Skocz do zawartości
  • 0

Skrypt na wspieranie


BigTomeQ

Pytanie

Zrobiłby ktoś skrypt, w którym jeśli slot 13 zostanie kliknięty (if slot 13 clicked coś  tym stylu:)

To wyświetli się menu w którym będzie główka o nazwie &c&lTEST z opisem &7Liczba kliknięć:

No i jeśli gracz kliknie tą główkę to liczba kliknięć rośnie o 1 i wyłącza te menu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
# twoj wczesniejszy kod
clicked slot is 13
set {_x} to chest inventory with 1 row named "TEST"
set slot 4 of {_x} to player head named "&cTest" with lore "&7Liczba kliknięć: %{liczbakl}%"
open {_x} to player
on inventory click:
    event-iventory is not player's inventory
    cancel event if name of event-inventory is "TEST"
    clicked slot is 4
    add 1 to {liczbakl}
    close player's inventory
variables:
    {liczbakl} = 0

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

@Fendi

on inventory click:
        if name of event-inventory is "&8» &9Zakup rang":
                cancel event
                if clicked slot is 10:
                        close player's inventory
                        if {betteritemshop::wpln::%player%} >= {@rank1-price}:
                                remove {@rank1-price} from {betteritemshop::wpln::%player%}
                                execute command "{@rank1-cmd}"
                                send "{@prefix} &aPomyslnie zakupiles {@rank1-name}&a za &f{@rank1-price} {@waluta}"
                                send "&aObecnie posiadasz: &f%{betteritemshop::wpln::%player%}% {@waluta}"
                                send "" to all players
                                send "&8+&8&m                                                       &8+" to all players
                                send "" to all players
                                send "&7Gracz &a%player% &7zakupił {@rank1-name}" to all players
                                send "" to all players
                                send "&8+&8&m                                                       &8+" to all players
                                send "" to all players
                                set {_x} to chest inventory with 1 row named "TEST"
                                set slot 4 of {_x} to player head named "&cTest" with lore "&7Liczba kliknięć: %{liczbakl}%"
                                open {_x} to player
                                on inventory click:
                                event-iventory is not player's inventory
                                cancel event if name of event-inventory is "TEST"
                                clicked slot is 4
                                add 1 to {liczbakl}
                                close player's inventory

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
2 godziny temu, BigTomeQ napisał:

@Fendi

on inventory click:
        if name of event-inventory is "&8» &9Zakup rang":
                cancel event
                if clicked slot is 10:
                        close player's inventory
                        if {betteritemshop::wpln::%player%} >= {@rank1-price}:
                                remove {@rank1-price} from {betteritemshop::wpln::%player%}
                                execute command "{@rank1-cmd}"
                                send "{@prefix} &aPomyslnie zakupiles {@rank1-name}&a za &f{@rank1-price} {@waluta}"
                                send "&aObecnie posiadasz: &f%{betteritemshop::wpln::%player%}% {@waluta}"
                                send "" to all players
                                send "&8+&8&m                                                       &8+" to all players
                                send "" to all players
                                send "&7Gracz &a%player% &7zakupił {@rank1-name}" to all players
                                send "" to all players
                                send "&8+&8&m                                                       &8+" to all players
                                send "" to all players
                                set {_x} to chest inventory with 1 row named "TEST"
                                set slot 4 of {_x} to player head named "&cTest" with lore "&7Liczba kliknięć: %{liczbakl}%"
                                open {_x} to player
                                on inventory click:
                                event-iventory is not player's inventory
                                cancel event if name of event-inventory is "TEST"
                                clicked slot is 4
                                add 1 to {liczbakl}
                                close player's inventory

 

Prosze bardzo. Testowane, dziala.

