Skocz do zawartości
  • 0

Craftingi


Fadex

Pytanie

Witam,

 

Mam problem z craftingami, a może i jest to ogólny problem Skript. Mam skrypt na stoniarki i gdy tworzę ową stoniarkę to maksymalnie mogę zrobić jedną. Jeśli włożę więcej bloków (żeby zrobić więcej stoniarek) nie działa. 

 

Proszę o pomoc, jest mi to bardzo potrzebne :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
on load:   set {_nazwa} to "cx"   Recipe.new{ {_nazwa} }   {_nazwa}.Recipe.registerIngredient{1, 1 redstone}   {_nazwa}.Recipe.registerIngredient{2, 1 stone}   {_nazwa}.Recipe.registerIngredient{3, 1 redstone}   {_nazwa}.Recipe.registerIngredient{4, 1 redstone}   {_nazwa}.Recipe.registerIngredient{5, 1 piston base}   {_nazwa}.Recipe.registerIngredient{6, 1 redstone}   {_nazwa}.Recipe.registerIngredient{7, 1 redstone}   {_nazwa}.Recipe.registerIngredient{8, 1 stone}   {_nazwa}.Recipe.registerIngredient{9, 1 redstone}   {_nazwa}.Recipe.registerResult{1 endstone named "&2Generator kamienia"}   {_nazwa}.Recipe.register

Proszę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

options:	#co ile sekund stone ma sie regenerowac	time: 0.7	#crafting stoniarki	#sloty:	# crafting_1 | crafting_2 | crafting_3	# crafting_4 | crafting_5 | crafting_6	# crafting_7 | crafting_8 | crafting_9	crafting_1: redstone	crafting_2: stone	crafting_3: redstone	crafting_4: redstone	crafting_5: piston	crafting_6: redstone	crafting_7: redstone	crafting_8: stone	crafting_9: redstoneon script load:	register new shaped recipe for end stone using {@crafting_1}, {@crafting_2}, {@crafting_3}, {@crafting_4}, {@crafting_5}, {@crafting_6}, {@crafting_7}, {@crafting_8}, {@crafting_9} on place of end stone:	if block at event-location is end stone:		if block above event-location is air:			set block above event-location to stoneon break of stone:	set {_loc.%event-location%} to event-location	wait {@time} second	if block under {_loc.%event-location%} is end stone:		if block at {_loc.%event-location%} is air:			set block at {_loc.%event-location%} to stone

Troszeczke inaczej ale działa bez problemu minusem jest to że bez nazwy ale możesz używać endstona jako stoniarek :)

Możesz sobie edytować też ;)

Edytowane przez Kacperski
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...