Skocz do zawartości
  • 0

Oczekiwanie na teleportacje

Pytanie

Witam

Jako że nie używam pluginu essential w którym to za pewne jest. Dlatego chcę napisać taki skrypt.

Chodzi o to że przy teleportacji np. /tpa chomik238

Zanim gracza przeteleportuje ma on odczekać np 5 sekund. Nie ruszając się chodzi mi tylko o chodzenie myszką może ruszać.

I tu jest mój kłopot chcę zrobić to optymalnie aby nie lagowało serwera. W trakcie komendy która będzie oczekiwać czy da się jakoś i właśnie jak dodać aby sprawdzało czy gracz się rusza? Jaki to jest event czy coś? Jestem jeszcze początkującym w pisaniu skryptów :)

Pozdrawiam

https://skript.pl/temat/5860-oczekiwanie-na-teleportacje/

2 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

• 0

Nawet niezły pomysł. Dzięki twojemu podejściu bo nie wiedziałem jak to ma wyglądać zapisałem takie coś działa 100% :)