 

2 godziny temu, BigTomeQ napisał:

@Fendi

on inventory click:
        if name of event-inventory is "&8» &9Zakup rang":
                cancel event
                if clicked slot is 10:
                        close player's inventory
                        if {betteritemshop::wpln::%player%} >= {@rank1-price}:
                                remove {@rank1-price} from {betteritemshop::wpln::%player%}
                                execute command "{@rank1-cmd}"
                                send "{@prefix} &aPomyslnie zakupiles {@rank1-name}&a za &f{@rank1-price} {@waluta}"
                                send "&aObecnie posiadasz: &f%{betteritemshop::wpln::%player%}% {@waluta}"
                                send "" to all players
                                send "&8+&8&m                                                       &8+" to all players
                                send "" to all players
                                send "&7Gracz &a%player% &7zakupił {@rank1-name}" to all players
                                send "" to all players
                                send "&8+&8&m                                                       &8+" to all players
                                send "" to all players
                                set {_x} to chest inventory with 1 row named "TEST"
                                set slot 4 of {_x} to player head named "&cTest" with lore "&7Liczba kliknięć: %{liczbakl}%"
                                open {_x} to player
                                on inventory click:
                                event-iventory is not player's inventory
                                cancel event if name of event-inventory is "TEST"
                                clicked slot is 4
                                add 1 to {liczbakl}
                                close player's inventory

 

Tylko pamiętaj że trzeba wpisać komende /test. A że slot 13 kliknięty to sobie dodaj już.

ivall

Łączę posty

Notatka dodana przez ivall

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

 

@TeZetYT Podaj wersje serwera i pluginu skript

 

Nie zapisuj grupy graczy do zmiennych z . od tego są ::, najlepiej do kazdej zmiennej ich uzywac

if inventory name of current inventory of player

Ten zapis jest błędny

Poprawna wersja

if name of event-inventory is "nazwa":
28 minut temu, TeZetYT napisał:

Zainstaluj skUtilities, WildSkript i SqQuery. Ja takie dodatki mam, może jak je zainstalujesz to będzie.

Te dodatki są wymagane tylko w przypadku gdy uzywasz skripta 2.2.x, wszystkie ich funkcje posiadasz w najnowszych wersjach skripta albo w skbee który jest aktualnie chyba najlepszym dodatkiem

Edytowane przez Fendi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Teraz, Fendi napisał:

@TeZetYT Podaj wersje serwera i pluginu skript

 

 

 

Te dodatki są wymagane tylko w przypadku gdy uzywasz skripta 2.2.x, wszystkie ich funkcje posiadasz w najnowszych wersjach skripta albo w skbee który jest aktualnie chyba najlepszym dodatkiem

Czyli SkBee ma wszystko co np. SkQuery, SkUtlities, WildSkript, Tuske, skRayFall itp? np. run player command "(komenda)" as op? bo jeśli tak to ja jestem chyba jakiś cofnięty w rozwoju xD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

execute player command? as op jest nie potrzebne bo automatycznie przydziela najwyzsza permisje

W Skripcie znajduje się na oko 90% skquery 100% wildskripta 90% tuske 95% skrayfall. Jezeli czegoś nie ma, prawdopodobnie jest to zapisane inaczej

Skutities moze jedynie jakkolwiek sie przydac 

Edytowane przez Fendi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
2 minuty temu, TeZetYT napisał:

Ale w najnowszych wersjach skripta? Bo u mnie nie ma czegoś takiego a ja nie mam chyba najnowszej

Najnowsza jest niby 2.7 beta3 jednak nie zaleca się jej jeszcze uzywac bo to beta, najlepiej uzyj 2.6.4

Jezeli chcesz sie dowiedziec czegos wiecej, zapraszam na forumowe dc, szkoda zasmiecac tego tematu

Edytowane przez Fendi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
3 minuty temu, Fendi napisał:

Najnowsza jest niby 2.7 beta3 jednak nie zaleca się jej jeszcze uzywac bo to beta, najlepiej uzyj 2.6.4

Jezeli chcesz sie dowiedziec czegos wiecej, zapraszam na forumowe dc, szkoda zasmiecac tego tematu

W 2.6.4 jest to wszystko z WildSkript SkQuery itp?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...