Skocz do zawartości
  • 0

Zapisywanie w pliku txt jaki item został włożony przez gracza do gui


TrefeleK

Pytanie

Cześć przychodzę z pytaniem taki jak w temacie, chciałbym aby było to zapisywane w formacie: Gracz <nick> włożył do gui <nazwagui> <item> 
nie musi być to spolszczona nazwa po prostu zależy mi na tym żeby było możliwe do rozpoznania jaki item został włożony.
Jeżeli to możliwe to fajnie gdyby była godzina i data włożenia, ale to nie konieczne.

Gui mam zrobione w taki sposób:

Chciałbym aby było to zrobione bez używania funkcji, bo jeszcze ich nie pojąłem
i nie ruszam się rzeczy których nie rozumiem ;/  

Edytowane przez TrefeleK
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
W dniu 20.12.2023 o 00:56, TrefeleK napisał:

tak wiem, ale jak to zrobić, a raczej jakiego eventu użyć żeby w log'u zarejestrować informacje o włożonym/wyjętym itemie do gui o konkretnej nazwie?

A masz napisany sam system takiego wkładania do gui? Jeżeli masz, to sprawa jest prosta (jak mamy Ci pomóc, to fajnie jakbyś podesłał tu chociaż fragment). Jak nie, to trzeba zacząć od tego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
11 godzin temu, TrefeleK napisał:

Chodzi mi o to żeby rejestrować w logu informacje o tym jaki item został włożony/wyjęty przez gracza do/z enderchesta, poniżej podaje fragment tego kodu na moje ec:

Ciężko panie. Najszybsze wyjście z tej sytuacji, to zrobienie tak tych enderchestów, żeby przerzucanie itemów do niego odbywało się w określony sposób. Np. Gracz klika item w eq/ec i automatycznie mu przerzuca do drugiego inventory. Natomiast z takim swobodnym przemieszczaniem na zasadzie drag and drop, już trochę ciężej i prawdę mówiąc nie mam pojęcia jak to ugryźć, zeby to dobrze działało i nie świrowało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
7 godzin temu, makstale napisał:

prawdę mówiąc nie mam pojęcia jak to ugryźć, zeby to dobrze działało i nie świrowało.

No dobra to może jeszcze ktoś się trafi kto będzie wiedzieć, bo myślałem że może jakiś event rejestrujący wkładanie/wyjmowanie do gui istnieje, o którym nie wiem, a na podstawie tego eventu można byłoby działać w log'u, chyba że jest też jakaś opcja pokombinowania z zmiennymi lub on inventory click if clicked slot is, ale nie wiem. Mimo to dzięki za chęci ;) 

Edytowane przez TrefeleK
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
6 godzin temu, TrefeleK napisał:

No dobra to może jeszcze ktoś się trafi kto będzie wiedzieć, bo myślałem że może jakiś event rejestrujący wkładanie/wyjmowanie do gui istnieje, o którym nie wiem, a na podstawie tego eventu można byłoby działać w log'u, chyba że jest też jakaś opcja pokombinowania z zmiennymi lub on inventory click if clicked slot is, ale nie wiem. Mimo to dzięki za chęci ;) 

Jest taka opcja, ale to metoda prób i błędów. Co do eventu, to w teorii jest taki (ja to tak rozumiem), natomiast nie ma podanego żadnego example, więc nie wiedziałem jak go zastosować tak w ciemno bez testowania.

https://docs.skunity.com/syntax/search/id:10455

Możesz jeszcze kombinować sprawdzając click event, weryfikując nazwe EQ, zapisywać eq w trakcie otwierania GUI i po zamknięciu i wyłapywać zmiany. Może odpalenie jakiegoś schedulera, który będzie loopował to eq po jego otwarciu. Ogólnie, pomysłów jest wiele, tyle że ciężko mi stwierdzić co będzie najbardziej optymalne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...