Skocz do zawartości
  • 0

Otwieranie gui w nazwanym villager


Klaudiusz258
 Udostępnij

Pytanie

1 odpowiedź na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

a moze zamiast sprawdzac jaka ma nazwe to daj np tak [do tworzenia ja uzywam]:

on rightclick on villager:    cancel event    name of clicked entity is "&6Pracodawca":        send "&cJest" to player    if {komendapp.%player%} is true:        cancel event        set {komenda.%clicked entity%} to {komendap.%player%}        set {komendapp.%player%} to false    if {komenda.%clicked entity%} is set:        execute player command "%{komenda.%clicked entity%}%"    if {msgv.%clicked entity%} is set:        send "%{msgv.%clicked entity%}%"    if {msgg.%player%} is true:        cancel event        set {msgv.%clicked entity%} to {msg.%player%}        set {msgg.%player%} to falsecommand /npc1 [<text&gt] [<text&gt] [<text&gt] [<text&gt] [<text&gt] [<text&gt]:    permission: npc.*    permission message: Nie masz uprawnien do tworzenia NPC!    trigger:        if arg 1 is not set:            send "&e/npc1 create nazwa"            send "&e/npc1 create nazwa [mob]"            send "&e/npc1 ustawcmd [komenda]"            send "&e/npc1 ustawmsg [msg]"        argument 1 is "create":            argument 2 is set:                if arg 3 is set:                    set {_npc1} to arg 3                    spawn {_npc1} at location of player                    set the name of spawned entity to "%coloured argument 2%"                    set {movepool.length.%spawned entity%} to 0                    set {movepool.center.%spawned entity%} to location of player                    apply slowness 100 to spawned entity                    apply resistance 100 to spawned entity for 1000000000 days                    set {damaging.%spawned entity%} to false                else:                    spawn villager at location of player                    set the name of spawned entity to "%coloured argument 2%"                    set {movepool.length.%spawned entity%} to 0                    set {movepool.center.%spawned entity%} to location of player                    apply slowness 100 to spawned entity                    apply resistance 100 to spawned entity for 1000000000 days                    set {damaging.%spawned entity%} to false                        if arg 1 is "ustawcmd":            if arg 2 is set:                set {_komenda} to arg 2                replace all "_" with " " in {_komenda}                set {komendap.%player%} to {_komenda}                set {komendapp.%player%} to true                send "&eKliknij PPM na npc aby nadac mu komende %{_komenda}%"        if arg 1 is "ustawmsg":            if arg 2 is set:                set {_msg} to arg 2                replace all "_" with " " in {_msg}                set {msg.%player%} to {_msg}                set {msgg.%player%} to true                send "&eKliknij PPM na npc aby nadac mu wiadomosc %{_msg}%"every 0.2 seconds:    loop all entities:        loop-entity is villager:            {movepool.length.%loop-entity%} is 0:                {movepool.center.%loop-entity%} is set:                    location of loop-entity is not {movepool.center.%loop-entity%}:                        teleport loop-entity to {movepool.center.%loop-entity%}                                        on damage:    victim is villager:	    {damaging.%victim%} is true:		    make victim damage attacker by {damage.%victim%}                        on damage:    victim is villager:        cancel event

Wpisz /npc1 i masz komendy :D Troche się napracowałem aby wymyśleć takie cóś :D

Edytowane przez EndDragos
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...