Skocz do zawartości
  • 0

Skrypt na zamrażanie i odmrażanie (freeze)


papieztanczy2137

Pytanie

Zwracam się do Was z prośbą o napisanie skryptu!

 

Komendy:

- /zamroz - zamraża wszystkich graczy na serwerze

- /odmroz - odmraża wszystkich graczy na serwerze

 

p.s: fajnie gdyby było coś takiego, że jak gracz opuścił serwer i wrócił na serwer, żeby nadal był zamrożony ;c

Edytowane przez papieztanczy2137
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 45
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy dla tego pytania

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
on join:
	if {frozen::%player%} is set:
		set player's speed to 0

command /zamroz:
	permission: devyy.freeze
	permission message: &7Nie masz permisji!
	trigger:
		loop all players:
			set loop-player's speed to 0
			set {frozen::%loop-player%} to true
		send "&7[&cFreeze&7] &fWszyscy gracze zostali zamrożeni." to executor

command /odmroz:
	permission: devyy.freeze
	permission message: &7Nie masz permisji!
	trigger:
		loop all players:
			set loop-player's speed to 1
			set {frozen::%loop-player%} to false
		send "&7[&aFreeze&7] &fWszyscy gracze zostali odmrożeni." to executor
        
on jump:
	if {frozen::%player%} is true:
		cancel event

 

Edytowane przez xMarmo321
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
set loop-player's speed to 0

Nie ma czegos takiego, z tym ci wywala bledy

Uzyj tego

set the loop-player's walk speed to 0

Ponadto i tak będziesz mogl się przemieszac, spamując spacje

 

Moja wersja z całkowitym zablokowaniem poruszania sie

on join:
	if {frozen::%player%} is set:
		set {loc::%player%} to location of player
command /zamroz:
	permission: devyy.freeze
	permission message: &7Nie masz permisji!
	trigger:
		loop all players:
			set {frozen::%loop-player%} to true
			set {loc::%loop-player%} to location of loop-player
		send "&7[&cFreeze&7] &fWszyscy gracze zostali zamrożeni." to executor

command /odmroz:
	permission: devyy.freeze
	permission message: &7Nie masz permisji!
	trigger:
		loop all players:
			set {frozen::%loop-player%} to false
			delete {loc::%loop-player%}
		send "&7[&aFreeze&7] &fWszyscy gracze zostali odmrożeni." to executor

on any move:
	while {frozen::%player%} is true:
		teleport player to {loc::%player%}
		wait 1 second

 

Edytowane przez Fendi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
8 minut temu, Fendi napisał:
set loop-player's speed to 0

Nie ma czegos takiego, z tym ci wywala bledy

Uzyj tego

set the loop-player's walk speed to 0

Ponadto i tak będziesz mogl się przemieszac, spamując spacje

a umiesz zrobić zeby nie dalo sie w ogole przemieszczac? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

jeszcze takie błędy są:

[INFO] [Skript] Reloading mrozenie.sk...

[INFO] Line 19: (mrozenie.sk)

[INFO] Can't understand this structure: on jump

[INFO] Line: on jump:

[INFO]

[INFO] Line 3: (mrozenie.sk)

[INFO] Can't understand this condition/effect: set player's speed to 0

[INFO] Line: set player's speed to 0

[INFO]

[INFO] Line 10: (mrozenie.sk)

[INFO] Can't understand this condition/effect: broadcast "&7[&cFreeze&7] &fWszyscy gracze zostali zamrożeni." to executor

[INFO] Line: broadcast "&7[&cFreeze&7] &fWszyscy gracze zostali zamrożeni." to executor

[INFO]

[INFO] Line 17: (mrozenie.sk)

[INFO] Can't understand this condition/effect: broadcast "&7[&aFreeze&7] &fWszyscy gracze zostali odmrożeni." to executor

[INFO] Line: broadcast "&7[&aFreeze&7] &fWszyscy gracze zostali odmrożeni." to executor

[INFO]

[INFO] [Skript] Encountered 4 errors while reloading mrozenie.sk! (72ms)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Teraz, papieztanczy2137 napisał:

wyslesz?

