Mam ogromny problem.. Wygląda na to, że znalazłem dość poważnego buga w skripcie.
Polega on na tym, że gdy sczytuję przedmiot do zmiennej, dajmy na to np. z aktualnego tool'a gracza, który ma w ręce i jeśli ma on nazwe "&a&lKilof", to wtedy żaden condition, ani effect związany z enchantem nie chce się wykonać. Jeśli przedmiot z kolei nie ma żadnej nazwy, wszystkie takie rzeczy (np. sczytanie enchant level, is enchanted) wykonują się poprawnie..
Czy zna ktoś alternatywny sposób? Da się jakoś usunąć przypis nazwy przedmiotu ze zmiennej parsed as item?
Zmienne sczytane za pomocą:
on inventory close: loop ({@rows}*9) times: set {dosprzedania::%player%::%loop-number - 1%} to slot "%loop-number - 1%" parsed as an integer of current inventory of player
Zawartość zmiennej, która nie działa: {test}: 1 diamond sword of sharpnes 5 named "&a&lMiecz"
Zawartosc zmiennej, która działa: {test}: 1 diamond sword of sharpness 5
Pytanie
piter909 4
Hej,
Mam ogromny problem.. Wygląda na to, że znalazłem dość poważnego buga w skripcie.
Polega on na tym, że gdy sczytuję przedmiot do zmiennej, dajmy na to np. z aktualnego tool'a gracza, który ma w ręce i jeśli ma on nazwe "&a&lKilof", to wtedy żaden condition, ani effect związany z enchantem nie chce się wykonać. Jeśli przedmiot z kolei nie ma żadnej nazwy, wszystkie takie rzeczy (np. sczytanie enchant level, is enchanted) wykonują się poprawnie..
Czy zna ktoś alternatywny sposób? Da się jakoś usunąć przypis nazwy przedmiotu ze zmiennej parsed as item?
Zmienne sczytane za pomocą:
Zawartość zmiennej, która nie działa: {test}: 1 diamond sword of sharpnes 5 named "&a&lMiecz"
Zawartosc zmiennej, która działa: {test}: 1 diamond sword of sharpness 5
Z góry bardzo dziękuję za każdą pomoc.
:/
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
1 odpowiedź na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi