Skocz do zawartości
  • 0

Pomocy!


skykop

Pytanie

Pomocy mam problem
zrobiłem skrypt na bossy ale chciałbym dodać trzy rzeczy:

1. Żeby boss znikał po śmierci osoby która go zespawnowała

2.Żeby boss znikał po oddaleniu się gracza na 100 kratek

3.Żeby boss był sfocusowany na graczu bo np ghast nie chce atakować gracza tylko sobie lata

Będę bardzo wdzięczny jeśli ktoś pomoże 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Generalnie wszystkie punkty jakie tu wymieniłeś możesz zrobić przy pomocy pluginu mythic mobs, jest on idealnie stworzony do tworzenia mobow/bossow.

W skrypcie z własnego doświadczenia nie polecam się z tym bawić, bo strasznie dużo roboty

Edytowane przez Fendi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

on place of ancient debris:
    player's tool is ancient debris of unbreaking 10 named "&4&lSummon Boss1" 
    summon 1 stray at location of block
    set {_a} to last spawned stray
    set name of {_a} to "&4&lBoss1"
on death of player:     
    kill last spawned entity
on death:
    if victim is stray:
        if colored name of victim is "&4&lHantu":
            send "&cWypedziles Boss1" to attacker
    if victim is stray:
        if colored name of victim is "&4&lBoss1":
            clear drops
            chance of 100%:
                set drops to 3 iron nugget
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
on place of ancient debris:
	player's tool is ancient debris of unbreaking 10 named "&4&lSummon Boss1" 
	summon 1 stray at location of block
	set {a::%player%} to last spawned stray
	set name of {a::%player%} to "&4&lBoss1"
	set {player::%player%} to player
	set the target of {a::%player%} to {player::%player%}

on death of player:     
	if player is {player::%player%}:
		kill {a::%player%}
		delete {a::%player%}

on player move:
	if distance between player and {a::%player%} > 100:
		kill {a::%player%}
		delete {a::%player%}

on death:
	if victim is stray:
		if colored name of victim is "&4&lHantu":
			send "&cWypedziles Boss1" to attacker
		else if colored name of victim is "&4&lBoss1":
			clear drops
			chance of 100%:
				set drops to 3 iron nugget

Poprawić prosze w razie błędów i napisać
Jak coś serwer/skrypt aby bossy sie zapisywały musi być odpalony 24/7

Edytowane przez devyy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
1 godzinę temu, devyy napisał:
on place of ancient debris:
	player's tool is ancient debris of unbreaking 10 named "&4&lSummon Boss1" 
	summon 1 stray at location of block
	set {a::%player%} to last spawned stray
	set name of {a::%player%} to "&4&lBoss1"
	set {player::%player%} to player
	set the target of {a::%player%} to {player::%player%}

on death of player:     
	if player is {player::%player%}:
		kill {a::%player%}
		delete {a::%player%}

on player move:
	if distance between player and {a::%player%} > 100:
		kill {a::%player%}
		delete {a::%player%}

on death:
	if victim is stray:
		if colored name of victim is "&4&lHantu":
			send "&cWypedziles Boss1" to attacker
		else if colored name of victim is "&4&lBoss1":
			clear drops
			chance of 100%:
				set drops to 3 iron nugget

Poprawić prosze w razie błędów i napisać
Jak coś serwer/skrypt aby bossy sie zapisywały musi być odpalony 24/7

[13:00:33 WARN]: a living entity cannot be saved, i.e. the contents of the variable {a::%the player%} will be lost when the server stops. (bosy.sk, line 4: set {a::%player%} to last spawned vex')

Edytowane przez skykop
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
W dniu 18.06.2023 o 11:20, devyy napisał:
on place of ancient debris:
	player's tool is ancient debris of unbreaking 10 named "&4&lSummon Boss1" 
	summon 1 stray at location of block
	set {a::%player%} to last spawned stray
	set name of {a::%player%} to "&4&lBoss1"
	set {player::%player%} to player
	set the target of {a::%player%} to {player::%player%}

on death of player:     
	if player is {player::%player%}:
		kill {a::%player%}
		delete {a::%player%}

on player move:
	if distance between player and {a::%player%} > 100:
		kill {a::%player%}
		delete {a::%player%}

on death:
	if victim is stray:
		if colored name of victim is "&4&lHantu":
			send "&cWypedziles Boss1" to attacker
		else if colored name of victim is "&4&lBoss1":
			clear drops
			chance of 100%:
				set drops to 3 iron nugget

Poprawić prosze w razie błędów i napisać
Jak coś serwer/skrypt aby bossy sie zapisywały musi być odpalony 24/7

Hej mam taki problem, na nowym skrypcie to znikanie bossa po oddaleniu się nie działa. Pomógłbyś?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...