 

on join:
	if {frozen::%player%} is set:
		set {loc::%player%} to location of player
command /zamroz:
	permission: devyy.freeze
	permission message: &7Nie masz permisji!
	trigger:
		loop all players:
			set {frozen::%loop-player%} to true
			set {loc::%loop-player%} to location of loop-player
		send "&7[&cFreeze&7] &fWszyscy gracze zostali zamrożeni." to executor

command /odmroz:
	permission: devyy.freeze
	permission message: &7Nie masz permisji!
	trigger:
		loop all players:
			set {frozen::%loop-player%} to false
			delete {loc::%loop-player%}
		send "&7[&aFreeze&7] &fWszyscy gracze zostali odmrożeni." to executor

on any move:
	while {frozen::%player%} is true:
		teleport player to {loc::%player%}
		wait 1 second

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
3 minuty temu, Fendi napisał:
on join:
	if {frozen::%player%} is set:
		set {loc::%player%} to location of player
command /zamroz:
	permission: devyy.freeze
	permission message: &7Nie masz permisji!
	trigger:
		loop all players:
			set {frozen::%loop-player%} to true
			set {loc::%loop-player%} to location of loop-player
		send "&7[&cFreeze&7] &fWszyscy gracze zostali zamrożeni." to executor

command /odmroz:
	permission: devyy.freeze
	permission message: &7Nie masz permisji!
	trigger:
		loop all players:
			set {frozen::%loop-player%} to false
			delete {loc::%loop-player%}
		send "&7[&aFreeze&7] &fWszyscy gracze zostali odmrożeni." to executor

on any move:
	while {frozen::%player%} is true:
		teleport player to {loc::%player%}
		wait 1 second

 

[INFO] [Skript] Reloading mrozenie.sk...

[INFO] Line 22: (mrozenie.sk)

[INFO] Can't understand this structure: on any move

[INFO] Line: on any move:

[INFO]

[INFO] [Skript] Encountered 1 error while reloading mrozenie.sk! (26ms)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
20 minut temu, xMarmo321 napisał:

po co zbedne skquery?:
 

on player move:

skladnia skripta: https://docs.skriptlang.org/docs.html?search=#move

Zbednym bym tego nie nazwal

Moze i przy move da sie tu zamienic, ale dodaje ci tez fajne opcje jakich nie ma w zwyklym skripcie, jak np recipe, lekko rozszerza mozliwosc konfiguracji villagerow, lub daje mozliwosc odwolania sie do tabow

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1
4 minuty temu, papieztanczy2137 napisał:

@Fendi a zrobilbys cos takiego, żeby osoby, które mają permisje do używania tych komend, żeby nie były zamrażane?

on join:
	if {frozen::%player%} is set:
		set {loc::%player%} to location of player
command /zamroz:
	permission: devyy.freeze
	permission message: &7Nie masz permisji!
	trigger:
		loop all players:
			set {frozen::%loop-player%} to true
			set {loc::%loop-player%} to location of loop-player
		send "&7[&cFreeze&7] &fWszyscy gracze zostali zamrożeni." to executor

command /odmroz:
	permission: devyy.freeze
	permission message: &7Nie masz permisji!
	trigger:
		loop all players:
			set {frozen::%loop-player%} to false
			delete {loc::%loop-player%}
		send "&7[&aFreeze&7] &fWszyscy gracze zostali odmrożeni." to executor

on player move:
	if player has permission "devyy.freeze":
		stop
	else:
		while {frozen::%player%} is true:
			teleport player to {loc::%player%}
			wait 1 second

prosze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

@Fendi dziękuje wszystko działa <3

 

a pytanko mam.. napisałbyś taki skrypt, że jest komenda /odliczanie - po wpisaniu komendy, na title wyświetla się: "Odliczanie skończy się za:" a na subtitle wyswietla się : "od 10 do 1" i fajnie gdyby za każdą sekundą był jakis dzwięk z minecrafta.. Z góry dzięki <3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
12 godzin temu, papieztanczy2137 napisał:

@Fendi dziękuje wszystko działa <3

 

a pytanko mam.. napisałbyś taki skrypt, że jest komenda /odliczanie - po wpisaniu komendy, na title wyświetla się: "Odliczanie skończy się za:" a na subtitle wyswietla się : "od 10 do 1" i fajnie gdyby za każdą sekundą był jakis dzwięk z minecrafta.. Z góry dzięki <3

@Fendi lub @xMarmo321 ratujcie ;c

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1
command /odliczanie:
    trigger:
        set {_countdown} to 10
        loop 10 times:
            wait 1 second
            set {_countdown} to {_countdown} - 1
            play sound "minecraft:block.note_block.harp" at player
            send title "Odliczanie skończy się za:" with subtitle "%{_countdown}% sekund" to all players
            apply potion of blindness for 1000 days
        send title "Koniec odliczania" with subtitle "czas minął" to all players
        remove blindness from player

Pisane na szybko i nie testowane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...