BigTomeQ 1 Opublikowano 29 czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 29 czerwca 2023 Zrobiłby ktoś skrypt, w którym jeśli slot 13 zostanie kliknięty (if slot 13 clicked coś tym stylu:) To wyświetli się menu w którym będzie główka o nazwie &c&lTEST z opisem &7Liczba kliknięć: No i jeśli gracz kliknie tą główkę to liczba kliknięć rośnie o 1 i wyłącza te menu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Fendi 173 Opublikowano 29 czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 29 czerwca 2023 # twoj wczesniejszy kod clicked slot is 13 set {_x} to chest inventory with 1 row named "TEST" set slot 4 of {_x} to player head named "&cTest" with lore "&7Liczba kliknięć: %{liczbakl}%" open {_x} to player on inventory click: event-iventory is not player's inventory cancel event if name of event-inventory is "TEST" clicked slot is 4 add 1 to {liczbakl} close player's inventory variables: {liczbakl} = 0 CoFFeIN04 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 BigTomeQ 1 Opublikowano 29 czerwca 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 29 czerwca 2023 Gui działa ale jak kliknę w główkę to nie wyłącza menu tylko mogę ją sobie wziąść @Fendi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 TeZetYT 11 Opublikowano 29 czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 29 czerwca 2023 3 godziny temu, BigTomeQ napisał: Gui działa ale jak kliknę w główkę to nie wyłącza menu tylko mogę ją sobie wziąść @Fendi Nie testowane, więc moze nie działać. Daj znać czy będzie działać Łączę posty Notatka dodana przez ivall Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 BigTomeQ 1 Opublikowano 29 czerwca 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 29 czerwca 2023 Nie działa @TeZetYT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Fendi 173 Opublikowano 29 czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 29 czerwca 2023 @BigTomeQ musisz miec tak samo nazwane gui, jak i to gui co chcesz blokowac, najlepiej pokaz caly kod to ci naprawie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 BigTomeQ 1 Opublikowano 29 czerwca 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 29 czerwca 2023 @Fendi on inventory click: if name of event-inventory is "&8» &9Zakup rang": cancel event if clicked slot is 10: close player's inventory if {betteritemshop::wpln::%player%} >= {@rank1-price}: remove {@rank1-price} from {betteritemshop::wpln::%player%} execute command "{@rank1-cmd}" send "{@prefix} &aPomyslnie zakupiles {@rank1-name}&a za &f{@rank1-price} {@waluta}" send "&aObecnie posiadasz: &f%{betteritemshop::wpln::%player%}% {@waluta}" send "" to all players send "&8+&8&m &8+" to all players send "" to all players send "&7Gracz &a%player% &7zakupił {@rank1-name}" to all players send "" to all players send "&8+&8&m &8+" to all players send "" to all players set {_x} to chest inventory with 1 row named "TEST" set slot 4 of {_x} to player head named "&cTest" with lore "&7Liczba kliknięć: %{liczbakl}%" open {_x} to player on inventory click: event-iventory is not player's inventory cancel event if name of event-inventory is "TEST" clicked slot is 4 add 1 to {liczbakl} close player's inventory Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 TeZetYT 11 Opublikowano 29 czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 29 czerwca 2023 2 godziny temu, BigTomeQ napisał: @Fendi on inventory click: if name of event-inventory is "&8» &9Zakup rang": cancel event if clicked slot is 10: close player's inventory if {betteritemshop::wpln::%player%} >= {@rank1-price}: remove {@rank1-price} from {betteritemshop::wpln::%player%} execute command "{@rank1-cmd}" send "{@prefix} &aPomyslnie zakupiles {@rank1-name}&a za &f{@rank1-price} {@waluta}" send "&aObecnie posiadasz: &f%{betteritemshop::wpln::%player%}% {@waluta}" send "" to all players send "&8+&8&m &8+" to all players send "" to all players send "&7Gracz &a%player% &7zakupił {@rank1-name}" to all players send "" to all players send "&8+&8&m &8+" to all players send "" to all players set {_x} to chest inventory with 1 row named "TEST" set slot 4 of {_x} to player head named "&cTest" with lore "&7Liczba kliknięć: %{liczbakl}%" open {_x} to player on inventory click: event-iventory is not player's inventory cancel event if name of event-inventory is "TEST" clicked slot is 4 add 1 to {liczbakl} close player's inventory Prosze bardzo. Testowane, dziala. 2 godziny temu, BigTomeQ napisał: @Fendi on inventory click: if name of event-inventory is "&8» &9Zakup rang": cancel event if clicked slot is 10: close player's inventory if {betteritemshop::wpln::%player%} >= {@rank1-price}: remove {@rank1-price} from {betteritemshop::wpln::%player%} execute command "{@rank1-cmd}" send "{@prefix} &aPomyslnie zakupiles {@rank1-name}&a za &f{@rank1-price} {@waluta}" send "&aObecnie posiadasz: &f%{betteritemshop::wpln::%player%}% {@waluta}" send "" to all players send "&8+&8&m &8+" to all players send "" to all players send "&7Gracz &a%player% &7zakupił {@rank1-name}" to all players send "" to all players send "&8+&8&m &8+" to all players send "" to all players set {_x} to chest inventory with 1 row named "TEST" set slot 4 of {_x} to player head named "&cTest" with lore "&7Liczba kliknięć: %{liczbakl}%" open {_x} to player on inventory click: event-iventory is not player's inventory cancel event if name of event-inventory is "TEST" clicked slot is 4 add 1 to {liczbakl} close player's inventory Tylko pamiętaj że trzeba wpisać komende /test. A że slot 13 kliknięty to