seriomaniak_pl 1 Opublikowano 2 lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 2 lipca 2022 W moim skrypcie potrzebuje fragmentu gdzie sprawdza się czy gracz wypił daną potkę. Mam fragment podany niżej lecz działa przy piciu każdej potki. Wersja: Skriptu 2.6.2 skRayFall 1.9.27 SkQuery 4.1.5 skript-reflect 2.3 skript-yaml 1.3.2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 pruslay 14 Opublikowano 2 lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 2 lipca 2022 (edytowane) 4 minuty temu, seriomaniak_pl napisał: W moim skrypcie potrzebuje fragmentu gdzie sprawdza się czy gracz wypił daną potkę. Mam fragment podany niżej lecz działa przy piciu każdej potki. Wersja: Skriptu 2.6.2 skRayFall 1.9.27 SkQuery 4.1.5 skript-reflect 2.3 skript-yaml 1.3.2 on consume: if player is holding potion of luck: send "test" to player execute console command "effect clear %player% wither" wait 2 tick execute console command "effect clear %player% luck" play sound "entity.witch.drink" to player wait 7 ticks play sound "entity.witch.drink" to player wait 7 ticks play sound "entity.witch.drink" to player create bossbar titled "&aDziałanie płynu Lugola" and id "lugol.%player%" for player with progress 100 with colors green set {lugol::%player%} to 100 Sprawdź to (musisz sobie wytabowac bo na telefonie pisze) Edytowane 2 lipca 2022 przez pruslay Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 seriomaniak_pl 1 Opublikowano 2 lipca 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 2 lipca 2022 Nadal działa na każdy typ potki 3 godziny temu, pruslay napisał: on consume: if player is holding potion of luck: send "test" to player execute console command "effect clear %player% wither" wait 2 tick execute console command "effect clear %player% luck" play sound "entity.witch.drink" to player wait 7 ticks play sound "entity.witch.drink" to player wait 7 ticks play sound "entity.witch.drink" to player create bossbar titled "&aDziałanie płynu Lugola" and id "lugol.%player%" for player with progress 100 with colors green set {lugol::%player%} to 100 Sprawdź to (musisz sobie wytabowac bo na telefonie pisze) taki sam problem miałem również ze sprawdzanie nazwy (... named ...). Wtedy również działały nawet bez spełnionego danego warunku Łączę posty. Notatka dodana przez Glicz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 pruslay 14 Opublikowano 2 lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 2 lipca 2022 (edytowane) Hmm, ale co po prostu każda plotka działa nawet jeżeli napiszesz ze to ma być ta potka potion of luck? podaj wersje skript dodatki No i błędy jeżeli występują on rightclick: if player is holding potion of luck: remove 1 potion of luck from player's inventory send "test" to player execute console command "effect clear %player% wither" wait 2 tick execute console command "effect clear %player% luck" play sound "entity.witch.drink" to player wait 7 ticks play sound "entity.witch.drink" to player wait 7 ticks play sound "entity.witch.drink" to player create bossbar titled "&aDziałanie płynu Lugola" and id "lugol.%player%" for player with progress 100 with colors green set {lugol::%player%} to 100 Ewentualnie spróbuj coś takiego. Edytowane 2 lipca 2022 przez pruslay Łączę posty. Notatka dodana przez Glicz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 seriomaniak_pl 1 Opublikowano 2 lipca 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 2 lipca 2022 2 godziny temu, pruslay napisał: on rightclick: if player is holding potion of luck: remove 1 potion of luck from player's inventory send "test" to player execute console command "effect clear %player% wither" wait 2 tick execute console command "effect clear %player% luck" play sound "entity.witch.drink" to player wait 7 ticks play sound "entity.witch.drink" to player wait 7 ticks play sound "entity.witch.drink" to player create bossbar titled "&aDziałanie płynu Lugola" and id "lugol.%player%" for player with progress 100 with colors green set {lugol::%player%} to 100 Ewentualnie spróbuj coś takiego. Nadal nie daje efektu który potrzebuję. Skriptu 2.6.2 skRayFall 1.9.27 SkQuery 4.1.5 skript-reflect 2.3 skript-yaml 1.3.2 Sam znalazłem rozwiązanie Łączę posty. Notatka dodana przez Glicz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Glicz 246 Opublikowano 2 lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 2 lipca 2022 Problem został rozwiązany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
seriomaniak_pl 1
W moim skrypcie potrzebuje fragmentu gdzie sprawdza się czy gracz wypił daną potkę. Mam fragment podany niżej lecz działa przy piciu każdej potki.
Wersja:
Skriptu 2.6.2
skRayFall 1.9.27
SkQuery 4.1.5
skript-reflect 2.3
skript-yaml 1.3.2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
5 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi