BlueMts1 0 Opublikowano 30 marca 2023 Udostępnij Opublikowano 30 marca 2023 (edytowane) Hej umiałby ktoś zrobić skript że jeśli ktoś wpisze /kod np. lol to daje emeralda z nazwą np. lol ja później to se zmienię. I żeby kod był jednorazowy że jeśli ktoś go wpisze to już nikt i nigdy nie będzie mógł go wpisać Edytowane 30 marca 2023 przez BlueMts1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 block18c 2 Opublikowano 30 marca 2023 Udostępnij Opublikowano 30 marca 2023 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Fendi 173 Opublikowano 31 marca 2023 Udostępnij Opublikowano 31 marca 2023 Zamień zmienne na {kod::%player%}, optymalniejsze jeżeli zapisujesz dla dużej ilości osob Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xMarmo321 50 Opublikowano 31 marca 2023 Udostępnij Opublikowano 31 marca 2023 command /kod [<text>]: trigger: if arg 1 is "lol": if {_kodStatus::%player%} is not set: give player 1 emerald named "%arg 1%" send "&aGratulacje udało ci się odebrać nagorde za wpisanie kodu!" set {_kodStatus::%player%} to true else if {_kodStatus::%player%} is true: send "&cJuż wykorzystałeś/aś ten kod!" to player else: send "&cBłędny kod!" prosze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 BlueMts1 0 Opublikowano 31 marca 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 31 marca 2023 15 godzin temu, block18c napisał: Wszystko git ale po wykorzystaniu kodu wbiłem z multikonta i dalej kod można wpisać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Fendi 173 Opublikowano 31 marca 2023 Udostępnij Opublikowano 31 marca 2023 (edytowane) 27 minut temu, BlueMts1 napisał: Wszystko git ale po wykorzystaniu kodu wbiłem z multikonta i dalej kod można wpisać Bo kod jest przypisany do gracza Przkładowo możesz zrobic tworzenie kodu (integer beetwen 1 and 20) , gdzie potem sprawdza czy taki kod został już wykorzystany ( if zmienna, np {lista::kodow} contains "kod"), jezeli nie był to daje ci ten item i dodaje kod do przykładowo {lista::kodow} Przykład command /stworzkod: permission: admin.* permission message: &cGdzie z łapami trigger: set {_d} to random integer between 1 and 10000000000000 send "%{_d}%" to player add {_d} to {kody::*} command /kod [<integer>]: trigger: if arg 1 is not set: send "&cWpisz /kod (kod)" to player else: if {kody::*} contains arg 1: give player 1 emerald remove arg 1 from {kody::*} else: send "&cTaki kod nie istnieje" to player Edytowane 31 marca 2023 przez Fendi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 BlueMts1 0 Opublikowano 31 marca 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 31 marca 2023 (edytowane) No właśnie nie za bardzo wiem jak to zrobić W dniu 31.03.2023 o 16:00, Fendi napisał: Bo kod jest przypisany do gracza Przkładowo możesz zrobic tworzenie kodu (integer beetwen 1 and 20) , gdzie potem sprawdza czy taki kod został już wykorzystany ( if zmienna, np {lista::kodow} contains "kod"), jezeli nie był to daje ci ten item i dodaje kod do przykładowo {lista::kodow} Przykład command /stworzkod: permission: admin.* permission message: &cGdzie z łapami trigger: set {_d} to random integer between 1 and 10000000000000 send "%{_d}%" to player add {_d} to {kody::*} command /kod [<integer>]: trigger: if arg 1 is not set: send "&cWpisz /kod (kod)" to player else: if {kody::*} contains arg 1: give player 1 emerald remove arg 1 from {kody::*} else: send "&cTaki kod nie istnieje" to player O elegancko tylko byś zrobił żeby Emerald miał jakąś nazwę? Ja później to zmienię se Edytowane 31 marca 2023 przez BlueMts1 Łączę posty Notatka dodana przez ivall Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Fendi 173 Opublikowano 31 marca 2023 Udostępnij Opublikowano 31 marca 2023 (edytowane) 41 minut temu, BlueMts1 napisał: O elegancko tylko byś zrobił żeby Emerald miał jakąś nazwę? Ja później to zmienię se Po Emerald dopisz named "nazwaitema" give player 1 emerald named "twoja nazwa" Edytowane 31 marca 2023 przez Fendi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 BlueMts1 0 Opublikowano 31 marca 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 31 marca 2023 2 godziny temu, Fendi napisał: Po Emerald dopisz named "nazwaitema" give player 1 emerald named "twoja nazwa" Dziękuję temat do zamknięcia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 ivall 59 Opublikowano 4 kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 4 kwietnia 2023 Problem został rozwiązany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
BlueMts1 0
Hej umiałby ktoś zrobić skript że jeśli ktoś wpisze /kod np. lol to daje emeralda z nazwą np. lol ja później to se zmienię. I żeby kod był jednorazowy że jeśli ktoś go wpisze to już nikt i nigdy nie będzie mógł go wpisać
Edytowane przez BlueMts1Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
9 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi