Skocz do zawartości
  • 0

Mob z godem


Debest244

Pytanie

Witam mam taki skript:

command /nazwa [<text&gt]:

{}permission: mob.create
{}trigger:
{}{}spawn skeleton in front of player
{}{}set name of spawned entity to "&2%arg 1%"
{}{}apply slowness 100 to spawned entity for 9999999 days
 
i chce zeby ten mob mial goda i gdy sie na niego kliknie to wyskakuje jakas wiadomosc
 
sr jesli temat w zlym dziale
Edytowane przez Debest244
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

command /nazwa [<text&gt]:

    permission: mob.create

    trigger:

        spawn skeleton named "&2%arg 1%" in front of player

      set {mob::%spawned-entity%} to true

        apply slowness 100 to spawned entity for 99999999 days

on hit:

    if victim is skeleton:

         if {mob::%spawned-entity%} is true:

            cancel event

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

command /nazwa [<text&gt]:

    permission: mob.create

    trigger:

        spawn skeleton named "&2%arg 1%" in front of player

      set {mob::%spawned-entity%} to true

        apply slowness 100 to spawned entity for 99999999 days

on hit:

    if victim is skeleton:

         if {mob::%spawned-entity%} is true:

            cancel event

nie dziala :p 5 erroros

post-1150-0-22198400-1422885167_thumb.pn

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

command /nazwa [<text&gt]:{tab}permission: mob.create {tab}trigger: {tab}{tab}spawn skeleton named "&2%arg 1%" at location of player {tab}{tab}set {mob::%last-spawned-entity%} to true {tab}{tab}apply slowness 100 to spawned entity for 99999999 dayson damage:{Tab}if victim is skeleton:{Tab}{Tab}if {mob::%last-spawned-entity%} is true:{Tab}{Tab}{Tab}cancel event

zamiast {TAB} kliknij tabulator aby wyrównać... on hit? Nie ma czegoś takiego... Zamiast tego on damage. 2 bledy zwiazane z tabem :D 2 z błędem wyrażenia np. in front of player... nie lepiej at location of player? Albo jak podałem te hit to też błąd. Ipowinno być last spawnet entity. Mam nadzieje, że zadziała.
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
command /nazwa [<text&gt]:{tab}permission: mob.create {tab}trigger: {tab}{tab}spawn skeleton named "&2%arg 1%" at location of player {tab}{tab}set {mob::%last-spawned-entity%} to true {tab}{tab}apply slowness 100 to spawned entity for 99999999 dayson damage:{Tab}if victim is skeleton:{Tab}{Tab}if {mob::%last-spawned-entity%} is true:{Tab}{Tab}{Tab}cancel event

zamiast {TAB} kliknij tabulator aby wyrównać... on hit? Nie ma czegoś takiego... Zamiast tego on damage. 2 bledy zwiazane z tabem :D 2 z błędem wyrażenia np. in front of player... nie lepiej at location of player? Albo jak podałem te hit to też błąd. Ipowinno być last spawnet entity. Mam nadzieje, że zadziała.

 

 

post-1150-0-32914800-1423030129_thumb.pn

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...