Skocz do zawartości
  • 0

fajny luk


Tobiasz777elo

Pytanie

9 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
W dniu 10.05.2023 o 17:23, Tobiasz777elo napisał:

napisze mi ktos skrypt ktory jak ktoś strzeli strzałą, to wybuchnie, i po chwili odbudują się bloki. Prosze o odpowiedz ;D

 

sam łuk jest łatwy do zrobienia ale nie wiem jak naprawić teren po zniszczeniu 

Edytowane przez danielo535
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
on shoot:
    projectile is arrow
    shooter is player
    set {_arrow} to projectile
    set {_loc} to location of {_arrow}
    set {_blocks::*} to blocks in radius 3 around {_loc}
    create an explosion of force 3 at {_loc}
    wait 3 seconds
    loop {_blocks::*}:
        set block at loop-value to loop-value
        wait 0.3 second

nie testowałem ale wydaje się działać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
30 minut temu, devyy napisał:
on shoot:
    projectile is arrow
    shooter is player
    set {_arrow} to projectile
    set {_loc} to location of {_arrow}
    set {_blocks::*} to blocks in radius 3 around {_loc}
    create an explosion of force 3 at {_loc}
    wait 3 seconds
    loop {_blocks::*}:
        set block at loop-value to loop-value
        wait 0.3 second

nie testowałem ale wydaje się działać

to ma raczej 1 twożyć wybuch 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
on projectile hit:
    projectile is arrow
    shooter is player
    create safe explosion of force 3 at location of projectile

Prosze, przetestowalem i dziala, jest to wersja gdzie wybuch nie niszczy bloków

Gdybyś chciał jednak z niszczeniem bloków i przywracaniem ich to trzeba by sie ciut zabawić

Edytowane przez Fendi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
2 godziny temu, Fendi napisał:
on projectile hit:
    projectile is arrow
    shooter is player
    create safe explosion of force 3 at location of projectile

Prosze, przetestowalem i dziala, jest to wersja gdzie wybuch nie niszczy bloków

Gdybyś chciał jednak z niszczeniem bloków i przywracaniem ich to trzeba by sie ciut zabawić

+1 próbowałem to zrobić ale nic nie chciało działać 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
15 godzin temu, Fendi napisał:
on projectile hit:
    projectile is arrow
    shooter is player
    create safe explosion of force 3 at location of projectile

Prosze, przetestowalem i dziala, jest to wersja gdzie wybuch nie niszczy bloków

Gdybyś chciał jednak z niszczeniem bloków i przywracaniem ich to trzeba by sie ciut zabawić

takie cos to ja umiem zrobić, chodzi mi oto że jak wybuchnie strzała, odczeka się 3 sekundy, teren zacznie się odbudowywać. Kiedyś mi to zrobił jakiś użytkownik na S

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
options:
	radius: 4 #Wielkość wybuchu
	sound_rate: 5 #Częstotliwość odtwarzania dźwięku podczas odbudowy bloków
	sound: BLOCK_GRAVEL_PLACE #Dźwięk podczas odbudowy bloków (Lista dźwięków: https://helpch.at/docs/1.19.1/org/bukkit/Sound.html)

on shoot:
	if shooter's tool is bow named "&cWybuchowy łuk":
		set {wybuch::%projectile%} to true
on projectile hit:
	if {wybuch::%projectile%} is set:
		clear {wybuch::%projectile%}
		create fake explosion at projectile
		if "%block at projectile%" contains "water":
			stop
		loop blocks in radius {@radius} around projectile:
			if loop-block is not air:
				set {_bloki::%location of loop-block%} to location of loop-block
				set {_bloki::%location of loop-block%::type} to type of loop-block
				delete loop-block
		delete projectile
		wait 3 seconds
		set {_s} to 0
		loop {_bloki::*}:
			set {_loc} to loop-index
			set block at loop-value to {_bloki::%loop-value%::type}
			if {_s} is divisible by {@sound_rate}:
				play sound "{@sound}" with volume 1 at block at loop-value
			wait a tick
			add 1 to {_s}

masz nie moje ale działa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...