Skocz do zawartości

Tworzymy serwer Bukkit/CraftBukkit/Spigot etc. - Localhost


DαrϰVεnuς
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Hey, tak patrząc na poradniki, to zauważyłem, że nie ma tutaj poradnika jak stworzyć serwer, np. na Localhoscie.

 

 

 

 

 

 

Ważne linki:

Najnowsze silniki;

 

 

Craftbukkit 1.7.9:

Scan:

Dołączona grafika

http://www.speedyshare.com/fVeSN/craftbukkit-1.7.9-R0.2.jar'>>http://www.speedyshare.com/fVeSN/craftbukkit-1.7.9-R0.2.jar

 

Spigot 1.7.10:

http://www.speedyshare.com/RennH/spigot1649-1.7.10-R0.1.jar'>>http://www.speedyshare.com/RennH/spigot1649-1.7.10-R0.1.jar

Skan:

Dołączona grafika

 

 

Bukkit 1.7.10:

https://www.dropbox.com/s/6xsqoe80bxez92o/Bukkit-1.7.10.jar?dl=1'>>https://www.dropbox.com/s/6xsqoe80bxez92o/Bukkit-1.7.10.jar?dl=1
https://www.virustotal.com/pl/file/b27b9fee3b6d39e8c8419cac8deaaebca3f712a575db69f4f8ade29c6c7e76b0/analysis/'>>https://www.virustotal.com/pl/file/b27b9fee3b6d39e8c8419cac8deaaebca3f712a575db69f4f8ade29c6c7e76b0/analysis/

Podziękowania dla warrock hack z m*cforum (Craftbukkit i spigot)

 

 

Strona Bukkit'a:

https://bukkit.org/'>>https://bukkit.org/

Strona Spigot'a:

http://www.spigotmc.org/'>>http://www.spigotmc.org/


 
 
 
Od czego zaczniemy? Od pobrania jednego z powyższych silników (Bukkit, Craftbukkit lub Spigot).
 
Po pobraniu, tworzymy jakiś folder, wrzucamy tam nasz silnik. Ok, mamy go, teraz stwórz nowy plik:

start.bat

 
Następnie otwórz go jakimś edytorem tekstowym i wklej tam:
Windows:

java -Xmx1024M -jar Nazwa_Silnika.jarPAUSE

 
Mac OS:

#!/bin/bashcd "$( dirname "$0" )"java -Xmx1024M -jar Nazwa_Silnika.jar -o true

 
Linux:

#!/bin/sh BINDIR=$(dirname "$(readlink -fn "$0")") cd "$BINDIR" java -Xmx1024M -jar Nazwa_Silnika.jar-o true

 
W miejsce Nazwa_Silnika wpisujemy nazwę naszego silnika, który pobraliśmy wcześniej.
 
Zapisujemy ten plik, następnie uruchamiamy go.
 
Powinna wyskoczyć nam konsola, dla przykładu:
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
 
 
Ok, teraz czekamy, aż wyskoczą nam takie napisy:
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
 
Oznacza to, że musimy zaakceptować EULE, która została wprowadzona jakiś czas temu.
 
Aby to zrobić, wchodzimy w folder z serwerem, szukamy pliku eula.txt, następnie otwieramy go dowolnym edytorem tekstowym i zmieniamy wartość eula na true:

eula=true

 
Zapisujemy i ponownie uruchamiamy nasz plik start.bat.
Teraz przez dłuższy czas czekamy, aż nasz serwer się wygeneruje.
Gdy na konsoli wyskoczy nam taki oto napis:

Done (4,296s)! For help, type "help" or "?"

 
Oznacza to, że serwer został pomyślnie załadowany.
 
 
Czas na konfiguracje naszego serwera. W tym celu zamykamy naszą konsole, następnie otwieramy w naszym serwerze dowolnym edytorem plik server.properties.
Są to swojego rodzaju ustawienia serwera.
Tutaj objaśnię na czym polega każda opcja:


True - Czyli chcemy użyć opcji.
False - Nie chcemy użyć opcji.
Nieopisanych wartości należy nie zmieniać!!!

 

 

#Minecraft server properties
#Sun May 10 12:49:46 CEST 2015
generator-settings= #Generator terenu
op-permission-level=4 #Poziom uprawnień op'ów, patrz niżej [OP's]
allow-nether=true # Dostęp do piekła
level-name=world # Nazwa świata
enable-query=false # Uzyskiwanie informacji o netherze
allow-flight=false # Możliwość latania
announce-player-achievements=true # Zdobywanie osiągnięć
server-port=25565 # Port serwera, zmieniamy kiedy chcemy odpalić kilka serwerów
level-type=DEFAULT # Do wyboru 4 rodzaje: DEFAULT, FLAT, LARGEBIOMES, AMPLIFIED i CUSTOMIZED
enable-rcon=false # Dostęp do konsoli
force-gamemode=false # Czy zmienić tryb gry po dołączeniu do serwera.
level-seed= # Ziarno świata
server-ip=localhost # Możemy również ustawić swoje IP, lub IP z hamachi. localhost - tylko my możemy dołączyć
max-build-height=256 # Maksymalna wysokość na której można budować
spawn-npcs=true # Pojawianie się Villagerów
white-list=false # Lista, dzięki, której tylko wybrany gracz może wejść na serwer
debug=false
spawn-animals=true # Pojawianie się zwierząt
hardcore=false # Stała blokada konta po śmierci
snooper-enabled=true
online-mode=false # Czy serwer ma być dla premium?
resource-pack= # Resource pack :) (Direct link oczywiscie)
pvp=true # Włączyć pvp
difficulty=1 # Poziom rozgrywki 0-3, im wyższy, tym gra staje się trudniejsza
enable-command-block=false # Commandblock
server-name=Unknown Server # Nazwa serwera
gamemode=0 # Tryb gry po dołączeniu do serwera (0-3)
player-idle-timeout=0 # Czas po jakim gracz zostanie wyrzucony z serwera
max-players=20 # Maksymalna ilosc graczy na serwerze
spawn-monsters=true # Pojawianie się potworów na mpaie
generate-structures=true # Struktury, tpu dungeonu lub wioski villagerów
view-distance=10 # Zasięg chunków
spawn-protection=16 # Zasięg ochrony spawna (w metrach)
motd=A Minecraft Server # Opis naszego serwera

 

OP's: // do spolszczenia, ale to jutro ^^

1 - Ops can bypass spawn protection.

2 - Ops can use /clear, /difficulty, /effect, /gamemode, /gamerule, /give, and /tp, and can edit command blocks.

3 - Ops can use /ban, /deop, /kick, and /op.

4 - Ops can use /stop.

 

Po edytowaniu należy zapisać plik, po czym uruchomić nasz serwer.

Jeżeli wszystko pomyślnie zrobiliśmy to dodajemy do listy naszych serwerów adres localhost lub ip, które podaliśmy:

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

 

 

Ważne komendy:

/ban <player> <reason> - Stale blokuje gracza.

/tempban <player> <time> <reason> - Tymczasowa blokada gracza.

/gamemode <tryb> - Zmienia tryb gry.

/op <player> - Nadaje operatora graczu.

/deop <player> - Zabiera operatora graczu.

 

Proszę zgłaszać wszelkie błędy w poradniku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spawn-protection=16 #ochrona spawna w metrach

server-port=25565 #Kiedy chcemy odpalić kilka serwerów lub mamy error "Failed to bind to port" czy coś takiego.

op-permission-level=4 #Poziom uprawnień op'ów, Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Sets permission level for ops.

1 - Ops can bypass spawn protection.

2 - Ops can use /clear, /difficulty, /effect, /gamemode, /gamerule, /give, and /tp, and can edit command blocks.

3 - Ops can use /ban, /deop, /kick, and /op.

4 - Ops can use /stop.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Automatycznie wygenerowana wiadomość.

Ten temat został przeniesiony z "Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!" do "Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...