DαrϰVεnuς 231 Opublikowano 10 maja 2015 Udostępnij Opublikowano 10 maja 2015 Hey, tak patrząc na poradniki, to zauważyłem, że nie ma tutaj poradnika jak stworzyć serwer, np. na Localhoscie. Ważne linki:Najnowsze silniki; Craftbukkit 1.7.9:Scan:http://www.speedyshare.com/fVeSN/craftbukkit-1.7.9-R0.2.jar'>>http://www.speedyshare.com/fVeSN/craftbukkit-1.7.9-R0.2.jar Spigot 1.7.10:http://www.speedyshare.com/RennH/spigot1649-1.7.10-R0.1.jar'>>http://www.speedyshare.com/RennH/spigot1649-1.7.10-R0.1.jarSkan: Bukkit 1.7.10:https://www.dropbox.com/s/6xsqoe80bxez92o/Bukkit-1.7.10.jar?dl=1'>>https://www.dropbox.com/s/6xsqoe80bxez92o/Bukkit-1.7.10.jar?dl=1https://www.virustotal.com/pl/file/b27b9fee3b6d39e8c8419cac8deaaebca3f712a575db69f4f8ade29c6c7e76b0/analysis/'>>https://www.virustotal.com/pl/file/b27b9fee3b6d39e8c8419cac8deaaebca3f712a575db69f4f8ade29c6c7e76b0/analysis/Podziękowania dla warrock hack z m*cforum (Craftbukkit i spigot) Strona Bukkit'a:https://bukkit.org/'>>https://bukkit.org/Strona Spigot'a:http://www.spigotmc.org/'>>http://www.spigotmc.org/ Od czego zaczniemy? Od pobrania jednego z powyższych silników (Bukkit, Craftbukkit lub Spigot). Po pobraniu, tworzymy jakiś folder, wrzucamy tam nasz silnik. Ok, mamy go, teraz stwórz nowy plik:start.bat Następnie otwórz go jakimś edytorem tekstowym i wklej tam:Windows:java -Xmx1024M -jar Nazwa_Silnika.jarPAUSE Mac OS:#!/bin/bashcd "$( dirname "$0" )"java -Xmx1024M -jar Nazwa_Silnika.jar -o true Linux:#!/bin/sh BINDIR=$(dirname "$(readlink -fn "$0")") cd "$BINDIR" java -Xmx1024M -jar Nazwa_Silnika.jar-o true W miejsce Nazwa_Silnika wpisujemy nazwę naszego silnika, który pobraliśmy wcześniej. Zapisujemy ten plik, następnie uruchamiamy go. Powinna wyskoczyć nam konsola, dla przykładu:Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! Ok, teraz czekamy, aż wyskoczą nam takie napisy:Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! Oznacza to, że musimy zaakceptować EULE, która została wprowadzona jakiś czas temu. Aby to zrobić, wchodzimy w folder z serwerem, szukamy pliku eula.txt, następnie otwieramy go dowolnym edytorem tekstowym i zmieniamy wartość eula na true:eula=true Zapisujemy i ponownie uruchamiamy nasz plik start.bat.Teraz przez dłuższy czas czekamy, aż nasz serwer się wygeneruje.Gdy na konsoli wyskoczy nam taki oto napis:Done (4,296s)! For help, type "help" or "?" Oznacza to, że serwer został pomyślnie załadowany. Czas na konfiguracje naszego serwera. W tym celu zamykamy naszą konsole, następnie otwieramy w naszym serwerze dowolnym edytorem plik server.properties.Są to swojego rodzaju ustawienia serwera.Tutaj objaśnię na czym polega każda opcja:True - Czyli chcemy użyć opcji.False - Nie chcemy użyć opcji.Nieopisanych wartości należy nie zmieniać!!! #Minecraft server properties#Sun May 10 12:49:46 CEST 2015generator-settings= #Generator terenuop-permission-level=4 #Poziom uprawnień op'ów, patrz niżej [OP's]allow-nether=true # Dostęp do piekłalevel-name=world # Nazwa świataenable-query=false # Uzyskiwanie informacji o netherzeallow-flight=false # Możliwość lataniaannounce-player-achievements=true # Zdobywanie osiągnięćserver-port=25565 # Port serwera, zmieniamy kiedy chcemy odpalić kilka serwerówlevel-type=DEFAULT # Do wyboru 4 rodzaje: DEFAULT, FLAT, LARGEBIOMES, AMPLIFIED i CUSTOMIZEDenable-rcon=false # Dostęp