Skocz do zawartości
  • 0

Skrypt na reset kopalni


kondziu156
 Udostępnij

Pytanie

Witam, zrobiłem taki skrypcik na szybko (potem się go dopieści)

variables:	{kop1} = 0	{kop2} = 0    {spawn} = 0command /mine [<text&gt] [<text&gt]:	trigger:		if player has permission "admin.mine":			if arg 1 is "create":				set {%arg 2%} to player's location				execute player command "/rg d %arg 2%"				send "&2Kopalnia &a%arg 2% &2stworzona!"every 10 minutes:	broadcast "&2Reset kopalni!"	loop all players:		if loop-player is in region "kop1":			teleport loop-player to {kop1}		else if loop-player isin region "kop2":			teleport loop-player to {kop2}		wait 3 seconds		loop blocks in radius 1000 of {spawn}:			loop-block is in region "kop1":				set loop-block to 17			loop-block is in region "kop2":				set loop-block to 4

 

I tera takie błędy

[19:25:34 INFO]: [skript] Reloading kopalnie.sk...
[19:25:34 ERROR]: 'in region "kop1"' is not an entity type (kopalnie.sk, line 14: if loop-player is in region "kop1":')
[19:25:34 ERROR]: 'else if' has to be placed just after another 'if' or 'else if' section (kopalnie.sk, line 16: else if loop-player isin region "kop2":')
[19:25:34 ERROR]: 'in region "kop1"' is not an entity type (kopalnie.sk, line 20: loop-block is in region "kop1":')
[19:25:34 ERROR]: 'in region "kop2"' is not an entity type (kopalnie.sk, line 22: loop-block is in region "kop2":')
[19:25:34 INFO]: [skript] Encountered 4 errors while reloading kopalnie.sk!
Edytowane przez kondziu156
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
variables:	{kop1} = 0	{kop2} = 0	{spawn} = 0command /mine [<text&gt] [<text&gt]:	trigger:		if player has permission "admin.mine":			if arg 1 is "create":				set {%arg 2%} to player's location				execute player command "/rg d %arg 2%"				send "&2Kopalnia &a%arg 2% &2stworzona!"every 10 minutes:	broadcast "&2Reset kopalni!"	loop all players:		loop-player is in region kop1		teleport loop-player to {kop1}		loop-player is in region "kop2"		teleport loop-player to {kop2}		wait 3 seconds		loop blocks in radius 1000 of {spawn}:			loop-block is in region kop1:				set loop-block to 17			loop-block is in region kop2:				set loop-block to 4

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Automatycznie wygenerowana wiadomość.

Ten temat został zamknięty przez moderatora lub osobę, która posiada do tego uprawnienia.

Powód: Rozwiązane

Jeżeli nie zgadzasz się z tą decyzją skontaktuj się z moderatorem, który zamknął ten temat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...