Skocz do zawartości
  • 0

skript na osiągnięcia


frankejjnyt
 Udostępnij

Pytanie

siemka mam prośbę
mógłby ktoś napisać kawałek kodu do osiągnięć? jestem początkujący w tym temacie i nie mam pomysłu aby skończyć ten skript
KOD:


nie umiem zrobić blokady aby po odebraniu nagrody za np wykopanie 1000 bloków nie można było jej odebrać ponownie itp itd, skapniecie się o co mi chodzi po kodzie :)
nie umiem zrobić też systemu czasu że co godzine dodaje graczowi 1pkt do osiągnięć 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
W dniu 31.01.2023 o 00:37, frankejjnyt napisał:

siemka mam prośbę
mógłby ktoś napisać kawałek kodu do osiągnięć? jestem początkujący w tym temacie i nie mam pomysłu aby skończyć ten skript
KOD:


nie umiem zrobić blokady aby po odebraniu nagrody za np wykopanie 1000 bloków nie można było jej odebrać ponownie itp itd, skapniecie się o co mi chodzi po kodzie :)
nie umiem zrobić też systemu czasu że co godzine dodaje graczowi 1pkt do osiągnięć

Pro tip wywal te variables bo to się resetuje przy restarcie serwera a reszta i tak będzie bez tego działała 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

nie rozumiem po co określasz opcje na coś co poźniej wykorzystujesz raz w kodzie... po co dodawać te zbędne linijki?
variables do wywalenia
ogółem cały obecny kod mający 188 linijek można skrócić co najmniej do ok myśle 100 max... tylko trzeba odrobine pomyśleć 

podeślę Ci tutaj potem w edycji tego postu jak ja to widze

to co masz ale sprawniejsze:
 

on load:
	set {os_kopanie1_wymagania} to 1000
	set {os_kopanie2_wymagania} to 5000
	set {os_kopanie3_wymagania} to 10000
	set {os_kopanie4_wymagania} to 20000
	set {os_kopanie5_wymagania} to 50000
	set {os_kopanie6_wymagania} to 100000
	set {os_zabij1_wymagania} to 10
	set {os_zabij2_wymagania} to 50
	set {os_zabij3_wymagania} to 100
	set {os_zabij4_wymagania} to 200
	set {os_zabij5_wymagania} to 500
	set {os_zabij6_wymagania} to 1000
	set {os_zgin1_wymagania} to 10
	set {os_zgin2_wymagania} to 50
	set {os_zgin3_wymagania} to 100
	set {os_zgin4_wymagania} to 150
	set {os_zgin5_wymagania} to 200
	set {os_zgin6_wymagania} to 500
	set {os_zjedze1_wymagania} to 10
	set {os_zjedze2_wymagania} to 15
	set {os_zjedze3_wymagania} to 20
	set {os_zjedze4_wymagania} to 50
	set {os_zjedze5_wymagania} to 100
	set {os_zjedze6_wymagania} to 300
	set {os_zjedz1_wymagania} to 10
	set {os_zjedz2_wymagania} to 50
	set {os_zjedz3_wymagania} to 100
	set {os_zjedz4_wymagania} to 150
	set {os_zjedz5_wymagania} to 200
	set {os_zjedz6_wymagania} to 500
	set {os_godziny1_wymagania} to 1
	set {os_godziny2_wymagania} to 5
	set {os_godziny3_wymagania} to 10
	set {os_godziny4_wymagania} to 20
	set {os_godziny5_wymagania} to 35
	set {os_godziny6_wymagania} to 100

on join:
	if {topki::stone::%player%} is not set:
		set {topki::stone::%player%} to 0
		set {topki::obsydian::%player%} to 0
		set {topki::zabojstwa::%player%} to 0
		set {topki::smierci::%player%} to 0
		set {topki::refile::%player%} to 0
		set {topki::koxy::%player%} to 0

on mine:
	add 1 to {topki::stone::%player%}
	loop 6 times:
		if {topki::stone::%player%} = {os_kopanie%loop-number%_wymagania}:
			send title "&aUWAGA" with subtitle "&fOsiągnięcie odblokowane /osiągnięcia" to player

on death:
	if victim is a player:
		if attacker is a player:
			add 1 to {topki::smierci::%victim%}
			add 1 to {topki::zabojstwa::%attacker%}
			loop 6 times:
				if {topki::smierci::%victim%} = {os_zgin%loop-number%_wymagania}:
					send title "&aUWAGA" with subtitle "&fOsiągnięcie odblokowane /osiągnięcia" to victim
				if {topki::zabojstwa::%attacker%} = {os_zabij%loop-number%_wymagania}:
					send title "&aUWAGA" with subtitle "&fOsiągnięcie odblokowane /osiągnięcia" to attacker
					
on consume:
	if type of event-item is golden apple:
		add 1 to {topki::refile::%player%}
		loop 6 times:
			if {topki::refile::%player%} = {os_zjedz%loop-number%_wymagania}:
				send title "&aUWAGA" with subtitle "&fOsiągnięcie odblokowane /osiągnięcia" to player
	else if type of event-item is enchanted golden apple:
		add 1 to {topki::koxy::%player%}
		loop 6 times:
			if {topki::koxy::%player%} = {os_zjedz%loop-number%_wymagania}:
				send title "&aUWAGA" with subtitle "&fOsiągnięcie odblokowane /osiągnięcia" to player
	
on inventory click:
	if inventory name of event-inventory is "&cOsiagniecia":
		cancel event
		
command /osiagniecia:
	trigger:
		open chest with 1 row named "&cOsiagniecia" to player
		wait 4 ticks
		set slot 8 of player's current inventory to paper of unbreaking 10 named "&aTwoje statystyki" with lore " " and "&aWykopane bloki: &f%{topki::stone::%player%}%" and "&aZabójstwa: &f%{topki::zabojstwa::%player%}%" and "&aŚmierci: &f%{topki::smierci::%player%}%" and "&aZjedzone refile: &f%{topki::refile::%player%}%" and "&aZjedzone koxy: &f%{topki::koxy::%player%}%"
		set slot 0 of player's current inventory to stone named "&aNagroda za kopanie" with lore " " and "&7>> Wykop &f1000 &7bloków" and "&aNagroda - &f1x Diamentowy klucz" and " " and "&7>> Wykop &f5000 &7bloków" and "&aNagroda - &f2x Diamentowy klucz" and " " and "&7>> Wykop &f10000 &7bloków" and "&aNagroda - &f2x Emeraldowy klucz" and " " and "&7>> Wykop &f20000 &7bloków" and "&aNagroda - &f4x Emeraldowy klucz" and " " and "&7>> Wykop &f50000 &7bloków" and "&aNagroda - &f4x Legendarny klucz" and " " and "&7>> Wykop &f100000 &7bloków" and "&aNagroda - &f10x Legendarny klucz"
		set slot 1 of player's current inventory to diamond sword named "&aNagroda za zabójstwa" with lore " " and "&7>> Zabij &f10 &7graczy" and "&aNagroda - &f1x Emeraldowy klucz" and " " and "&7>> Zabij &f50 &7graczy" and "&aNagroda - &f2x Diamentowy klucz" and " " and "&7>> Zabij &f100 &7graczy" and "&aNagroda - &f2x Legendarny klucz" and " " and "&7>> Zabij &f200 &7graczy" and "&aNagroda - &fRanga svip na 10dni" and " " and "&7>> Zabij &f500 &7graczy" and "&aNagroda - &fRanga svip na zawsze" and " " and "&7>> Zabij &f1000 &7graczy" and "&aNagroda - &f30x skrzynek seta"
		set slot 2 of player's current inventory to pufferfish named "&aNagroda za śmierci" with lore " " and "&7>> Zgiń &f10 &7razy" and "&aNagroda - &f1x Emeraldowy klucz" and " " and "&7>> Zgiń &f50 &7razy" and "&aNagroda - &f2x Diamentowy klucz" and " " and "&7>> Zgiń &f100 &7razy" and "&aNagroda - &f2x Legendarny klucz" and " " and "&7>> Zgiń &f100 &7razy" and "&aNagroda - &f2x Emeraldowy klucz" and " " and "&7>> Zgiń &f200 &7razy" and "&aNagroda - &f2x Legendarny klucz" and " " and "&7>> Zgiń &f500 &7razy" and "&aNagroda - &f10x Legendarny klucz"
		set slot 3 of player's current inventory to golden apple named "&aNagroda za zjedzone refile" with lore " " and "&7>> Zjedz &f10 &7razy" and "&aNagroda - &f1x Emeraldowy klucz" and " " and "&7>> Zjedz &f50 &7razy" and "&aNagroda - &f2x Diamentowy klucz" and " " and "&7>> Zjedz &f100 &7razy" and "&aNagroda - &f2x Legendarny klucz" and " " and "&7>> Zjedz &f100 &7razy" and "&aNagroda - &f2x Emeraldowy klucz" and " " and "&7>> Zjedz &f200 &7razy" and "&aNagroda - &f2x Legendarny klucz" and " " and "&7>> Zjedz &f500 &7razy" and "&aNagroda - &f10x Legendarny klucz"
		set slot 4 of player's current inventory to enchanted golden apple named "&aNagroda za zjedzone koxy" with lore " " and "&7>> Zjedz &f10 &7razy" and "&aNagroda - &f1x Emeraldowy klucz" and " " and "&7>> Zjedz &f10 &7razy" and "&aNagroda - &f4x Diamentowy klucz" and " " and "&7>> Zjedz &f20 &7razy" and "&aNagroda - &f4x Legendarny klucz" and " " and "&7>> Zjedz &f50 &7razy" and "&aNagroda - &f4x Emeraldowy klucz" and " " and "&7>> Zjedz &f100 &7razy" and "&aNagroda - &f4x Legendarny klucz" and " " and "&7>> Zjedz &f300 &7razy" and "&aNagroda - &f20x Legendarny klucz"
		set slot 6 of player's current inventory to clock named "&aNagroda za spedzony czas" with lore " " and "&7>> Graj &f1h" and "&aNagroda - &f5 monet" and " " and "&7>> Graj &f5h" and "&aNagroda - &f10 monet" and " " and "&7>> Graj &f10h" and "&aNagroda - &f20 monet" and " " and "&7>> Graj &f20h" and "&aNagroda - &f30 monet" and " " and "&7>> Graj &f35h" and "&aNagroda - &f30 monet" and " " and "&7>> Graj &f100h" and "&aNagroda - &f50 monet"

potem podrzuce dalsze prace jak blokaza odbioru osiągnięć i własciwie cały twój zamysł


powiedz mi tylko prosze czy zamierzasz używać tego:
{topki::obsydian::%player%} 
ponieważ w całym kodzie nie ma żadnego odcniesienia do tej zmiennej

Edytowane przez Saanjuk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
2 godziny temu, Saanjuk napisał:

nie rozumiem po co okreścasz ocje na coś co poźniej wykorzystujesz raz w kodzie... po co dodwać te zbędne linijki?
variables do wywalenia
ogółem cały obecny kod mający 188 linijek można skrócić co najmniej do ok myśle 100 max... tylko trzeba odrobine pomyśleć 

podeślę Ci tutaj potem w edycji tego postu jak ja to widze

to co masz ale sprawniejsze:
 

on load:
	set {os_kopanie1_wymagania} to 1000
	set {os_kopanie2_wymagania} to 5000
	set {os_kopanie3_wymagania} to 10000
	set {os_kopanie4_wymagania} to 20000
	set {os_kopanie5_wymagania} to 50000
	set {os_kopanie6_wymagania} to 100000
	set {os_zabij1_wymagania} to 10
	set {os_zabij2_wymagania} to 50
	set {os_zabij3_wymagania} to 100
	set {os_zabij4_wymagania} to 200
	set {os_zabij5_wymagania} to 500
	set {os_zabij6_wymagania} to 1000
	set {os_zgin1_wymagania} to 10
	set {os_zgin2_wymagania} to 50
	set {os_zgin3_wymagania} to 100
	set {os_zgin4_wymagania} to 150
	set {os_zgin5_wymagania} to 200
	set {os_zgin6_wymagania} to 500
	set {os_zjedze1_wymagania} to 10
	set {os_zjedze2_wymagania} to 15
	set {os_zjedze3_wymagania} to 20
	set {os_zjedze4_wymagania} to 50
	set {os_zjedze5_wymagania} to 100
	set {os_zjedze6_wymagania} to 300
	set {os_zjedz1_wymagania} to 10
	set {os_zjedz2_wymagania} to 50
	set {os_zjedz3_wymagania} to 100
	set {os_zjedz4_wymagania} to 150
	set {os_zjedz5_wymagania} to 200
	set {os_zjedz6_wymagania} to 500
	set {os_godziny1_wymagania} to 1
	set {os_godziny2_wymagania} to 5
	set {os_godziny3_wymagania} to 10
	set {os_godziny4_wymagania} to 20
	set {os_godziny5_wymagania} to 35
	set {os_godziny6_wymagania} to 100

