Skocz do zawartości
  • 0

Blokowanie nakładanie enchatów na dynie w 1.19


SteveMinecraft

Pytanie

14 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Wymagany dodatek skript-reflect

on inventory click:
    if event-inventory is anvil inventory:
        if event-inventory.getResult() is lit pumpkin:
            if event-inventory.getResult() is enchanted:
                if enchantments of event-inventory.getResult() is not enchantments of event-inventory.getFirstSlot():
                    cancel event
on enchant:
    if event-item is lit pumpkin:
        cancel event

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
12 minut temu, W1tt napisał:

Wymagany dodatek skript-reflect

on inventory click:
    if event-inventory is anvil inventory:
        if event-inventory.getResult() is lit pumpkin:
            if event-inventory.getResult() is enchanted:
                if enchantments of event-inventory.getResult() is not enchantments of event-inventory.getFirstSlot():
                    cancel event
on enchant:
    if event-item is lit pumpkin:
        cancel event

 

i to zadziała na wszystkie dynie w 1.19? i zadziała na kazde tez kowadła (zniszczone lekko bardzo i w ogole nie zniszczone)?

Skript reflect jest na 1.19? mógłbym do niego linka?

Edytowane przez SteveMinecraft
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Aa, bo tą zwykłą dynię można też nałożyć.. :d

on inventory click:
    if event-inventory is anvil inventory:
        if event-inventory.getResult() is lit pumpkin or carved pumpkin:
            if event-inventory.getResult() is enchanted:
                if enchantments of event-inventory.getResult() is not enchantments of event-inventory.getFirstSlot():
                    cancel event
on enchant:
    if event-item is lit pumpkin or carved pumpkin:
        cancel event

Link do reflecta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
1 minutę temu, W1tt napisał:

Aa, bo tą zwykłą dynię można też nałożyć.. :d

on inventory click:
    if event-inventory is anvil inventory:
        if event-inventory.getResult() is lit pumpkin or carved pumpkin:
            if event-inventory.getResult() is enchanted:
                if enchantments of event-inventory.getResult() is not enchantments of event-inventory.getFirstSlot():
                    cancel event
on enchant:
    if event-item is lit pumpkin or carved pumpkin:
        cancel event

Link do reflecta

i kowadła na kazde kowadła zadziała (te zniszczone, nie zniszczone, lekko zniszczone)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Dobra, znalazłem błąd w tym kodzie, ten powinien być dobry:

import:
    org.bukkit.event.inventory.InventoryType

on inventory click:
    if event-inventory is anvil inventory:
        if event.getSlotType() is InventoryType.SlotType.RESULT:
            if event-inventory.getResult() is lit pumpkin or carved pumpkin:
                if event-inventory.getResult() is enchanted:
                    if event-inventory.getFirstItem() is not air:
                        cancel event
on enchant:
    if event-item is lit pumpkin or carved pumpkin:
        cancel event

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Teraz, W1tt napisał:

Dobra, znalazłem błąd w tym kodzie, ten powinien być dobry:

import:
    org.bukkit.event.inventory.InventoryType

on inventory click:
    if event-inventory is anvil inventory:
        if event.getSlotType() is InventoryType.SlotType.RESULT:
            if event-inventory.getResult() is lit pumpkin or carved pumpkin:
                if event-inventory.getResult() is enchanted:
                    if event-inventory.getFirstItem() is not air:
                        cancel event
on enchant:
    if event-item is lit pumpkin or carved pumpkin:
        cancel event

 

to wypróbuję zaraz :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
19 minut temu, W1tt napisał:

Dobra, znalazłem błąd w tym kodzie, ten powinien być dobry:

import:
    org.bukkit.event.inventory.InventoryType

on inventory click:
    if event-inventory is anvil inventory:
        if event.getSlotType() is InventoryType.SlotType.RESULT:
            if event-inventory.getResult() is lit pumpkin or carved pumpkin:
                if event-inventory.getResult() is enchanted:
                    if event-inventory.getFirstItem() is not air:
                        cancel event
on enchant:
    if event-item is lit pumpkin or carved pumpkin:
        cancel event

 

blokuje ta dynie carved ale zwykłej dynii nie blokuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

To chyba żaden problem, zwykłej i tak nie da się nałożyć na głowę. Jeżeli jednak tak wolisz, to proszę:

import:
    org.bukkit.event.inventory.InventoryType

on inventory click:
    if event-inventory is anvil inventory:
        if event.getSlotType() is InventoryType.SlotType.RESULT:
            if event-inventory.getResult() is lit pumpkin or carved pumpkin or pumpkin:
                if event-inventory.getResult() is enchanted:
                    if event-inventory.getFirstItem() is not air:
                        cancel event
on enchant:
    if event-item is lit pumpkin or carved pumpkin or pumpkin:
        cancel event

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
4 minuty temu, W1tt napisał:

To chyba żaden problem, zwykłej i tak nie da się nałożyć na głowę. Jeżeli jednak tak wolisz, to proszę:

import:
    org.bukkit.event.inventory.InventoryType

on inventory click:
    if event-inventory is anvil inventory:
        if event.getSlotType() is InventoryType.SlotType.RESULT:
            if event-inventory.getResult() is lit pumpkin or carved pumpkin or pumpkin:
                if event-inventory.getResult() is enchanted:
                    if event-inventory.getFirstItem() is not air:
                        cancel event
on enchant:
    if event-item is lit pumpkin or carved pumpkin or pumpkin:
        cancel event

 

dziękuję

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...