Skocz do zawartości
  • 0

Damage


00_00szymek

Pytanie

Witam, mam taki kod, lecz chcialbym zeby jednostki ktore skrypt liczy byly uderzane przez attackera, a nie przez serwer, dzieki z gory.

		loop all entities in radius 10 of attacker:
			if loop-entity is not attacker:
				if loop-entity is not a dropped item:
					if loop-entity is not a storage_minecart:
						set {damage_tako} to damage
						damage loop-entities by {damage_tako}

poprawka, zrobilem cos takiego

		loop all monsters in radius 10 of attacker:
			if loop-entity is not attacker:
				set {damage_tako} to damage
				make the attacker damage loop-monsters by {damage_tako}

lecz po uderzeniu duzej ilosci mobow jest lag 20sekundowy ;/ da sie jakos to zrobic bez laga?

Edytowane przez 00_00szymek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Zamiast tyle razy wykonywać warunek, skorzystaj z filtrów https://docs.skunity.com/syntax/search/id:5123

10 godzin temu, 00_00szymek napisał:
loop-monsters

daj loop-entity 

albo z racji że damage przyjmuje obiekty to możesz dać po prostu

damage all monsters in radius 10 of attacker where [input is not attacker] by {damage_tako}

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
8 godzin temu, CoFFeIN04 napisał:

Zamiast tyle razy wykonywać warunek, skorzystaj z filtrów https://docs.skunity.com/syntax/search/id:5123

daj loop-entity 

albo z racji że damage przyjmuje obiekty to możesz dać po prostu

damage all monsters in radius 10 of attacker where [input is not attacker] by {damage_tako}

 

EDIT: nie dziala, mam na mysli zabijam 30 mobow ktore byly w obrebie 10 kratek i dostaje expa za 1 moba/ jak to naprawic

Edytowane przez 00_00szymek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Z tego co widzę to u mnie działa, zadaje obrażenia prawidłowo.

23 godziny temu, 00_00szymek napisał:

expa

możesz spróbować z tym 

 

W dniu 12.08.2022 o 00:36, 00_00szymek napisał:
make the attacker damage loop-monsters by {damage_tako}

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
1 godzinę temu, CoFFeIN04 napisał:

Z tego co widzę to u mnie działa, zadaje obrażenia prawidłowo. 

możesz spróbować z tym 

 

 

jak juz pisalem, to co napisales teraz laguje ogromnie serwer, a czasem nawet go wywala. 

u mnie ten przykład który napisales wczesniej, tez zadaje obrazenia, nie laguje iwszystko spoko, tylko zadaje je serwer/skript nie wiem, a nie oryginalny attacker

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
damage all monsters in radius 10 of attacker where [input is not attacker] by {damage_tako}

to nie powinno zbytnio obciążać serwera 

 

natomiast ta opcja 

2 godziny temu, CoFFeIN04 napisał:
make the attacker damage loop-monsters by {damage_tako}

pochodzi z jakiegoś addona, nie wiem jak on jest napisany więc może to tego wina

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Godzinę temu, CoFFeIN04 napisał:
damage all monsters in radius 10 of attacker where [input is not attacker] by {damage_tako}

to nie powinno zbytnio obciążać serwera 

 

natomiast ta opcja 

pochodzi z jakiegoś addona, nie wiem jak on jest napisany więc może to tego wina

Nie rozumiesz, ta linijka

damage all monsters in radius 10 of attacker where [input is not attacker] by {damage_tako}
nie obciaza serwera lecz zabijam 30 mobow jednym uderzeniem i dostaje expa tylko za tego ktorego uderzylem pierwszego czyli tak jakby, oryginalny attacker sie zmienil a chce zrobic tak zeby sie nie zmienial, make the attacker LAGUJE OGROMNIE SERWER!,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
on damage:
    attacker is a player
    {attack::%attacker%} is not set
    set {attack::%attacker%} to true
    cancel event
    loop all monsters in radius 10 of attacker where [input is not attacker]:
        attacker.attack(loop-entity)
    delete {attack::%attacker%}

spróbuj tak, u mnie nie powoduje lagów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...