on join:
	if {topki::stone::%player%} is not set:
		set {topki::stone::%player%} to 0
		set {topki::obsydian::%player%} to 0
		set {topki::zabojstwa::%player%} to 0
		set {topki::smierci::%player%} to 0
		set {topki::refile::%player%} to 0
		set {topki::koxy::%player%} to 0

on mine:
	add 1 to {topki::stone::%player%}
	loop 6 times:
		if {topki::stone::%player%} = {os_kopanie%loop-number%_wymagania}:
			send title "&aUWAGA" with subtitle "&fOsiągnięcie odblokowane /osiągnięcia" to player

on death:
	if victim is a player:
		if attacker is a player:
			add 1 to {topki::smierci::%victim%}
			add 1 to {topki::zabojstwa::%attacker%}
			loop 6 times:
				if {topki::smierci::%victim%} = {os_zgin%loop-number%_wymagania}:
					send title "&aUWAGA" with subtitle "&fOsiągnięcie odblokowane /osiągnięcia" to victim
				if {topki::zabojstwa::%attacker%} = {os_zabij%loop-number%_wymagania}:
					send title "&aUWAGA" with subtitle "&fOsiągnięcie odblokowane /osiągnięcia" to attacker
					
on consume:
	if type of event-item is golden apple:
		add 1 to {topki::refile::%player%}
		loop 6 times:
			if {topki::refile::%player%} = {os_zjedz%loop-number%_wymagania}:
				send title "&aUWAGA" with subtitle "&fOsiągnięcie odblokowane /osiągnięcia" to player
	else if type of event-item is enchanted golden apple:
		add 1 to {topki::koxy::%player%}
		loop 6 times:
			if {topki::koxy::%player%} = {os_zjedz%loop-number%_wymagania}:
				send title "&aUWAGA" with subtitle "&fOsiągnięcie odblokowane /osiągnięcia" to player
	
on inventory click:
	if inventory name of event-inventory is "&cOsiagniecia":
		cancel event
		
