Debest244 3 Opublikowano 1 lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 1 lutego 2015 (edytowane) Witam mam taki skript:command /nazwa [<text>]:{}permission: mob.create{}trigger:{}{}spawn skeleton in front of player{}{}set name of spawned entity to "&2%arg 1%"{}{}apply slowness 100 to spawned entity for 9999999 days i chce zeby ten mob mial goda i gdy sie na niego kliknie to wyskakuje jakas wiadomosc sr jesli temat w zlym dziale Edytowane 1 lutego 2015 przez Debest244 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Arturro43 146 Opublikowano 1 lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 1 lutego 2015 command /nazwa [<text>]: permission: mob.create trigger: spawn skeleton named "&2%arg 1%" in front of player set {mob::%spawned-entity%} to true apply slowness 100 to spawned entity for 99999999 dayson hit: if victim is skeleton: if {mob::%spawned-entity%} is true: cancel event Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Debest244 3 Opublikowano 2 lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 2 lutego 2015 command /nazwa [<text>]: permission: mob.create trigger: spawn skeleton named "&2%arg 1%" in front of player set {mob::%spawned-entity%} to true apply slowness 100 to spawned entity for 99999999 dayson hit: if victim is skeleton: if {mob::%spawned-entity%} is true: cancel eventnie dziala :p 5 erroros Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 MrPatryk07 45 Opublikowano 2 lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 2 lutego 2015 command /nazwa [<text>]:{tab}permission: mob.create {tab}trigger: {tab}{tab}spawn skeleton named "&2%arg 1%" at location of player {tab}{tab}set {mob::%last-spawned-entity%} to true {tab}{tab}apply slowness 100 to spawned entity for 99999999 dayson damage:{Tab}if victim is skeleton:{Tab}{Tab}if {mob::%last-spawned-entity%} is true:{Tab}{Tab}{Tab}cancel eventzamiast {TAB} kliknij tabulator aby wyrównać... on hit? Nie ma czegoś takiego... Zamiast tego on damage. 2 bledy zwiazane z tabem :D 2 z błędem wyrażenia np. in front of player... nie lepiej at location of player? Albo jak podałem te hit to też błąd. Ipowinno być last spawnet entity. Mam nadzieje, że zadziała. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Debest244 3 Opublikowano 4 lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 4 lutego 2015 command /nazwa [<text>]:{tab}permission: mob.create {tab}trigger: {tab}{tab}spawn skeleton named "&2%arg 1%" at location of player {tab}{tab}set {mob::%last-spawned-entity%} to true {tab}{tab}apply slowness 100 to spawned entity for 99999999 dayson damage:{Tab}if victim is skeleton:{Tab}{Tab}if {mob::%last-spawned-entity%} is true:{Tab}{Tab}{Tab}cancel eventzamiast {TAB} kliknij tabulator aby wyrównać... on hit? Nie ma czegoś takiego... Zamiast tego on damage. 2 bledy zwiazane z tabem :D 2 z błędem wyrażenia np. in front of player... nie lepiej at location of player? Albo jak podałem te hit to też błąd. Ipowinno być last spawnet entity. Mam nadzieje, że zadziała. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
Debest244 3
Witam mam taki skript:
command /nazwa [<text>]:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
4 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi