Skocz do zawartości
  • 0

Problem z Gui w sk


DeepesT

Pytanie

2 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
command /test22 [<text>]:
    trigger:
        close player's inventory
        open chest with 5 rows named "&fRECEPTURY1" to player
on inventory click:
    if clicked inventory is player's inventory:
        stop
    if "%inventory name of player's current inventory%" is "&fRECEPTURY1":
        cancel event
        if clicked slot is 44:
            close player's inventory
            open chest with 5 rows named "&fRECEPTURY2" to player
            stop
    if "%inventory name of player's current inventory%" is "&fRECEPTURY2":
        cancel event      
        if clicked slot is 36:
            close player's inventory
            open chest with 5 rows named "&fRECEPTURY1" to player
            stop
        if clicked slot is 44:
            open chest with 5 rows named "&fRECEPTURY3" to player
            close player's inventory
            stop

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...