skykop 0 Opublikowano 16 czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 16 czerwca 2023 Pomocy mam problem zrobiłem skrypt na bossy ale chciałbym dodać trzy rzeczy: 1. Żeby boss znikał po śmierci osoby która go zespawnowała 2.Żeby boss znikał po oddaleniu się gracza na 100 kratek 3.Żeby boss był sfocusowany na graczu bo np ghast nie chce atakować gracza tylko sobie lata Będę bardzo wdzięczny jeśli ktoś pomoże Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Fendi 173 Opublikowano 16 czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 16 czerwca 2023 (edytowane) Generalnie wszystkie punkty jakie tu wymieniłeś możesz zrobić przy pomocy pluginu mythic mobs, jest on idealnie stworzony do tworzenia mobow/bossow. W skrypcie z własnego doświadczenia nie polecam się z tym bawić, bo strasznie dużo roboty Edytowane 16 czerwca 2023 przez Fendi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 skykop 0 Opublikowano 16 czerwca 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 16 czerwca 2023 No wiem że jest plugin ale chciałbym to zrobić skryptem, dlatego oczekuję na konkretną odpowiedź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 lie_pan1 52 Opublikowano 17 czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 17 czerwca 2023 daj kod coś się ogarnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 skykop 0 Opublikowano 18 czerwca 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 18 czerwca 2023 on place of ancient debris: player's tool is ancient debris of unbreaking 10 named "&4&lSummon Boss1" summon 1 stray at location of block set {_a} to last spawned stray set name of {_a} to "&4&lBoss1" on death of player: kill last spawned entity on death: if victim is stray: if colored name of victim is "&4&lHantu": send "&cWypedziles Boss1" to attacker if victim is stray: if colored name of victim is "&4&lBoss1": clear drops chance of 100%: set drops to 3 iron nugget Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 skykop 0 Opublikowano 18 czerwca 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 18 czerwca 2023 no więc bossa już usuwa po śmierci gracza tylko nie wiem czy przypadkiem nie każdego gracza i niestety dalej dropi z niego to co dropić ma po zabiciu go Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 skykop 0 Opublikowano 18 czerwca 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 18 czerwca 2023 13 godzin temu, lie_pan1 napisał: daj kod coś się ogarnie dobra zamiast kill last spawned entity dałem delete last spawned entity i już nic niego nie wypada Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Fendi 173 Opublikowano 18 czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 18 czerwca 2023 Tylko wiesz że jeżeli jakiś mobs zrespi się po zrespieniu twojego to wtedy ten twój Boss nie zniknie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 devyy 17 Opublikowano 18 czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 18 czerwca 2023 (edytowane) on place of ancient debris: player's tool is ancient debris of unbreaking 10 named "&4&lSummon Boss1" summon 1 stray at location of block set {a::%player%} to last spawned stray set name of {a::%player%} to "&4&lBoss1" set {player::%player%} to player set the target of {a::%player%} to {player::%player%} on death of player: if player is {player::%player%}: kill {a::%player%} delete {a::%player%} on player move: if distance between player and {a::%player%} > 100: kill {a::%player%} delete {a::%player%} on death: if victim is stray: if colored name of victim is "&4&lHantu": send "&cWypedziles Boss1" to attacker else if colored name of victim is "&4&lBoss1": clear drops chance of 100%: set drops to 3 iron nugget Poprawić prosze w razie błędów i napisać Jak coś serwer/skrypt aby bossy sie zapisywały musi być odpalony 24/7 Edytowane 18 czerwca 2023 przez devyy skykop 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 skykop 0 Opublikowano 18 czerwca 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 18 czerwca 2023 (edytowane) 1 godzinę temu, devyy napisał: on place of ancient debris: player's tool is ancient debris of unbreaking 10 named "&4&lSummon Boss1" summon 1 stray at location of block set {a::%player%} to last spawned stray set name of {a::%player%} to "&4&lBoss1" set {player::%player%} to player set the target of {a::%player%} to {player::%player%} on death of player: if player is {player::%player%}: kill {a::%player%} delete {a::%player%} on player move: if distance between player and {a::%player%} > 100: kill {a::%player%} delete {a::%player%} on death: if victim is stray: if colored name of victim is "&4&lHantu": send "&cWypedziles Boss1" to attacker else if colored name of victim is "&4&lBoss1": clear drops chance of 100%: set drops to 3 iron nugget Poprawić prosze w razie błędów i napisać Jak coś serwer/skrypt aby bossy sie zapisywały musi być odpalony 24/7 [13:00:33 WARN]: a living entity cannot be saved, i.e. the contents of the variable {a::%the player%} will be lost when the server stops. (bosy.sk, line 4: set {a::%player%} to last spawned vex') Edytowane 18 czerwca 2023 przez skykop Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 skykop 0 Opublikowano 18 czerwca 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 18 czerwca 2023 wiem że to wina tego że się nie zapisuje ale czy można coś zrobić aby to się nie pokazywało? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 skykop 0 Opublikowano 22 czerwca 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 22 czerwca 2023 Dobra chyba sprawa do zamknięcia najważniejsze że działa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 skykop 0 Opublikowano 19 października 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 19 października 2023 W dniu 18.06.2023 o 11:20, devyy napisał: on place of ancient debris: player's tool is ancient debris of unbreaking 10 named "&4&lSummon Boss1" summon 1 stray at location of block set {a::%player%} to last spawned stray set name of {a::%player%} to "&4&lBoss1" set {player::%player%} to player set the target of {a::%player%} to {player::%player%} on death of player: if player is {player::%player%}: kill {a::%player%} delete {a::%player%} on player move: if distance between player and {a::%player%} > 100: kill {a::%player%} delete {a::%player%} on death: if victim is stray: if colored name of victim is "&4&lHantu": send "&cWypedziles Boss1" to attacker else if colored name of victim is "&4&lBoss1": clear drops chance of 100%: set drops to 3 iron nugget Poprawić prosze w razie błędów i napisać Jak coś serwer/skrypt aby bossy sie zapisywały musi być odpalony 24/7 Hej mam taki problem, na nowym skrypcie to znikanie bossa po oddaleniu się nie działa. Pomógłbyś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
skykop 0
Pomocy mam problem
zrobiłem skrypt na bossy ale chciałbym dodać trzy rzeczy:
1. Żeby boss znikał po śmierci osoby która go zespawnowała
2.Żeby boss znikał po oddaleniu się gracza na 100 kratek
3.Żeby boss był sfocusowany na graczu bo np ghast nie chce atakować gracza tylko sobie lata
Będę bardzo wdzięczny jeśli ktoś pomoże
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
12 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.