Usunięty#47682 0 Opublikowano 10 czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 10 czerwca 2023 Ktoś wie jak to naprawić? CoFFeIN04 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 devyy 17 Opublikowano 10 czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 10 czerwca 2023 Mam się domyślio.ć co nei działa? A po 2 spróbój tego bo da sie w jednej komendzie to zrobić (prawdobodobnie fajnie się używa ChatGPT co?) on script load: loop all players where [{coins::%input%} is not set]: set {coins::%loop-player%} to 0 command /monety [<text>] [<text>] [<number>]: trigger: if arg 1 is not set: send "Dostępne polecenia: /monety dodaj <gracz> <ilość>, /monety odejmij <gracz> <ilość>, /monety stan <gracz>" if arg 1 is "dodaj": add arg 3 to {coins::%arg 2%} send "Dodano %arg 3% monet dla gracza %arg 2%." if arg 1 is "odejmij": if arg 3 is less than {coins::%arg 2%}: remove arg 3 from {coins::%arg 2%} stop set {coins::%arg 2%} to 0 send "Odejmowano %arg 3% monet od gracza %arg 2%." if arg 1 is "stan": if arg 2 is set: if arg 3 is not set: send "Gracz %arg 2% ma %{coins::%arg 2%}% monet." Łączę posty Notatka dodana przez ivall Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Fendi 173 Opublikowano 10 czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 10 czerwca 2023 on script load: loop all players where [{coins::%input%} is not set]: set {coins::%loop-player%} to 0 możesz po prostu zamienic na variables: {coins::%player%} = 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Usunięty#47682 0 Opublikowano 10 czerwca 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 10 czerwca 2023 (edytowane) 2 godziny temu, devyy napisał: A po 2 spróbój tego bo da sie w jednej komendzie to zrobić (prawdobodobnie fajnie się używa ChatGPT co?) on script load: loop all players where [{coins::%input%} is not set]: set {coins::%loop-player%} to 0 command /monety [<text>] [<text>] [<number>]: trigger: if arg 1 is not set: send "Dostępne polecenia: /monety dodaj <gracz> <ilość>, /monety odejmij <gracz> <ilość>, /monety stan <gracz>" if arg 1 is "dodaj": add arg 3 to {coins::%arg 2%} send "Dodano %arg 3% monet dla gracza %arg 2%." if arg 1 is "odejmij": if arg 3 is less than {coins::%arg 2%}: remove arg 3 from {coins::%arg 2%} stop set {coins::%arg 2%} to 0 send "Odejmowano %arg 3% monet od gracza %arg 2%." if arg 1 is "stan": if arg 2 is set: if arg 3 is not set: send "Gracz %arg 2% ma %{coins::%arg 2%}% monet." Kolega mówił że pisał xD.i dzk Edytowane 10 czerwca 2023 przez 6uzw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 ivall 59 Opublikowano 11 czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 11 czerwca 2023 Ten temat został przeniesiony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 TeZetYT 11 Opublikowano 12 czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 12 czerwca 2023 W dniu 10.06.2023 o 20:15, 6uzw napisał: Ktoś wie jak to naprawić? Po 1. nie daje się spacji w komendach ,,command /monety dodaj" tylko ,,command /monety [<text>]" i ten TEXT ma być właśnie tym DODAJ, po 2. nie zadziała ci jak zrobisz argument w samych znakach mniejszości i większości, a jeszcze w nawiasach kwadratowych czyli command /monety [<text>] [<text>] [<number>] Po 3. coins of player? nie ma chyba czegoś takiego Musisz ręcznie własną zmienną ustawić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Fendi 173 Opublikowano 12 czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 12 czerwca 2023 (edytowane) Po 3. coins of player? nie ma chyba czegoś takiego nie ma, ale według chatugpt jest Edytowane 12 czerwca 2023 przez Fendi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
Usunięty#47682 0
Ktoś wie jak to naprawić?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
6 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.