Skocz do zawartości
  • 0

Nie upuszczanie konkretnego itemka po smierci


Insidex

Pytanie

Witam,

Mam prosbę czy mógłby mi ktoś napisać taki oto skrypt na to by gracz gdy deda zamiast dropic dany itemek na ziemie to go nie dropił na ziemie tylko gdzies go niszczyl badz znikał lub nawet zostawiał w eq po respawnie? Mi to obojetne itemek nie moze sie znalezc na ziemi!

 

Ten itemek to: bone - kosć

Mam samego skripta wiec milo by bylo jesli to by dzialalo w samym skripcie ew napiszcie jaki dodatek potrzebuje.

 

Próbowałem sam i coś takiego wyszło ale to tylko nie dropi kosci gdy chcemy ja wyrzucic Q lub myszka z eq ;/

 

on drop bone:

  cancel event

 

Chce mniej wiecej coś takiego nie znam sie na skript wiec opisze to tak:

on death:

 if player has bone:

<zrob cos by tej kosci na ziemi nie bylo>

 

Ewentualnie:!

 

Jak zrobić aby gracz nie mógł podniesc kosci nazwanej &aKosc ?

Edytowane przez Insidex
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Aby nie podnosił:

On pickup bone:

Tab if name of event-item is "nazwa":

Tab taB cancel event

oczywiście tą 2 linijkę możesz pominąć.

Na drop:

On death of player:

Tab if player has bone with name "nazwa":

Tab tab clear drop

Albo inaczej

On death of player:

Tab loop all items in player's inventory:

Tab tab if loop-item is bone with name "...":

Tab tab remove loop-item

Albo zamiast ostatniego to:

Clear loop-item

I na mpc*orum też udzielilem ci odp. Wiedz, że nie musisz pisac tego na wszystkich forach xD

Edytowane przez MiniGameShoot
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...