Skocz do zawartości
  • 0

Top10 zabójstw


Baroszek
 Udostępnij

Pytanie

Witam.

Prosiłbym o napisanie skryptu na ranking do już istniejącego skryptu na statystyki.

Nie wiem konkretnie jak się za to zabrać :((

Chodzi mi konkretnie o to aby po wpisaniu komendy /top10 wyświetlało się na czacie użytkownikowi top 10 zabójstw (killi).

Poniżej podam kod skryptu na statystyki prosiłbym o dopisanie do tego /top10 :)

Z góry dziękuję i pozdrawiam!

options:    killpresent: 0 #Co gracz dostanie po zabiciu, mozna wpisac id lub nazwe    killpresents: 0 #Ilosc "Dropu" z zabitych Graczy.    killslvl: 1 #Ilosc dawanego lvl po zabiciuvariables:    {lvl.%player%} = 0     {punkty.%player%} = 0    {obr.%player%} = 0    {smierc.%player%} = 0on death:    attacker is a player    victim is a player    add 1 to {smierc.%victim%}    add {@killslvl} to {lvl.%attacker%}    message "&cZabiles Gracza &b%victim%" to attacker    message "&cZostales zabity przez &b%attacker%" to victimon damage:    attacker is a player     victim is a player    add 1 to {punkty.%attacker%}    add 1 to {obr.%victim%}command /stats:    description: Pozwala sprawdzic statystyki gracza    aliases: st    trigger:        message "&0~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~"        message "&5Statystyki &d%player%"        message "&0~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~"        message "&cZABOJSTWA : &b%{lvl.%player%}%"        message "&cZGONY : &b%{smierc.%player%}%"        message "&cZadales lacznie &b%{punkty.%player%}% &cobrazen"        message "&cZostales uderzony &b%{obr.%player%}% &crazy"command /reset <player>:    permission: kpvp.admin    trigger:        remove {lvl.%arg%} from {lvl.%arg%}        send "&7Pomyslnie usunoles level gracza &c%arg%"command /resetall <player>:    permission: kpvp.admin    trigger:        remove {lvl.%arg%} from {lvl.%arg%}        remove {punkty.%arg%} from {punkty.%arg%}        remove {obr.%arg%} from {obr.%arg%}        remove {smierc.%arg%} from {smierc.%arg%}        send "&7Pomyslnie usunoles statystyki gracza &c%arg%"on death:    if victim is a player:        send "&aDostajesz &6100$ &aza zabicie gracza &6%victim%&a!" to attacker        execute console command "eco give %attacker% 100"on right click with sword on player:	send "&c? &6%clicked player% &bma &6%{lvl.%clicked player%}% &blvl PVP."
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

{punkty.%player%} musiałbyś zamienić na {punkty::%player%}

 
set {_num} to size of {punkty::*}		loop {_num} times:			loop {punkty::*}:				{_v.%loop-number%} is not set:					set {_v.%loop-number%} to loop-value					set {_n.%loop-number%} to loop-index				loop-value is greater than {_v.%loop-number%}:					set {_v.%loop-number%} to loop-value					set {_n.%loop-number%} to loop-index			remove {_v.%loop-number%} from {punkty::*}		loop {_num} times:			loop-number is less than or equal to 5:				send "%loop-number%. %{_n.%loop-number%}% (%{_v.%loop-number%}%)"			set {punkty::%{_n.%loop-number%}%} to {_v.%loop-number%}		{_num} is less than 5:			set {_r} to {_num}			loop 5 - {_num} times:				add 1 to {_r}				send "%{_r}%. brak"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
command /top10:    trigger:        set {_num} to size of {punkty::*}		loop {_num} times:			loop {punkty::*}:				{_v.%loop-number%} is not set:					set {_v.%loop-number%} to loop-value					set {_n.%loop-number%} to loop-index				loop-value is greater than {_v.%loop-number%}:					set {_v.%loop-number%} to loop-value					set {_n.%loop-number%} to loop-index			remove {_v.%loop-number%} from {punkty::*}		loop {_num} times:			loop-number is less than or equal to 10:				send "%loop-number%. %{_n.%loop-number%}% (%{_v.%loop-number%}%)"			set {punkty::%{_n.%loop-number%}%} to {_v.%loop-number%}		{_num} is less than 10:			set {_r} to {_num}			loop 10 - {_num} times:				add 1 to {_r}				send "%{_r}%. brak"
variables:    {lvl.%player%} = 0     {punkty::%player%} = 0    {obr.%player%} = 0    {smierc.%player%} = 0on death:    attacker is a player    victim is a player    add 1 to {smierc.%victim%}    add {@killslvl} to {lvl.%attacker%}    message "&cZabiles Gracza &b%victim%" to attacker    message "&cZostales zabity przez &b%attacker%" to victimon damage:    attacker is a player     victim is a player    add 1 to {punkty::%attacker%}    add 1 to {obr.%victim%}command /stats:    description: Pozwala sprawdzic statystyki gracza    aliases: st    trigger:        message "&0~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~"        message "&5Statystyki &d%player%"        message "&0~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~"        message "&cZABOJSTWA : &b%{lvl.%player%}%"        message "&cZGONY : &b%{smierc.%player%}%"        message "&cZadales lacznie &b%{punkty::%player%}% &cobrazen"        message "&cZostales uderzony &b%{obr.%player%}% &crazy"command /reset <player>:    permission: kpvp.admin    trigger:        remove {lvl.%arg%} from {lvl.%arg%}        send "&7Pomyslnie usunoles level gracza &c%arg%"command /resetall <player>:    permission: kpvp.admin    trigger:        remove {lvl.%arg%} from {lvl.%arg%}        remove {punkty::%arg%} from {punkty::%arg%}        remove {obr.%arg%} from {obr.%arg%}        remove {smierc.%arg%} from {smierc.%arg%}        send "&7Pomyslnie usunoles statystyki gracza &c%arg%"on death:    if victim is a player:        send "&aDostajesz &6100$ &aza zabicie gracza &6%victim%&a!" to attacker        execute console command "eco give %attacker% 100"on right click with sword on player:    send "&c? &6%clicked player% &bma &6%{lvl.%clicked player%}% &blvl PVP."
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...