Klaudiusz258 4 Opublikowano 16 marca 2015 Udostępnij Opublikowano 16 marca 2015 Cześć wie ktoś jak napisać tą linijkę poprawnie? "if name of villager is "&6Pracodawca":" Piszę mi że w tej linijce jest błąd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 MrPatryk07 45 Opublikowano 16 marca 2015 Udostępnij Opublikowano 16 marca 2015 (edytowane) a moze zamiast sprawdzac jaka ma nazwe to daj np tak [do tworzenia ja uzywam]:on rightclick on villager: cancel event name of clicked entity is "&6Pracodawca": send "&cJest" to player if {komendapp.%player%} is true: cancel event set {komenda.%clicked entity%} to {komendap.%player%} set {komendapp.%player%} to false if {komenda.%clicked entity%} is set: execute player command "%{komenda.%clicked entity%}%" if {msgv.%clicked entity%} is set: send "%{msgv.%clicked entity%}%" if {msgg.%player%} is true: cancel event set {msgv.%clicked entity%} to {msg.%player%} set {msgg.%player%} to falsecommand /npc1 [<text>] [<text>] [<text>] [<text>] [<text>] [<text>]: permission: npc.* permission message: Nie masz uprawnien do tworzenia NPC! trigger: if arg 1 is not set: send "&e/npc1 create nazwa" send "&e/npc1 create nazwa [mob]" send "&e/npc1 ustawcmd [komenda]" send "&e/npc1 ustawmsg [msg]" argument 1 is "create": argument 2 is set: if arg 3 is set: set {_npc1} to arg 3 spawn {_npc1} at location of player set the name of spawned entity to "%coloured argument 2%" set {movepool.length.%spawned entity%} to 0 set {movepool.center.%spawned entity%} to location of player apply slowness 100 to spawned entity apply resistance 100 to spawned entity for 1000000000 days set {damaging.%spawned entity%} to false else: spawn villager at location of player set the name of spawned entity to "%coloured argument 2%" set {movepool.length.%spawned entity%} to 0 set {movepool.center.%spawned entity%} to location of player apply slowness 100 to spawned entity apply resistance 100 to spawned entity for 1000000000 days set {damaging.%spawned entity%} to false if arg 1 is "ustawcmd": if arg 2 is set: set {_komenda} to arg 2 replace all "_" with " " in {_komenda} set {komendap.%player%} to {_komenda} set {komendapp.%player%} to true send "&eKliknij PPM na npc aby nadac mu komende %{_komenda}%" if arg 1 is "ustawmsg": if arg 2 is set: set {_msg} to arg 2 replace all "_" with " " in {_msg} set {msg.%player%} to {_msg} set {msgg.%player%} to true send "&eKliknij PPM na npc aby nadac mu wiadomosc %{_msg}%"every 0.2 seconds: loop all entities: loop-entity is villager: {movepool.length.%loop-entity%} is 0: {movepool.center.%loop-entity%} is set: location of loop-entity is not {movepool.center.%loop-entity%}: teleport loop-entity to {movepool.center.%loop-entity%} on damage: victim is villager: {damaging.%victim%} is true: make victim damage attacker by {damage.%victim%} on damage: victim is villager: cancel eventWpisz /npc1 i masz komendy :D Troche się napracowałem aby wymyśleć takie cóś :D Edytowane 16 marca 2015 przez EndDragos Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
Klaudiusz258 4
Cześć wie ktoś jak napisać tą linijkę poprawnie? "if name of villager is "&6Pracodawca":" Piszę mi że w tej linijce jest błąd.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
1 odpowiedź na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi