Skocz do zawartości
  • 0

skrypt na blokowanie elytry w wyznaczonej strefie


Pyxsio

Pytanie

16 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

skrypt by było trudno napisać i znaleźć dlatego masz tu plugin z flagą która wyłącza elytre na określonej strefie world-guard

https://www.spigotmc.org/resources/worldguard-extra-flags.4823/

informacja pluginu:

glide | Is flying with Elytra allowed inside the region. Can also be used to give the player glide effect without wearing one

:) mam nadzieję że pomogłem ;)

Edytowane przez Szop_Szop
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
10 godzin temu, Szop_Szop napisał:

skrypt by było trudno napisać i znaleźć dlatego masz tu plugin z flagą która wyłącza elytre na określonej strefie world-guard

https://www.spigotmc.org/resources/worldguard-extra-flags.4823/

informacja pluginu:

glide | Is flying with Elytra allowed inside the region. Can also be used to give the player glide effect without wearing one

:) mam nadzieję że pomogłem ;)

Mam to wgranie i nie pokazuje wogule takiej opcij jak gildie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
35 minut temu, Fendi napisał:
on toggling gliding:
    if region is "spawn":
        if player's chestplate is elytra:
            cancel event 
            send "zdejmij elytre" to player	

Upewnij się, że twoj region jest nazwany dokładnie "spawn"

Mi takie działa

wez dodaj discord i pomoz bo mi nie dziala Pyxsio#5034

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
on toggling gliding:
	if player is in the region "spawn":
		if player's chestplate = elytra:
			set {_zmienna} to player's chestplate
			set player's chestplate to air
			give player 1 of {_zmienna}
			send "&cZdjęto elytra z powodu blokowania latania na spawnie!"

on armor change:
	if event-item = elytra:
		if player's chestplate is not elytra:
			if player is in the region "spawn":
				cancel event
		else:
			set {_zmienna} to player's chestplate
			set player's chestplate to air
			give player 1 of {_zmienna}

 

Edytowane przez xMarmo321
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
53 minuty temu, xMarmo321 napisał:
on toggling gliding:
    if player is in the region "spawn":
        if player's chestplate = elytra:
            set player's chestplate to air
            send "zdejmij elytre" to player
            give player 1 of elytra

on armor change:
    if event-item = elytra:
        if player is in the region "spawn":
            cancel event

 

A to w zasadzie nie da graczowi pustej elytry? Jeżeli ktoś miał zenchantowana to tylko będzie tracić enchanty za każdym razem jak pójdzie z nią na spawna.

Lepiej by było zapisać chestplate gracza do zmiennej a potem po prostu wpisać give _zmienna to player

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
21 godzin temu, xMarmo321 napisał:
on toggling gliding:
	if player is in the region "spawn":
		if player's chestplate = elytra:
			set {_zmienna} to player's chestplate
			set player's chestplate to air
			give player 1 of {_zmienna}
			send "&cZdjęto elytra z powodu blokowania latania na spawnie!"

on armor change:
	if event-item = elytra:
		if player's chestplate is not elytra:
			if player is in the region "spawn":
				cancel event
		else:
			set {_zmienna} to player's chestplate
			set player's chestplate to air
			give player 1 of {_zmienna}

 

skrypt zdejmuje elke na calym serverze a region spawn jest tylko w wyznoczonej strefie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
9 minut temu, Pyxsio napisał:

skrypt zdejmuje elke na calym serverze a region spawn jest tylko w wyznoczonej strefie

on toggling gliding:
	if player is in the region "spawn":
		if player's chestplate = elytra:
			set {_zmienna} to player's chestplate
			set player's chestplate to air
			give player 1 of {_zmienna}
			send "&cZdjęto elytra z powodu blokowania latania na spawnie!"


on armor change:
	if event-itemtype = elytra:
		if player's chestplate is elytra:
			if player is in the region "spawn":
				set {_zmienna} to player's chestplate
				set player's chestplate to air
				give player 1 of {_zmienna}

a to?

Edytowane przez Fendi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
2 minuty temu, Fendi napisał:
on toggling gliding:
	if player is in the region "spawn":
		if player's chestplate = elytra:
			set {_zmienna} to player's chestplate
			set player's chestplate to air
			give player 1 of {_zmienna}
			send "&cZdjęto elytra z powodu blokowania latania na spawnie!"


on armor change:
	if event-itemtype = elytra:
		if player's chestplate is elytra:
			if player is in the region "spawn":
				set {_zmienna} to player's chestplate
				set player's chestplate to air
				give player 1 of {_zmienna}

a to?

dziala dzk

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...