temakan 0 Opublikowano 6 stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 stycznia 2015 Jak zrobić ,że po wykonaniu zadania zmienna się ustawia na false na zawsze, ale tylko dla 1 gracza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Shooterowy 356 Opublikowano 6 stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 stycznia 2015 (edytowane) {zmienna} - Zmienna globalna {zmienna.%player%} lub {zmienna::%player%} (Polecam ten sposób ) - Zmienna dla konkretnego gracza Edytowane 6 stycznia 2015 przez Shooterowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 temakan 0 Opublikowano 6 stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 6 stycznia 2015 (edytowane) A event on first join nie psuje się po reloadzie skriptu, albo restarcie serweru?@UPChodziło mi o coś innego, bo myślałem ,że tego tak się nie da, ale działa mi już.@Topic Rozwiązane do zamknięcia. Edytowane 6 stycznia 2015 przez temakan Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
temakan 0
Jak zrobić ,że po wykonaniu zadania zmienna się ustawia na false na zawsze, ale tylko dla 1 gracza.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
2 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi