franio3321 18 Opublikowano 6 marca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 marca 2015 (edytowane) //Do zamknięcia. Edytowane 6 marca 2015 przez franio3321 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 MrNygus 3 Opublikowano 6 marca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 marca 2015 (edytowane) na pewno dopisujesz graczowi tę zmienną?on command "/lobby": set {lobby.%player%} to true on command "/gra": delete {lobby.%player%} on inventory click: if {lobby.%player%} is set: canel event stopon drop: if {lobby.%player%} is set: canel event stop nie sprawdzałem xd Edytowane 6 marca 2015 przez MrNygus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 franio3321 18 Opublikowano 6 marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 6 marca 2015 (edytowane) @UPTo samo co wcześniej, funkcja nie zwraca boolean'a. //edit canel zamiast cancel event XD - Już wszystko działa, do zamknięcia. Edytowane 6 marca 2015 przez franio3321 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 MrNygus 3 Opublikowano 6 marca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 marca 2015 (edytowane) A jak ma zwracać? sprawdź mój kod jako oddzielny skrypt, bo aktualnie jestem w szkole i nie mogę xd wpisz /lobby a następnie spróbuj przesunąć jakiś przedmiot w eq, powinno być to nie możliwe - tak samo drop. jeśli tak jest to wpisz następnie /gra i sprawdź czy już możesz przesuwać itemsy :D Edytowane 6 marca 2015 przez MrNygus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
franio3321 18
//Do zamknięcia.
Edytowane przez franio3321Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
3 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi