Maras124PL 1 Opublikowano 23 lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 23 lipca 2022 Czesc, Szukam skryptu ktory po smierci daje losowy kitt ze zmiennej ktore da sie ustawic komenda /core ustawkit <numer kita> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 CoFFeIN04 695 Opublikowano 23 lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 23 lipca 2022 A te kity to z jakiegoś pluginu czy w skrypcie mają być? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Maras124PL 1 Opublikowano 24 lipca 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 24 lipca 2022 8 godzin temu, CoFFeIN04 napisał: A te kity to z jakiegoś pluginu czy w skrypcie mają być? w skrypcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 CoFFeIN04 695 Opublikowano 24 lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 24 lipca 2022 on load: set {kits::1::*} to stone pickaxe, wooden sword set {kits::2::*} to diamond sword set {kits::3::*} to iron helmet, diamond hoe function giveKit(p:player,n:number): if {kits::%{_n}%::*} is not set: stop add {kits::%{_n}%::*} to {_p} command /core ustawkit <number>: trigger: if {kits::%arg%::*} is not set: send "brak zestawu" stop set {kits::set} to arg send "ustawiono zestaw %arg%" on respawn: giveKit(player, {kits::set}) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Maras124PL 1 Opublikowano 24 lipca 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 24 lipca 2022 Dzieki za pomoc, jeszcze takie pytanko, jak ustawic do tych kitow enchantowane przedmioty? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Maras124PL 1 Opublikowano 24 lipca 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 24 lipca 2022 1 godzinę temu, CoFFeIN04 napisał: on load: set {kits::1::*} to stone pickaxe, wooden sword set {kits::2::*} to diamond sword set {kits::3::*} to iron helmet, diamond hoe function giveKit(p:player,n:number): if {kits::%{_n}%::*} is not set: stop add {kits::%{_n}%::*} to {_p} command /core ustawkit <number>: trigger: if {kits::%arg%::*} is not set: send "brak zestawu" stop set {kits::set} to arg send "ustawiono zestaw %arg%" on respawn: giveKit(player, {kits::set}) nie dziala, bledow nie ma, ale daje caly czas ten sam kit Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 CoFFeIN04 695 Opublikowano 24 lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 24 lipca 2022 37 minut temu, Maras124PL napisał: ale daje caly czas ten sam kit no tak, jest dokładnie tak jak sobie zażyczyłeś, masz komendę do ustawiania kitu który chcesz dawać W dniu 23.07.2022 o 07:12, Maras124PL napisał: daje losowy kitt ze zmiennej ktore da sie ustawic komenda /core ustawkit <numer kita> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Maras124PL 1 Opublikowano 24 lipca 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 24 lipca 2022 8 minut temu, CoFFeIN04 napisał: no tak, jest dokładnie tak jak sobie zażyczyłeś, masz komendę do ustawiania kitu który chcesz dawać mi chodzilo o to, ze ustawia sie np 5 kitow, a po smierci sa one losowane i jeden trafia do gracza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 CoFFeIN04 695 Opublikowano 24 lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 24 lipca 2022 36 minut temu, Maras124PL napisał: mi chodzilo o to, ze ustawia sie np 5 kitow, a po smierci sa one losowane i jeden trafia do gracza To po jaki grzyb ta zmienna i komenda XD on load: set {kits::1::*} to stone pickaxe, wooden sword set {kits::2::*} to diamond sword set {kits::3::*} to iron helmet, diamond hoe function giveKit(p:player,n:number): if {kits::%{_n}%::*} is not set: stop add {kits::%{_n}%::*} to {_p} on respawn: giveKit(player, random integer between 1 and 3) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Maras124PL 1 Opublikowano 24 lipca 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 24 lipca 2022 Godzinę temu, CoFFeIN04 napisał: To po jaki grzyb ta zmienna i komenda XD on load: set {kits::1::*} to stone pickaxe, wooden sword set {kits::2::*} to diamond sword set {kits::3::*} to iron helmet, diamond hoe function giveKit(p:player,n:number): if {kits::%{_n}%::*} is not set: stop add {kits::%{_n}%::*} to {_p} on respawn: giveKit(player, random integer between 1 and 3) nie wiem XDD zrobilem komende zeby dalo sie ustawic kity przez minecrafta a nie skrypt Godzinę temu, CoFFeIN04 napisał: To po jaki grzyb ta zmienna i komenda XD on load: set {kits::1::*} to stone pickaxe, wooden sword set {kits::2::*} to diamond sword set {kits::3::*} to iron helmet, diamond hoe function giveKit(p:player,n:number): if {kits::%{_n}%::*} is not set: stop add {kits::%{_n}%::*} to {_p} on respawn: giveKit(player, random integer between 1 and 3) ok, wszystko dziala ale mam pytanko, da sie jakos po wykonianiu giveKit nalozyc zbroje tam gdzie powinna byc Łączę posty Notatka dodana przez Szifter Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 CoFFeIN04 695 Opublikowano 24 lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 24 lipca 2022 7 godzin temu, Maras124PL napisał: nie wiem XDD zrobilem komende zeby dalo sie ustawic kity przez minecrafta a nie skrypt ok, wszystko dziala ale mam pytanko, da sie jakos po wykonianiu giveKit nalozyc zbroje tam gdzie powinna byc function giveKit(p:player,n:number): if {kits::%{_n}%::*} is not set: stop loop {kits::%{_n}%::*}: if "%loop-value%" contains "helmet" or "chestplate" or "leggings" or "boots": equip {_p} with loop-value else: add loop-value to {_p} moze tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Maras124PL 1 Opublikowano 26 lipca 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 26 lipca 2022 W dniu 24.07.2022 o 21:25, CoFFeIN04 napisał: function giveKit(p:player,n:number): if {kits::%{_n}%::*} is not set: stop loop {kits::%{_n}%::*}: if "%loop-value%" contains "helmet" or "chestplate" or "leggings" or "boots": equip {_p} with loop-value else: add loop-value to {_p} moze tak dzieki, wszystko dziala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 ivall 58 Opublikowano 26 lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 26 lipca 2022 Zlecenie zostało wykonane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
Maras124PL 1
Czesc,
Szukam skryptu ktory po smierci daje losowy kitt ze zmiennej ktore da sie ustawic komenda /core ustawkit <numer kita>
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
12 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi