filipuer 13 Opublikowano 30 kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 kwietnia 2015 (edytowane) Siema!! Mam konkretny problem! command /portal [<text>] [<text>]: trigger: if arg 1 is "ustaw": if arg 2 is "1": set {portal.1} to location of the player send "&a&lUstawiono pozycje 1!" if arg 1 is "ustaw": if arg 2 is "2": set {portal.2} to location of the player send "&a&lUstawiono pozycje 2!" every 2 second: loop all players: wait 1 tick {portal.1} is not set: stop else: location of loop-player is {portal.1}: wait 1 tick {portal.2} is not set: send "&c&lPozycja portalu 2 nie jest ustawiona!" to the loop-player else: teleport loop-player to {portal.2} send "&a&lTeleportowano!" to the loop-player every 2 second: loop all players: wait 1 tick {portal.2} is not set: stop else: location of loop-player is {portal.2}: wait 1 tick {portal.1} is not set: send "&c&lPozycja portalu 1 nie jest ustawiona!" to the loop-player else: teleport loop-player to {portal.1} send "&a&lTeleportowano!" to the loop-player (Jeśli jest źle "wytabowane" to przepraszam ale tabowałem na szybko bo mi się usuneło kiedy kopiowałem.) I gdy ustawie pozycje portali to po 1 teleportacji nie da się więcej razy. Ani nikt inny nie może się teloportować. Edytowane 30 kwietnia 2015 przez filipuer Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 herhor67 916 Opublikowano 30 kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 kwietnia 2015 Lokacje zapisują nie tylko dokładny koordynat jak x: 123.4567 y: 64 z: -51:1394 ale też chociażby ustawienie głowy. Możesz zrobić tak, że zapisujesz do osobnych zmiennych x, y, z i świat lokacji a potem sprawdzasz czy x, y i z jest ok. No ale prościej zrobić tak: command /portalustaw <text> <number>: if arg 1 is "ustaw": if arg 2 is "1" or "2": set {portal.%arg 2%} to location of targeted block send "&a&lUstawiono pozycje %arg 2%!"every second: loop all players: if {portal.1} is set: if location of block below loop-player is {portal.1}: if {portal.2} is not set: send "&c&lPozycja portalu 2 nie jest ustawiona!" to loop-player else: teleport loop-player to block above {portal.2} send "&a&lTeleportowano!" to loop-player if {portal.2} is set: if location of block below loop-player is {portal.2}: if {portal.1} is not set: send "&c&lPozycja portalu 1 nie jest ustawiona!" to loop-player else: teleport loop-player to block above {portal.1} send "&a&lTeleportowano!" to loop-playerTylko musisz dodać zabezpieczenie, bo jak raz wejdzie to już nie wyjdzie (bez przerwy tp z 1 na 2 i z 2 na 1) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
filipuer 13
Siema!! Mam konkretny problem!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
1 odpowiedź na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi