Skocz do zawartości
  • 0

Losowe kity po śmierci


Maras124PL

Pytanie

12 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
on load:
	set {kits::1::*} to stone pickaxe, wooden sword
	set {kits::2::*} to diamond sword
	set {kits::3::*} to iron helmet, diamond hoe
function giveKit(p:player,n:number):
	if {kits::%{_n}%::*} is not set:
		stop
	add {kits::%{_n}%::*} to {_p}
command /core ustawkit <number>:
	trigger:
		if {kits::%arg%::*} is not set:
			send "brak zestawu"
			stop
		set {kits::set} to arg
		send "ustawiono zestaw %arg%"
on respawn:
	giveKit(player, {kits::set})

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
1 godzinę temu, CoFFeIN04 napisał:
on load:
	set {kits::1::*} to stone pickaxe, wooden sword
	set {kits::2::*} to diamond sword
	set {kits::3::*} to iron helmet, diamond hoe
function giveKit(p:player,n:number):
	if {kits::%{_n}%::*} is not set:
		stop
	add {kits::%{_n}%::*} to {_p}
command /core ustawkit <number>:
	trigger:
		if {kits::%arg%::*} is not set:
			send "brak zestawu"
			stop
		set {kits::set} to arg
		send "ustawiono zestaw %arg%"
on respawn:
	giveKit(player, {kits::set})

 

nie dziala, bledow nie ma, ale daje caly czas ten sam kit

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
37 minut temu, Maras124PL napisał:

ale daje caly czas ten sam kit

no tak, jest dokładnie tak jak sobie zażyczyłeś, masz komendę do ustawiania kitu który chcesz dawać

 

W dniu 23.07.2022 o 07:12, Maras124PL napisał:

daje losowy kitt ze zmiennej ktore da sie ustawic komenda /core ustawkit <numer kita>

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
36 minut temu, Maras124PL napisał:

mi chodzilo o to, ze ustawia sie np 5 kitow, a po smierci sa one losowane i jeden trafia do gracza

To po jaki grzyb ta zmienna i komenda XD

on load:
	set {kits::1::*} to stone pickaxe, wooden sword
	set {kits::2::*} to diamond sword
	set {kits::3::*} to iron helmet, diamond hoe
function giveKit(p:player,n:number):
	if {kits::%{_n}%::*} is not set:
		stop
	add {kits::%{_n}%::*} to {_p}
on respawn:
	giveKit(player, random integer between 1 and 3)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Godzinę temu, CoFFeIN04 napisał:

To po jaki grzyb ta zmienna i komenda XD

on load:
	set {kits::1::*} to stone pickaxe, wooden sword
	set {kits::2::*} to diamond sword
	set {kits::3::*} to iron helmet, diamond hoe
function giveKit(p:player,n:number):
	if {kits::%{_n}%::*} is not set:
		stop
	add {kits::%{_n}%::*} to {_p}
on respawn:
	giveKit(player, random integer between 1 and 3)

 

nie wiem XDD zrobilem komende zeby dalo sie ustawic kity przez minecrafta a nie skrypt

 

Godzinę temu, CoFFeIN04 napisał:

To po jaki grzyb ta zmienna i komenda XD

on load:
	set {kits::1::*} to stone pickaxe, wooden sword
	set {kits::2::*} to diamond sword
	set {kits::3::*} to iron helmet, diamond hoe
function giveKit(p:player,n:number):
	if {kits::%{_n}%::*} is not set:
		stop
	add {kits::%{_n}%::*} to {_p}
on respawn:
	giveKit(player, random integer between 1 and 3)

 

ok, wszystko dziala ale mam pytanko, da sie jakos po wykonianiu giveKit nalozyc zbroje tam gdzie powinna byc

Szifter

Łączę posty

Notatka dodana przez Szifter

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
7 godzin temu, Maras124PL napisał:

nie wiem XDD zrobilem komende zeby dalo sie ustawic kity przez minecrafta a nie skrypt

 

ok, wszystko dziala ale mam pytanko, da sie jakos po wykonianiu giveKit nalozyc zbroje tam gdzie powinna byc

function giveKit(p:player,n:number):
	if {kits::%{_n}%::*} is not set:
		stop
	loop {kits::%{_n}%::*}:
		if "%loop-value%" contains "helmet" or "chestplate" or "leggings" or "boots":
			equip {_p} with loop-value
		else:
			add loop-value to {_p}

moze tak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
W dniu 24.07.2022 o 21:25, CoFFeIN04 napisał:
function giveKit(p:player,n:number):
	if {kits::%{_n}%::*} is not set:
		stop
	loop {kits::%{_n}%::*}:
		if "%loop-value%" contains "helmet" or "chestplate" or "leggings" or "boots":
			equip {_p} with loop-value
		else:
			add loop-value to {_p}

moze tak

dzieki, wszystko dziala

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...