Skocz do zawartości
  • 0

Hashmapy- działanie


ZiomuuSss
 Udostępnij

Pytanie

3 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Najprościej tłumacząc hashmapy to takie listy sparowanych obiektów (gracz, tekst, świat, liczba itp.):
(obiekt1,obiekt2)
(obiekt3,obiekt4)
(obiekt2,obiekt4)
 itd..
Dane te są przechowywane w pamięci serwera. Więc tak długo dopóki serwer jest włączony lub hashmapa nie zostanie usunięta.
Wszystkie operacje na hashmapach masz opisane w linku do dokumentacji, który podałeś.

Tzn. Gdy użyje efektu get, to gdzie ta wartość się zapisuje, jakaś zmienna czy coś? Nie rozumiem :/

np.: set {punkty.%player%} to "punkty".HashMap.get{player}

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...