Witam, mam taki kod, lecz chcialbym zeby jednostki ktore skrypt liczy byly uderzane przez attackera, a nie przez serwer, dzieki z gory.
loop all entities in radius 10 of attacker:
if loop-entity is not attacker:
if loop-entity is not a dropped item:
if loop-entity is not a storage_minecart:
set {damage_tako} to damage
damage loop-entities by {damage_tako}
poprawka, zrobilem cos takiego
loop all monsters in radius 10 of attacker:
if loop-entity is not attacker:
set {damage_tako} to damage
make the attacker damage loop-monsters by {damage_tako}
lecz po uderzeniu duzej ilosci mobow jest lag 20sekundowy ;/ da sie jakos to zrobic bez laga?
Pytanie
00_00szymek 0
Witam, mam taki kod, lecz chcialbym zeby jednostki ktore skrypt liczy byly uderzane przez attackera, a nie przez serwer, dzieki z gory.
loop all entities in radius 10 of attacker: if loop-entity is not attacker: if loop-entity is not a dropped item: if loop-entity is not a storage_minecart: set {damage_tako} to damage damage loop-entities by {damage_tako}
poprawka, zrobilem cos takiego
loop all monsters in radius 10 of attacker: if loop-entity is not attacker: set {damage_tako} to damage make the attacker damage loop-monsters by {damage_tako}
lecz po uderzeniu duzej ilosci mobow jest lag 20sekundowy ;/ da sie jakos to zrobic bez laga?
Edytowane przez 00_00szymekOdnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
7 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.