Cygan 0 Opublikowano 2 sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 2 sierpnia 2022 Nazwa: SGAMMA Autor: Szymuś Opis: Skrypt na Gammę! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
naujan 73 Opublikowano 23 września 2022 Udostępnij Opublikowano 23 września 2022 Cześć! apply night vision of tier 2 to player for 1000000 seconds Po co tier 2? Efektu to nie zmieni. quit: remove night vision from player Zły trigger, używamy on leave: # - Dalszy kod if arg-1 is not set: send "&cPoprawne użycie: &f/gamma on/off" Wystarczy przed trigger: dać usage: Poprawnie napisany skrypt: command /gamma [<text>]: usage: &cPoprawne użycie: &f/gamma on/off trigger: if arg-1 is "on": apply night vision to player for 1000000 seconds if arg-1 is "off": remove night vision from player on leave: remove night vision from player Cygan, _NoBo_ i charliegod 2 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aksolotl 19 Opublikowano 1 października 2022 Udostępnij Opublikowano 1 października 2022 Propozycje: Dodaj permisje (permission: permisja.susgen) Zrób alias (/g) Jak zły argument dać info Błędy: Brak - tylko zmień "quit:" na "on leave:" Edit: (nie usuwajcie pls) Luki20091 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luki20091 8 Opublikowano 11 grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 11 grudnia 2022 Ciekawe, a co powiecie o tym skrypcie? https://skript.pl/temat/53962-wizualne-efekty-glow-gamma-proste/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeZetYT 11 Opublikowano 16 sierpnia 2024 Udostępnij Opublikowano 16 sierpnia 2024 (edytowane) No nie wygląda to dobrze. 1. Szkoda że nie ma opcji dania gammy innemu graczowi jako administrator. 2. Po co używać on/off? Wystarczy żeby dać system sprawdzający czy gracz ma włączoną lub nie. Jeśli ma, to wyłącza, jeśli nie ma, włącza. Proste. 3. Zły trigger. Nie będzie działać coś takiego jak quit. Użyć trzeba tu eventu 'on quit:' bądź 'on leave:' 4. Kiedy gracz poda argument ale nie będzie to żaden z przewidzianych to nic nie pojawi się na czacie. 5. Nie użyłeś tabowania. W tym przypadku akurat łatwo się domyślić jaki będzie arg ale mimo wszystko lepiej jakby dodać tabowanie argumentów żeby było lepiej i ładniej. 6. Zamiast przewidywać co gracz zrobi źle mogłeś dać po prostu usage. 7. Po co ten night vision ma tier 2? Nic to nie zmieni. 8. Po co w ogóle jest usuwanie efektu gdy gracz wyjdzie? Powinien się cały czas utrzymywać. 9. A co jeśli gracz zginie lub straci totem z włączoną gammą? Obie rzeczy zabierają wszystkie efekty. Skrypt nie przewiduje takiej sytuacji i usunie efekt, a gdy gracz będzie chciał włączyć gamme to mu pokaże że została wyłączona kiedy jej nawet nie ma wtf 10. Powinno być po włączeniu lub wyłączeniu gammy jakaś informacja o tym. Jest dużo nieprzemyślanych kwestii, zaobserwowałem 10 więc skrypt słaby. Wiem że prosty, ale mimo wszystko źle napisany... Skrypt: 2/10 Edytowane 16 sierpnia 2024 przez TeZetYT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.