command /osiagniecia:
	trigger:
		open chest with 1 row named "&cOsiagniecia" to player
		wait 4 ticks
		set slot 8 of player's current inventory to paper of unbreaking 10 named "&aTwoje statystyki" with lore " " and "&aWykopane bloki: &f%{topki::stone::%player%}%" and "&aZabójstwa: &f%{topki::zabojstwa::%player%}%" and "&aŚmierci: &f%{topki::smierci::%player%}%" and "&aZjedzone refile: &f%{topki::refile::%player%}%" and "&aZjedzone koxy: &f%{topki::koxy::%player%}%"
		set slot 0 of player's current inventory to stone named "&aNagroda za kopanie" with lore " " and "&7>> Wykop &f1000 &7bloków" and "&aNagroda - &f1x Diamentowy klucz" and " " and "&7>> Wykop &f5000 &7bloków" and "&aNagroda - &f2x Diamentowy klucz" and " " and "&7>> Wykop &f10000 &7bloków" and "&aNagroda - &f2x Emeraldowy klucz" and " " and "&7>> Wykop &f20000 &7bloków" and "&aNagroda - &f4x Emeraldowy klucz" and " " and "&7>> Wykop &f50000 &7bloków" and "&aNagroda - &f4x Legendarny klucz" and " " and "&7>> Wykop &f100000 &7bloków" and "&aNagroda - &f10x Legendarny klucz"
		set slot 1 of player's current inventory to diamond sword named "&aNagroda za zabójstwa" with lore " " and "&7>> Zabij &f10 &7graczy" and "&aNagroda - &f1x Emeraldowy klucz" and " " and "&7>> Zabij &f50 &7graczy" and "&aNagroda - &f2x Diamentowy klucz" and " " and "&7>> Zabij &f100 &7graczy" and "&aNagroda - &f2x Legendarny klucz" and " " and "&7>> Zabij &f200 &7graczy" and "&aNagroda - &fRanga svip na 10dni" and " " and "&7>> Zabij &f500 &7graczy" and "&aNagroda - &fRanga svip na zawsze" and " " and "&7>> Zabij &f1000 &7graczy" and "&aNagroda - &f30x skrzynek seta"
		set slot 2 of player's current inventory to pufferfish named "&aNagroda za śmierci" with lore " " and "&7>> Zgiń &f10 &7razy" and "&aNagroda - &f1x Emeraldowy klucz" and " " and "&7>> Zgiń &f50 &7razy" and "&aNagroda - &f2x Diamentowy klucz" and " " and "&7>> Zgiń &f100 &7razy" and "&aNagroda - &f2x Legendarny klucz" and " " and "&7>> Zgiń &f100 &7razy" and "&aNagroda - &f2x Emeraldowy klucz" and " " and "&7>> Zgiń &f200 &7razy" and "&aNagroda - &f2x Legendarny klucz" and " " and "&7>> Zgiń &f500 &7razy" and "&aNagroda - &f10x Legendarny klucz"
		set slot 3 of player's current inventory to golden apple named "&aNagroda za zjedzone refile" with lore " " and "&7>> Zjedz &f10 &7razy" and "&aNagroda - &f1x Emeraldowy klucz" and " " and "&7>> Zjedz &f50 &7razy" and "&aNagroda - &f2x Diamentowy klucz" and " " and "&7>> Zjedz &f100 &7razy" and "&aNagroda - &f2x Legendarny klucz" and " " and "&7>> Zjedz &f100 &7razy" and "&aNagroda - &f2x Emeraldowy klucz" and " " and "&7>> Zjedz &f200 &7razy" and "&aNagroda - &f2x Legendarny klucz" and " " and "&7>> Zjedz &f500 &7razy" and "&aNagroda - &f10x Legendarny klucz"
		set slot 4 of player's current inventory to enchanted golden apple named "&aNagroda za zjedzone koxy" with lore " " and "&7>> Zjedz &f10 &7razy" and "&aNagroda - &f1x Emeraldowy klucz" and " " and "&7>> Zjedz &f10 &7razy" and "&aNagroda - &f4x Diamentowy klucz" and " " and "&7>> Zjedz &f20 &7razy" and "&aNagroda - &f4x Legendarny klucz" and " " and "&7>> Zjedz &f50 &7razy" and "&aNagroda - &f4x Emeraldowy klucz" and " " and "&7>> Zjedz &f100 &7razy" and "&aNagroda - &f4x Legendarny klucz" and " " and "&7>> Zjedz &f300 &7razy" and "&aNagroda - &f20x Legendarny klucz"
		set slot 6 of player's current inventory to clock named "&aNagroda za spedzony czas" with lore " " and "&7>> Graj &f1h" and "&aNagroda - &f5 monet" and " " and "&7>> Graj &f5h" and "&aNagroda - &f10 monet" and " " and "&7>> Graj &f10h" and "&aNagroda - &f20 monet" and " " and "&7>> Graj &f20h" and "&aNagroda - &f30 monet" and " " and "&7>> Graj &f35h" and "&aNagroda - &f30 monet" and " " and "&7>> Graj &f100h" and "&aNagroda - &f50 monet"

potem podrzuce dalsze prace jak blokaza odbioru osiągnięć i własciwie cały twój zamysł


powiedz mi tylko prosze czy zamierzasz używać tego:
{topki::obsydian::%player%} 
ponieważ w całym kodzie nie ma żadnego odcniesienia do tej zmiennej

super, dzięki podeślij cały jak możesz.

{topki::obsydian::%player%}  co do tego to obojętnie możesz to wywalić lub zmienić byle by działało <3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

@frankejjnyt

Wprowadź sobie swoje nagrody myslę że rozpoznasz co gdzie i jak każda nagrowa to teraz tripwire hook który zazwyczaj robi za klucz a widzialem że tam miałeś w lore coś o kluczach

i nie zdziw się ze w statystykach po /sk reload bd miał czas gry <none> musisz relognąć aby zaczął się liczyć ponieważ startuje go event "on join"

jak co to byl przez sekudne nie poprawiony kod ale jak wejdziesz w linka to wtedy jest git bo edytowalem juz w code.skript.pl
 

Edytowane przez Saanjuk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...