sobie dodaj już. Łączę posty Notatka dodana przez ivall Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 BigTomeQ 1 Opublikowano 29 czerwca 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 29 czerwca 2023 @TeZetYT Znowu to samo jak klikam to klików nie zalicza i mogę sobie główke brać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 TeZetYT 11 Opublikowano 29 czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 29 czerwca 2023 Teraz, BigTomeQ napisał: @TeZetYT Znowu to samo jak klikam to klików nie zalicza i mogę sobie główke brać Zainstaluj skUtilities, WildSkript i SqQuery. Ja takie dodatki mam, może jak je zainstalujesz to będzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Fendi 173 Opublikowano 29 czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 29 czerwca 2023 (edytowane) @TeZetYT Podaj wersje serwera i pluginu skript Nie zapisuj grupy graczy do zmiennych z . od tego są ::, najlepiej do kazdej zmiennej ich uzywac if inventory name of current inventory of player Ten zapis jest błędny Poprawna wersja if name of event-inventory is "nazwa": 28 minut temu, TeZetYT napisał: Zainstaluj skUtilities, WildSkript i SqQuery. Ja takie dodatki mam, może jak je zainstalujesz to będzie. Te dodatki są wymagane tylko w przypadku gdy uzywasz skripta 2.2.x, wszystkie ich funkcje posiadasz w najnowszych wersjach skripta albo w skbee który jest aktualnie chyba najlepszym dodatkiem Edytowane 29 czerwca 2023 przez Fendi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 TeZetYT 11 Opublikowano 29 czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 29 czerwca 2023 Teraz, Fendi napisał: @TeZetYT Podaj wersje serwera i pluginu skript Te dodatki są wymagane tylko w przypadku gdy uzywasz skripta 2.2.x, wszystkie ich funkcje posiadasz w najnowszych wersjach skripta albo w skbee który jest aktualnie chyba najlepszym dodatkiem Czyli SkBee ma wszystko co np. SkQuery, SkUtlities, WildSkript, Tuske, skRayFall itp? np. run player command "(komenda)" as op? bo jeśli tak to ja jestem chyba jakiś cofnięty w rozwoju xD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Fendi 173 Opublikowano 29 czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 29 czerwca 2023 (edytowane) execute player command? as op jest nie potrzebne bo automatycznie przydziela najwyzsza permisje W Skripcie znajduje się na oko 90% skquery 100% wildskripta 90% tuske 95% skrayfall. Jezeli czegoś nie ma, prawdopodobnie jest to zapisane inaczej Skutities moze jedynie jakkolwiek sie przydac Edytowane 29 czerwca 2023 przez Fendi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 TeZetYT 11 Opublikowano 29 czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 29 czerwca 2023 Teraz, Fendi napisał: execute player command? as op jest nie potrzebne bo automatycznie przydziela najwyzsza permisje execute player command automatycznie daje permisje najwyzsza? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Fendi 173 Opublikowano 29 czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 29 czerwca 2023 Nie doslownie daje, po prostu omija permisje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 TeZetYT 11 Opublikowano 29 czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 29 czerwca 2023 3 minuty temu, Fendi napisał: Nie doslownie daje, po prostu omija permisje Ale w najnowszych wersjach skripta? Bo u mnie nie ma czegoś takiego a ja nie mam chyba najnowszej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Fendi 173 Opublikowano 29 czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 29 czerwca 2023 (edytowane) 2 minuty temu, TeZetYT napisał: Ale w najnowszych wersjach skripta? Bo u mnie nie ma czegoś takiego a ja nie mam chyba najnowszej Najnowsza jest niby 2.7 beta3 jednak nie zaleca się jej jeszcze uzywac bo to beta, najlepiej uzyj 2.6.4 Jezeli chcesz sie dowiedziec czegos wiecej, zapraszam na forumowe dc, szkoda zasmiecac tego tematu Edytowane 29 czerwca 2023 przez Fendi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 TeZetYT 11 Opublikowano 29 czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 29 czerwca 2023 3 minuty temu, Fendi napisał: Najnowsza jest niby 2.7 beta3 jednak nie zaleca się jej jeszcze uzywac bo to beta, najlepiej uzyj 2.6.4 Jezeli chcesz sie dowiedziec czegos wiecej, zapraszam na forumowe dc, szkoda zasmiecac tego tematu W 2.6.4 jest to wszystko z WildSkript SkQuery itp? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Fendi 173 Opublikowano 29 czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 29 czerwca 2023 Prawie, nie ma chyba jedynie odwolania sie do yml, ale od tego masz skript-yml, z wildskripta jest wszystko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 BigTomeQ 1 Opublikowano 30 czerwca 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 30 czerwca 2023 @TeZetYTWszystko działa. Dałoby radę 8 główek? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 TeZetYT 11 Opublikowano 30 czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 30 czerwca 2023 25 minut temu, BigTomeQ napisał: @TeZetYTWszystko działa. Dałoby radę 8 główek? Działa Ci już? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
BigTomeQ 1
Zrobiłby ktoś skrypt, w którym jeśli slot 13 zostanie kliknięty (if slot 13 clicked coś tym stylu:)
To wyświetli się menu w którym będzie główka o nazwie &c&lTEST z opisem &7Liczba kliknięć:
No i jeśli gracz kliknie tą główkę to liczba kliknięć rośnie o 1 i wyłącza te menu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
23 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.