do konsoliforce-gamemode=false # Czy zmienić tryb gry po dołączeniu do serwera.level-seed= # Ziarno świataserver-ip=localhost # Możemy również ustawić swoje IP, lub IP z hamachi. localhost - tylko my możemy dołączyćmax-build-height=256 # Maksymalna wysokość na której można budowaćspawn-npcs=true # Pojawianie się Villagerówwhite-list=false # Lista, dzięki, której tylko wybrany gracz może wejść na serwerdebug=falsespawn-animals=true # Pojawianie się zwierząthardcore=false # Stała blokada konta po śmiercisnooper-enabled=trueonline-mode=false # Czy serwer ma być dla premium?resource-pack= # Resource pack :) (Direct link oczywiscie)pvp=true # Włączyć pvpdifficulty=1 # Poziom rozgrywki 0-3, im wyższy, tym gra staje się trudniejszaenable-command-block=false # Commandblockserver-name=Unknown Server # Nazwa serweragamemode=0 # Tryb gry po dołączeniu do serwera (0-3)player-idle-timeout=0 # Czas po jakim gracz zostanie wyrzucony z serweramax-players=20 # Maksymalna ilosc graczy na serwerzespawn-monsters=true # Pojawianie się potworów na mpaiegenerate-structures=true # Struktury, tpu dungeonu lub wioski villagerówview-distance=10 # Zasięg chunkówspawn-protection=16 # Zasięg ochrony spawna (w metrach)motd=A Minecraft Server # Opis naszego serwera OP's: // do spolszczenia, ale to jutro ^^1 - Ops can bypass spawn protection.2 - Ops can use /clear, /difficulty, /effect, /gamemode, /gamerule, /give, and /tp, and can edit command blocks.3 - Ops can use /ban, /deop, /kick, and /op.4 - Ops can use /stop. Po edytowaniu należy zapisać plik, po czym uruchomić nasz serwer.Jeżeli wszystko pomyślnie zrobiliśmy to dodajemy do listy naszych serwerów adres localhost lub ip, które podaliśmy:Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! Ważne komendy:/ban <player> <reason> - Stale blokuje gracza./tempban <player> <time> <reason> - Tymczasowa blokada gracza./gamemode <tryb> - Zmienia tryb gry./op <player> - Nadaje operatora graczu./deop <player> - Zabiera operatora graczu. Proszę zgłaszać wszelkie błędy w poradniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herhor67 916 Opublikowano 10 maja 2015 Udostępnij Opublikowano 10 maja 2015 spawn-protection=16 #ochrona spawna w metrachserver-port=25565 #Kiedy chcemy odpalić kilka serwerów lub mamy error "Failed to bind to port" czy coś takiego.op-permission-level=4 #Poziom uprawnień op'ów, Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!Sets permission level for ops.1 - Ops can bypass spawn protection.2 - Ops can use /clear, /difficulty, /effect, /gamemode, /gamerule, /give, and /tp, and can edit command blocks.3 - Ops can use /ban, /deop, /kick, and /op.4 - Ops can use /stop. DαrϰVεnuς 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DαrϰVεnuς 231 Opublikowano 11 maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 11 maja 2015 Ref Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DαrϰVεnuς 231 Opublikowano 12 maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 12 maja 2015 Automatycznie wygenerowana wiadomość. Ten temat został przeniesiony z "Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! → Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! → Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!" do "Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! → Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.