Skocz do zawartości
  • 0

Skript na jednorazowy kod


BlueMts1

Pytanie

Hej umiałby ktoś zrobić skript że jeśli ktoś wpisze /kod np. lol to daje emeralda z nazwą np. lol ja później to se zmienię. I żeby kod był jednorazowy że jeśli ktoś go wpisze to już nikt i nigdy nie będzie mógł go wpisać

Edytowane przez BlueMts1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
command /kod [<text>]:
    trigger:
        if arg 1 is "lol":
            if {_kodStatus::%player%} is not set:
                give player 1 emerald named "%arg 1%"
                send "&aGratulacje udało ci się odebrać nagorde za wpisanie kodu!"
                set {_kodStatus::%player%} to true
            else if {_kodStatus::%player%} is true:
                send "&cJuż wykorzystałeś/aś ten kod!" to player
        else:
            send "&cBłędny kod!"

prosze

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
27 minut temu, BlueMts1 napisał:

Wszystko git ale po wykorzystaniu kodu wbiłem z multikonta i dalej kod można wpisać 

Bo kod jest przypisany do gracza

Przkładowo możesz zrobic tworzenie kodu (integer beetwen 1 and 20) , gdzie potem sprawdza czy taki kod został już wykorzystany ( if  zmienna, np {lista::kodow}  contains "kod"), jezeli nie był to daje ci ten item i dodaje kod do przykładowo {lista::kodow}

Przykład

command /stworzkod:
    permission: admin.*
    permission message: &cGdzie z łapami
    trigger:
        set {_d} to random integer between 1 and 10000000000000
        send "%{_d}%" to player
        add {_d} to {kody::*}
command /kod [<integer>]:
    trigger:
        if arg 1 is not set:
            send "&cWpisz /kod (kod)" to player
        else:
            if {kody::*} contains arg 1:
                give player 1 emerald
                remove arg 1 from {kody::*}
            else:
                send "&cTaki kod nie istnieje" to player

 

Edytowane przez Fendi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

No właśnie nie za bardzo wiem jak to zrobić 

 

W dniu 31.03.2023 o 16:00, Fendi napisał:

Bo kod jest przypisany do gracza

Przkładowo możesz zrobic tworzenie kodu (integer beetwen 1 and 20) , gdzie potem sprawdza czy taki kod został już wykorzystany ( if  zmienna, np {lista::kodow}  contains "kod"), jezeli nie był to daje ci ten item i dodaje kod do przykładowo {lista::kodow}

Przykład

command /stworzkod:
    permission: admin.*
    permission message: &cGdzie z łapami
    trigger:
        set {_d} to random integer between 1 and 10000000000000
        send "%{_d}%" to player
        add {_d} to {kody::*}
command /kod [<integer>]:
    trigger:
        if arg 1 is not set:
            send "&cWpisz /kod (kod)" to player
        else:
            if {kody::*} contains arg 1:
                give player 1 emerald
                remove arg 1 from {kody::*}
            else:
                send "&cTaki kod nie istnieje" to player

 

O elegancko tylko byś zrobił żeby Emerald miał jakąś nazwę? Ja później to zmienię se

Edytowane przez BlueMts1
ivall

Łączę posty

Notatka dodana przez ivall

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...