Skocz do zawartości
  • 0

Action bar wyswietlany az do zakonczenia przerwy technicznej


Pan_Jabuszko

Pytanie

3 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
variables:
    {serwer::przerwa::techniczna} = false

command /techstop:
    permission: permisja.przerwa
    aliases: ts
    trigger:
        if {serwer::przerwa::techniczna} is false:
            set {serwer::przerwa::techniczna} to true
            loop all players where [input doesn't have permission "permisja.przerwa"]:
                kick loop-player due to "&b&lPrzerwa techniczna"
            send "&8[&6Tech&8] &cRozpoczales przerwe techniczna, teraz gracze nie moga wchodzic na serwer." to player
            while {serwer::przerwa::techniczna} = true:
                send action bar "&2Trwa przerwa techniczna" to all players
                wait second
        else:
            set {serwer::przerwa::techniczna} to false
            send "&8[&6Tech&8] &aZakonczyles przerwe techniczna, gracze moga ponownie wchodzic na serwer." to player
            stop
on connect:
    player doesn't have permission "permisja.przerwa"
    {serwer::przerwa::techniczna} is true
    kick player due to "&cTrwa &b&lPrzerwa Techniczna"

dorobilem i ulepszylem kod

Edytowane przez Fendi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Efekt kick potrafi przyjąć więcej niż 1 gracza - zatem pętla jest zbędna

kick all players where [input doesn't have permission "permisja.przerwa"] due to "&b&lPrzerwa techniczna"

 

Dodatkowo, nie wiem czemu poniższa zmienna jest zapisana jako "zmienna grupowa", jest to zbędne. Do takiego zwykłego boola wystarczy zwykła zmienna, np. {serwer.przerwa.techniczna}

8 godzin temu, Fendi napisał:
{serwer::przerwa::techniczna}
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...