Skocz do zawartości
  • 0

Motd , Dedy


Usunięty#1209

Pytanie

1.Witam Chciałbym prosic o zrobienie skryptu na zmienianie motd z pozycji serwer

komeda /zmotd i w tedy na chacie piszemy nowe motd

2.Anty relog podczas pvp i Anty-Log w pasku smoka

3.Dedy jezeli ktos zabije kogos to dopisze sie do zmiennej {zabojstwa::%player%}

i wyswietli sie wiadomosc &6Gracz &0[&a%player%&0] &6zabil gracza &0[&c%victim%&0] &0[&9+1&0]

 

Z gory dzieki ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

1.

command /zmotd:    permission: zmotd    trigger:	    if {motd::%player%} is not set:		    set {motd::%player%} to true		    send "Napisz nowy MOTD na chacie."		    stop	   else:		   send "Napisz MOTD na chacie."		   stopon chat:    if {motd::%player%} is true:	    set motd to "%message%"

Chyba wymagany wildskript.

2.

options:    antyLog: true   # Czy wlaczy AntyLogout (true/false)    antyLogType: "dropeq"  # Kara za wylogowanie sie podczas walki. (death/dropeq)    antyLogTime: 15 # Czas przez ktory nie mozna sie wylogowac. (w sekundach)on damage of player:    if attacker is player:        if {@antyLog} is true:            set {AntyLog::%attacker%} to now            set {AntyLog::%victim%} to now            add {@antyLogTime} seconds to {AntyLog::%attacker%}            add {@antyLogTime} seconds to {AntyLog::%victim%}            display "&6AntyLogout - &fNie mozesz sie wylogowac" on bossbar with 100 percent by {@antyLogTime} seconds for attacker            display "&6AntyLogout - &fNie mozesz sie wylogowac" on bossbar with 100 percent by {@antyLogTime} seconds for victim            wait {@antyLogTime} seconds            set {_now} to now            if {_now} is greater than {AntyLog::%attacker%}:                clear {AntyLog::%attacker%}            if now is greater than {gb::AntyLog::%victim%}:                clear {AntyLog::%victim%}on quit:    if {@antyLog} is true:        if {AntyLog::%player%} is set:            clear {AntyLog::%player%}            if {@antyLogType} is "dropeq":                drop items of player's inventory at location of player                drop player's helmet at location of player                drop player's chestplate at location of player                drop player's leggings at location of player                drop player's boots at location of player                clear player's inventory                broadcast "Gracz &6%player% &fwylogowal sie podczas walki, a jego przedmioty zostaly wyrzucone na ziemie."                stop            if {@antyLogType} is "death":                kill player                broadcast "Gracz &6%player% &fwylogowal sie podczas walki i zginal."                stopon command "/spawn" or "/tpaacept":    if {@antyLog} is true:        if {AntyLog::%player%} is set:            cancel event

To jest AntyLogout z moich gildii :p

 

3.

on death of player:    if attacker is player:	    add 1 to {zabojstwa::%attacker%}	    broadcast "&6Gracz &0[&a%player%&0] &0[&9+1&0] &6zabil gracza &0[&c%victim%&0] 
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...