włożę więcej bloków (żeby zrobić więcej stoniarek) nie działa. Proszę o pomoc, jest mi to bardzo potrzebne :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Qubacki89 0 Opublikowano 27 maja 2015 Udostępnij Opublikowano 27 maja 2015 Musisz edytować skrypta lub przeslij link to ci pomogę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Fadex 24 Opublikowano 27 maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 27 maja 2015 on load: set {_nazwa} to "cx" Recipe.new{ {_nazwa} } {_nazwa}.Recipe.registerIngredient{1, 1 redstone} {_nazwa}.Recipe.registerIngredient{2, 1 stone} {_nazwa}.Recipe.registerIngredient{3, 1 redstone} {_nazwa}.Recipe.registerIngredient{4, 1 redstone} {_nazwa}.Recipe.registerIngredient{5, 1 piston base} {_nazwa}.Recipe.registerIngredient{6, 1 redstone} {_nazwa}.Recipe.registerIngredient{7, 1 redstone} {_nazwa}.Recipe.registerIngredient{8, 1 stone} {_nazwa}.Recipe.registerIngredient{9, 1 redstone} {_nazwa}.Recipe.registerResult{1 endstone named "&2Generator kamienia"} {_nazwa}.Recipe.registerProszę :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kacperski 6 Opublikowano 27 maja 2015 Udostępnij Opublikowano 27 maja 2015 (edytowane) options: #co ile sekund stone ma sie regenerowac time: 0.7 #crafting stoniarki #sloty: # crafting_1 | crafting_2 | crafting_3 # crafting_4 | crafting_5 | crafting_6 # crafting_7 | crafting_8 | crafting_9 crafting_1: redstone crafting_2: stone crafting_3: redstone crafting_4: redstone crafting_5: piston crafting_6: redstone crafting_7: redstone crafting_8: stone crafting_9: redstoneon script load: register new shaped recipe for end stone using {@crafting_1}, {@crafting_2}, {@crafting_3}, {@crafting_4}, {@crafting_5}, {@crafting_6}, {@crafting_7}, {@crafting_8}, {@crafting_9} on place of end stone: if block at event-location is end stone: if block above event-location is air: set block above event-location to stoneon break of stone: set {_loc.%event-location%} to event-location wait {@time} second if block under {_loc.%event-location%} is end stone: if block at {_loc.%event-location%} is air: set block at {_loc.%event-location%} to stoneTroszeczke inaczej ale działa bez problemu minusem jest to że bez nazwy ale możesz używać endstona jako stoniarek :) Możesz sobie edytować też ;) Edytowane 27 maja 2015 przez Kacperski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
Fadex 24
Witam,
Mam problem z craftingami, a może i jest to ogólny problem Skript. Mam skrypt na stoniarki i gdy tworzę ową stoniarkę to maksymalnie mogę zrobić jedną. Jeśli włożę więcej bloków (żeby zrobić więcej stoniarek) nie działa.
Proszę o pomoc, jest mi to bardzo potrzebne :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
3 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi