Skocz do zawartości

wkuba500

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Polska
  • Hobby
    -=-

Ostatnie wizyty

567 wyświetleń profilu

Osiągnięcia wkuba500

Początkujący I

Początkujący I (2/13)

0

Reputacja

  1. wkuba500

    SC

    move display of loop-player to list
  2. Masz multiverse? Ja mam podobny skrypt, plugin multiverse i działa.
  3. Nie bardzo pogłówkuję nie wiedząc o czym. To jedyne co mogłem wymyślić z twojego opisu sytuacji: Item zakupiony w sklepie ustawiany jako {zakupiony.item} dzięki temu będzie mogło sprawdzać czy item był już kupiony i nie będzie go podwajać. every 1 second: if {zakupiony.item} is true: stop
  4. wkuba500

    Admin online

    Nie testowałem ale chyba o to ci chodziło: command /rangatymczasowa [<player>] [<text>]: trigger: set {ranga.po.relogu} to arg 2 set {range.tymczasowa.otrzymal} to arg 1 execute console command "pex user %arg 1% group set Admin" on join: player is {range.tymczasowa.otrzymal}: execute console command "pex user %player% group set %{ranga.po.relogu}%" stop else: stop
  5. wkuba500

    skrypt 2

    @up Już poprawione. Dzięki.
  6. wkuba500

    skrypt 2

    Tworzenie sklepu: on sign change: if block behind event-block is sponge: send "&2Utworzono sklep!"Sklep będzie się tworzyło stawiając tabliczkę na gąbce. Używanie sklepu: on rightclick on sign: if line 1 of event-block is "[Buy]": if line 2 of event-block is set: if line 2 of event-block is set: if line 2 of event-block is set: execute console command "/give %player% %line 3% %line 2%" execute console command "/money remove %player% %line 4%"
  7. Może tak? variables: {turn.%player%} = trueon rightclick holding a ghast tear: if {turn.%player%} is true: set {turn.%player%} to false send "&9>> &cWlaczono zdolnosc" to player stop if {turn.%player%} is false: set {turn.%player%} to true send "&9>> &cWylaczono zdolnosc" to player stop
  8. Prawdopodobnie nie osiągniesz tego w skrypcie (otwieranie komuś książki) ale może zadowoli cię coś takiego: skrypt daje graczowi do ekwipunku książkę nazwaną "&2Regulamin" i gdy ją otworzy zostanie usunięta on rightclick holding a book: if name of player's tool is "&2Regulamin": make console execute command "/clear %event-player% book name:&2Regulamin"Nie testowałem, powinno otworzyć książkę i wyczyścić graczowi eq z książek z regulaminem. Jeżeli nie zadziała to chyba nie zrobisz tego w skrypcie
  9. Myślę że worldedit by pomógł. Zrób sobie schematy gdzie blok jest w określonej pozycji a dana komenda będzie wywoływała określony schemat.
  10. Tak jak @up Z tego co ja się orientuję to sam plugin skrypt nie może otwierać gui. Pobierz dodatek skQuery http://dev.bukkit.org/bukkit-plugins/skquery/ i wgraj do katalogu plugins.
  11. Może najzwyklejszy reload? Jeżeli zmieniłeś ustawienia przy włączonym serwerze powinieneś przeładować config.
  12. Rozumiem że chcesz to robić w skrypcie? Tutaj masz wzór (przykład na diamentach): chance of 23%: drop 1 diamond send "&7&lZnalazles: &b&lDiament!"Natomiast tutaj masz pełny przykład razem z wysokością na której można znaleźć diamenty: on mine of stone: if player's gamemode is survival: chance of 23%: if player's y-coordinate is smaller than 50: drop 1 diamond send "&7&lZnalazles: &b&lDiament!"
×
×
  • Dodaj nową pozycję...