Skocz do zawartości
  • 0

postawienie bloku przez zombie


lamowy

Pytanie

9 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
1 minutę temu, lamowy napisał:

xD w tytule co innego

no wlasnie

21 minut temu, lamowy napisał:

gracz ma stawiać i wywołać skok

Najprosciej to przeteleportować gracza 1 blok wyżej w osi y i ustawić blok pod nim na dany blok :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
2 minuty temu, CoFFeIN04 napisał:

no wlasnie

Najprosciej to przeteleportować gracza 1 blok wyżej w osi y i ustawić blok pod nim na dany blok :)

właśnie tego spróbowałem tym sposobem:
 

every second:
	loop all players:
		loop all entities in radius 5 around loop-value-1:
			if loop-value-1 is target entity of loop-value-2:
				set {_loc1} to y-coord of loop-value-1 
				set {_loc} to ({_loc1} + 1)
				teleport loop-value-1 to {_loc}
				set block under loop-value-1 to cobblestone

i nie działa, nie tepa, a po za tym blok pod to ten na którym się stoi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Najprosciej to przeteleportować gracza 1 blok wyżej w osi y

a nie lepiej uzyć push do góry? teleportacja tak średnio wygląda, w przypadku gdy robisz jakiś serwer na serio, chyba ze to dla 5 znajomych to whatever

every second:
	loop all players:
		loop all entities in radius 5 around loop-value-1:

ugh oh ala co to, dodaj +64 gb ramu jak chcesz takie linijki

Edytowane przez Fendi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
18 minut temu, Fendi napisał:
Najprosciej to przeteleportować gracza 1 blok wyżej w osi y

a nie lepiej uzyć push do góry? teleportacja tak średnio wygląda, w przypadku gdy robisz jakiś serwer na serio, chyba ze to dla 5 znajomych to whatever

every second:
	loop all players:
		loop all entities in radius 5 around loop-value-1:

ugh oh ala co to, dodaj +64 gb ramu jak chcesz takie linijki

najgorsze jest to że z pushem też nie działa... to znaczy wypycha mnie jak skok ale nie ten blok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
22 minuty temu, Fendi napisał:
Najprosciej to przeteleportować gracza 1 blok wyżej w osi y

a nie lepiej uzyć push do góry? teleportacja tak średnio wygląda, w przypadku gdy robisz jakiś serwer na serio, chyba ze to dla 5 znajomych to whatever

every second:
	loop all players:
		loop all entities in radius 5 around loop-value-1:

ugh oh ala co to, dodaj +64 gb ramu jak chcesz takie linijki

dobra mam działa mi jednak wszystko mój błąd to że dałem block UNDER player a nie block AT player, temat do zamknięcia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Polecam skorzystać może z jakiegoś eventu. W przypadku silnika paper (a zakładam, że korzystasz z niego lub jakiegoś jego forka) można skorzystać z tego https://jd.papermc.io/paper/1.20/com/destroystokyo/paper/event/entity/EntityPathfindEvent.html

O ile mnie pamięć nie myli, event ten jest wywoływany gdy jakieś entity zacznie podążać do jakiejś lokalizacji lub innego entity! :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...