Skocz do zawartości
  • 0

Prefixy+Permissie


JutkowskY
 Udostępnij

Pytanie

 

Witam grzebiąc w prefixach i permissionach chciałem zrobić w skripcie by dana permissia miała inny prefix np przydzielam właścicielowi permissie head.menu i on odstaje prefix [Właściciel] i na tabie [W] i tak też zrobiłem z innymi rangami, lecz jednak mam problem mianowicie przydzieliłem dane permissie do danych grup napisałem skript na prefixy jednak gracz który ma admina dostał prefix właściciela a gracz który ma vipa dostał prefix zwykłego gracza.Podsyłam skript  :)

on join:    if player has permission "head.menu":        if player has permission "admin.menu":	    if player has permission "vip.menu":	        if {gildia.%player%.status} is false:		    set the player's display name to "&f[&4Wlasciciel&f]%player%"		set the player's tablist name to "&f[&4W&f]%player%"	        else:	            set the player's display name to "&f[&4Admin&f]%player%"	            set the player's tablist name to "&f[&4A&f]%player%"	        else:	    set the player's display name to "&f[&5VIP&f]&6 %player%"	    set the player's tablist name to "&f[&5V&f]&6 %player%"    else:        set the player's display name to "&f[&7Gracz&f] %player%"        set the player's tablist name to "&f[&7G&f] %player%"

Moge jeszcze podesłać permissions ale tam nie popełniłem błędu, no chyba że chcecie

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Ja zrobiłbym to tak:

on join:    if player has permission "head.menu":        set the player's display name to "&f[&4Wlasciciel&f]%player%"	set the player's tablist name to "&f[&4W&f]%player%"        stop    if player has permission "admin.menu":	set the player's display name to "&f[&4Admin&f]%player%"	set the player's tablist name to "&f[&4A&f]%player%"        stop    if player has permission "vip.menu":	set the player's display name to "&f[&5VIP&f]&6 %player%"	set the player's tablist name to "&f[&5V&f]&6 %player%"        stop    set the player's display name to "&f[&7Gracz&f] %player%"    set the player's tablist name to "&f[&7G&f] %player%"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Ja osobiście polecałbym tak zrobić, mi to działa:

 

command /admin <player = %player%>:	trigger:		set {admin.%argument 1%} to true		send "&aOd teraz gracz %argument 1% jest adminem!"		stopon join:	{admin.%player%} is true: 		set the player's tablist name to "&c[Admin] %player%"

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...