ZiomuuSss 8 Opublikowano 12 lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 12 lutego 2015 Witam. Mam pytanie. Jak zadać graczowi obrażenia, ale uwzględniające zbroje, jej enchant itp. Nie chodzi mi o "damage player by x" bo to zabiera serduszka, a nie zadaje obrażeń, których siła zależy od nałożonej zbroi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 kondziu156 14 Opublikowano 12 lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 12 lutego 2015 Musisz zrobić z tego trochę większy skrypt, nie ma na to żadnego efektu musisz dodać warunki kiedy gracz ma zbroje itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 ZiomuuSss 8 Opublikowano 12 lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 12 lutego 2015 Hmm. Wiem że można zrobić coś w stylu "make attacker damage victim", a czy można określić czym ma to zrobić? Np. "make player damage spawned entity with wooden sword"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 kondziu156 14 Opublikowano 13 lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 13 lutego 2015 I to jest pomysł na dodatek do skripta ;) zadawanie obrażeń uzwględniających zbroję i pewnie tez potki resistance i czy gracz trzyma "garde" (prawym na miecz) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
ZiomuuSss 8
Witam. Mam pytanie. Jak zadać graczowi obrażenia, ale uwzględniające zbroje, jej enchant itp. Nie chodzi mi o "damage player by x" bo to zabiera serduszka, a nie zadaje obrażeń, których siła zależy od nałożonej zbroi.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
3 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi