Nie mam pojęcia jak to ugryźć. Mam jedną mapę "world" na której jest główny spawn i różne zabawy itp. i drugą mapę "world_survival" na której ma być survival z małym spawnem. Niestety nie wiem jak się teleportować na nią i ustawić kordy miejsca spawnu.
Napisałem taki skrypt na tepanie się na spawn na tej mapie oraz jego ustawianie
Skrypt na teleportacja na spawna na mapie "world_survival"
command /survival: trigger: set {walking.%player%} to true send "&c&lNie ruszaj się zostaniesz przeteleportowany za 5 sekund" to player wait 5 second if {walking.%player%} is true: set {back.%player%} to location of player log "Gracz [%player%] przeteleportowal sie na survival z pozycji [%{back.%player%}%] " to "logi_tp.txt" set {walking.%player%} to false teleport player to {spawn.survival} send "&a&lZostałeś przeteleportowany na survival" to player stop
Skrypt na ustawienie lokalizacji teleportów
command /ustawtp [<text>]: permission: admin.ustawtp permission message: &4&lNie masz uprawnień do tej komendy!! trigger: arg 1 is not set: send "&6&lMusisz podać rodzaj" to player send "&6&l/ustawtp <rodzaj>" to player stop arg 1 is "spawnwejsciowy": set "spawn.wejsciowy.x" to "%x-coordinate of player%" in yaml file "plugins/Skript/Dane_serwera/config.yml" set "spawn.wejsciowy.y" to "%y-coordinate of player%" in yaml file "plugins/Skript/Dane_serwera/config.yml" set "spawn.wejsciowy.z" to "%z-coordinate of player%" in yaml file "plugins/Skript/Dane_serwera/config.yml" set "spawn.wejsciowy.w" to "%world of player%" in yaml file "plugins/Skript/Dane_serwera/config.yml" send "&6&lUstawiono spawn wejsciowy" to player stop arg 1 is "spawnglowny": set "spawn.glowny.x" to "%x-coordinate of player%" in yaml file "plugins/Skript/Dane_serwera/config.yml" set "spawn.glowny.y" to "%y-coordinate of player%" in yaml file "plugins/Skript/Dane_serwera/config.yml" set "spawn.glowny.z" to "%z-coordinate of player%" in yaml file "plugins/Skript/Dane_serwera/config.yml" set "spawn.glowny.w" to "%world of player%" in yaml file "plugins/Skript/Dane_serwera/config.yml" send "&6&lUstawiono spawn glowny" to player stop arg 1 is "spawninformacja": set "spawn.informacja.x" to "%x-coordinate of player%" in yaml file "plugins/Skript/Dane_serwera/config.yml" set "spawn.informacja.y" to "%y-coordinate of player%" in yaml file "plugins/Skript/Dane_serwera/config.yml" set "spawn.informacja.z" to "%z-coordinate of player%" in yaml file "plugins/Skript/Dane_serwera/config.yml" set "spawn.informacja.w" to "%world of player%" in yaml file "plugins/Skript/Dane_serwera/config.yml" send "&6&lUstawiono spawn informacja" to player stop arg 1 is "spawnrangagracz": set "spawn.ranga Gracz.x" to "%x-coordinate of player%" in yaml file "plugins/Skript/Dane_serwera/config.yml" set "spawn.ranga Gracz.y" to "%y-coordinate of player%" in yaml file "plugins/Skript/Dane_serwera/config.yml" set "spawn.ranga Gracz.z" to "%z-coordinate of player%" in yaml file "plugins/Skript/Dane_serwera/config.yml" set "spawn.ranga Gracz.w" to "%world of player%" in yaml file "plugins/Skript/Dane_serwera/config.yml" send "&6&lUstawiono spawn ranga Gracz" to player stop arg 1 is "spawnsurvival": set "spawn.survival.x" to "%x-coordinate of player%" in yaml file "plugins/Skript/Dane_serwera/config.yml" set "spawn.survival.y" to "%y-coordinate of player%" in yaml file "plugins/Skript/Dane_serwera/config.yml" set "spawn.survival.z" to "%z-coordinate of player%" in yaml file "plugins/Skript/Dane_serwera/config.yml" set "spawn.survival.w" to "%world of player%" in yaml file "plugins/Skript/Dane_serwera/config.yml" send "&6&lUstawiono spawn survival" to player stop
Skrypt uruchamiany po włączeniu serwera
set {_x} to value "spawn.wejsciowy.x" get of "plugins/Skript/Dane_serwera/config.yml" parsed as number set {_y} to value "spawn.wejsciowy.y" get of "plugins/Skript/Dane_serwera/config.yml" parsed as number set {_z} to value "spawn.wejsciowy.z" get of "plugins/Skript/Dane_serwera/config.yml" parsed as number set {_w} to value "spawn.wejsciowy.w" get of "plugins/Skript/Dane_serwera/config.yml" parsed as world set {spawn.wejsciowy} to location at ({_x}, {_y}, {_z}) of world {_w} set {_x} to value "spawn.glowny.x" get of "plugins/Skript/Dane_serwera/config.yml" parsed as number set {_y} to value "spawn.glowny.y" get of "plugins/Skript/Dane_serwera/config.yml" parsed as number set {_z} to value "spawn.glowny.z" get of "plugins/Skript/Dane_serwera/config.yml" parsed as number set {_w} to value "spawn.glowny.w" get of "plugins/Skript/Dane_serwera/config.yml" parsed as world set {spawn.glowny} to location at ({_x}, {_y}, {_z}) of world {_w} set {_x} to value "spawn.informacja.x" get of "plugins/Skript/Dane_serwera/config.yml" parsed as number set {_y} to value "spawn.informacja.y" get of "plugins/Skript/Dane_serwera/config.yml" parsed as number set {_z} to value "spawn.informacja.z" get of "plugins/Skript/Dane_serwera/config.yml" parsed as number set {_w} to value "spawn.informacja.w" get of "plugins/Skript/Dane_serwera/config.yml" parsed as world set {spawn.informacja} to location at ({_x}, {_y}, {_z}) of world {_w} set {_x} to value "spawn.ranga Gracz.x" get of "plugins/Skript/Dane_serwera/config.yml" parsed as number set {_y} to value "spawn.ranga Gracz.y" get of "plugins/Skript/Dane_serwera/config.yml" parsed as number set {_z} to value "spawn.ranga Gracz.z" get of "plugins/Skript/Dane_serwera/config.yml" parsed as number set {_w} to value "spawn.ranga Gracz.w" get of "plugins/Skript/Dane_serwera/config.yml" parsed as world set {spawn.rangaGracz} to location at ({_x}, {_y}, {_z}) of world {_w} set {_x} to value "spawn.survival.x" get of "plugins/Skript/Dane_serwera/config.yml" parsed as number set {_y} to value "spawn.survival.y" get of "plugins/Skript/Dane_serwera/config.yml" parsed as number set {_z} to value "spawn.survival.z" get of "plugins/Skript/Dane_serwera/config.yml" parsed as number set {_w} to value "spawn.survival.w" get of "plugins/Skript/Dane_serwera/config.yml" parsed as world set {spawn.survival} to location at ({_x}, {_y}, {_z}) of world {_w}
Teraz opisze po co tu tego tak dużo. Wszystkie lokalizacje zapisuje w pliku a nie w zmiennych. Po uruchomieniu serwera są one pobierane z pliku do zmiennej w programie.
Niestety to nie działa. Ustawiłem na początku spawn na tej mapie co jestem czyli na "world" następnie w pliku zmieniłem nazwę mapy z "world" na "world_survival" i zrestartowałem serwer. Teleportacja działa ale tepa mnie na tej samej mapie a nie na inną mapę. Nie mam już pomysłów. :(
Pytanie
Zasepamen 13
Witam
Nie mam pojęcia jak to ugryźć. Mam jedną mapę "world" na której jest główny spawn i różne zabawy itp. i drugą mapę "world_survival" na której ma być survival z małym spawnem. Niestety nie wiem jak się teleportować na nią i ustawić kordy miejsca spawnu.
Napisałem taki skrypt na tepanie się na spawn na tej mapie oraz jego ustawianie
Skrypt na teleportacja na spawna na mapie "world_survival"
Skrypt na ustawienie lokalizacji teleportów
Skrypt uruchamiany po włączeniu serwera
Teraz opisze po co tu tego tak dużo. Wszystkie lokalizacje zapisuje w pliku a nie w zmiennych. Po uruchomieniu serwera są one pobierane z pliku do zmiennej w programie.
Niestety to nie działa. Ustawiłem na początku spawn na tej mapie co jestem czyli na "world" następnie w pliku zmieniłem nazwę mapy z "world" na "world_survival" i zrestartowałem serwer. Teleportacja działa ale tepa mnie na tej samej mapie a nie na inną mapę. Nie mam już pomysłów. :(
Proszę o pomoc
Edytowane przez ZasepamenOdnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
2 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi